|
|
Bekijk resultaten poll: Mag Elin3 christen blijven? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 60.71% |
Nee |
5 | 17.86% |
Ja, maar ze moet next level super sayan christen worden |
5 | 17.86% |
Ze moet zich bekeren tot Scientology |
1 | 3.57% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wat mag dan wel, boeddhisme? (oftewel, een geloof die nadruk legt op spirtuele (zelf)ontwikkeling)? Wat is de graadmeter?
||
Citaat:
En als mensen niet voor zichzelf kunnen nadenken zijn er natuurlijk altijd nog topintellectuelen die ze wel kunnen helpen met wat ze moeten denken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat geldt even goed voor racisten en homofoben. Ik keur het af; maar het staat iemand vrij om er een mening over te hebben; zolang anderen (aka de maatschappij) daar maar niet de dupe van wordt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of valt religie de wereld uit krijgen niet onder racisme? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelfs als iemand een goed christen is dan zit je nog met het probleem van cherry picking. |
![]() |
||
Citaat:
De manier om dit te bereiken is door middel van het op gang brengen van een maatschappelijke discussie zoals dat ook bij racisme is gebeurd. Uiteraard zijn er nog Wilderspaupers, en de veel te respectvolle manier waarop er met deze mensen wordt omgegaan geeft al aan dat er ook op dit gebied nog veel moet gebeuren, maar andere vormen van tribaal gedrag kunnen op een gelijkaardige manier worden bejegend als de racisten. Niet door racisme te verbieden of racisten te vervolgen dus, maar door middel van het scheppen van een cultuur waarin racisme onacceptabel is. Om een ander voorbeeld te geven, vind ik het erg vreemd dat niemand het raar of onwenselijk vindt dat Nederland tegen Duitsland voetbalt, terwijl de meeste mensen het toch vreemd zouden vinden om negers tegen blanken te laten voetballen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het is tijd voor een islamitische samenleving in Nederland! evelienevdboer | 42 | 01-06-2016 15:41 | |
Onzin |
Mag christen Elin3 blijven? Durian | 1 | 28-04-2016 18:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik heb zojuist de bijbel verbannen uit mijn leven Verwijderd | 266 | 25-07-2015 00:25 |