|
|
Bekijk resultaten poll: Mag Elin3 christen blijven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 60.71% |
Nee |
5 | 17.86% |
Ja, maar ze moet next level super sayan christen worden |
5 | 17.86% |
Ze moet zich bekeren tot Scientology |
1 | 3.57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien vat ik het verkeerd op hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik het fascinerend hoe hier zoveel gekankerd kan worden op religie zonder dat ik me aangevallen voel. Ja, geloof is irrationeel. Ja, in de Bijbel staan lastige passages. Maar de Bijbel is ook maar door mensen geschreven, en verliefdheid is ook irrationeel en brengt ook vaak ellende met zich mee. Verder is geloven niet helemaal een keuze. Religie wel, maar geloven - nee. Verder vind ik dit topic echt vrij nutteloos, dus doei! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ook geen fan van religie. Ik vind het zelfs niet echt meer van deze tijd en kan mij niet voorstellen dat ik er iets mee zou doen. Maarrr om iemand die wel religieus is - en daar verder niemand kwaad mee doet - zo agressief te benaderen, vind ik nogal ver gaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kan je toelichten waarin jij de Bijbel racistisch vindt? Ik ken wel veel racistische Christenen, maar ik heb de Bijbel zelf nooit als zodanig opgevat ![]()
||
Citaat:
Dat is geen argument voor zijn bestaan, maar wel iets om in gedachte te houden. Daarnaast blijft het geloven en aannames doen. Maar zelfs wanneer je inzet op "Er bestaat geen God", zullen er ook aannames gedaan moeten worden en vragen onbeantwoord blijven wanneer het gaat over ontstaan van de aarde/ leven op aarde/ nut van het leven.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Inspirerend. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was vooral een sneer naar de mensen die menen dat de wetenschap wel alles weet en bewijst. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland! evelienevdboer | 42 | 01-06-2016 15:41 | |
Onzin |
Mag christen Elin3 blijven? Durian | 1 | 28-04-2016 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven Verwijderd | 266 | 25-07-2015 00:25 |