Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat noem je binnenkort? Ik ben over 2 weken en 5 dagen een week uitgeschakeld en tot die tijd heb ik eigenlijk weinig zin in sociale dingen. Eind juni vlieg ik naar de VS en ik wilde eigenlijk weer bij hen loowsjeerun de nacht voordat ik vertrek. Dat was echt een puik plan de vorige keer namelijk, 03:50 naar de bus
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh snap ik ja! Scheelt een hoop reistijd en zeker als je zo vroeg op moet. Hoe lang ga je naar de VS? Anders, als je daar zin in hebt uiteraard, kan ik die avond/middag als je daar gaat logeren ook wel komen. ![]() ![]() Zie je op tegen je operatie trouwens? |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Niet vergeten tegen Lusi te zeggen dat we hun sociale leven even ingepland hebben eah ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Is super leuk alleen ben ik slag en mijn vriendin is het een beetje zat op boeg met omkijken
![]() Tegenwoordig roei ik ook wel weer in een C2. We willen ook een keer naar Dudok roeien in Rotterdam centrum. Als het mooi weer is ga ik ook wel weer skiffen.
||
![]() |
Citaat:
En ja snap ik, veel pijn zeker? Sterkte nog de laatste weken! Het gaat goed komen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij was iig vriendelijker dan de gast die eerder die avond een drankje bestelde en vroeg of 'ie mij erbij kreeg. Ik zei 'nee sorry, ik pas niet niet in de beker' en toen zei 'ie niks meer. ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Ik stap zo weer in de auto. Zo gigantisch blij met mijn rijbewijs, ik word er zo gelukkig van dat ik zelfstandig binnen twee uurtjes bij zowel mijn zussen (Ok, eentje dan niet, maar die anderre twee wel) en mijn ouders kan zijn. En dat ik daarvoor niet meer afhankelijk ben van Jos. Party machen in Tilburg vandaag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Party ze |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hahaha prachtkerel ![]() |