Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2016, 02:39
Verwijderd
Alles is verdacht. Trust no one.
Advertentie
Oud 15-05-2016, 06:00
Verwijderd
Opstaannnn!
Oud 15-05-2016, 06:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben ook al op
Oud 15-05-2016, 06:19
Verwijderd
Koffie Daan?
Oud 15-05-2016, 06:58
WolterB
WolterB is offline
Wakker, tijd om aan het werk te gaan
Oud 15-05-2016, 07:57
Verwijderd
GOOOOOOOOODMORNING VIETNAAAAM!!!!
Oud 15-05-2016, 08:48
Verwijderd
Citaat:
GOOOOOOOOODMORNING VIETNAAAAM!!!!
Heb je die film wel eens gezien joh aapie?
Oud 15-05-2016, 08:56
Verwijderd
Daantje, het was leuk!! Wel echt super lang wachten en wachten en wachten, maar was echt super gezellig en gewoon tof
Oud 15-05-2016, 08:56
Kikaa*
Kikaa* is offline
Deadlock, ik weet niet waarom maar ik droomde vannacht dat er een meet in jouw huis was en je had een super chill huis met drie verdiepingen waar allemaal aparte fancy liften naartoe gingen.
Oud 15-05-2016, 08:58
Verwijderd
Okay! Als je maar weet dat je welkom bent! Alhoewel het wel wat gehannes wordt met een rolstoel want mijn woonkamer zit op verdieping 1 en in het echt heb ik geen lift maar het zou niet de eerste keer zijn dat we iemand de trap op hijsen
Oud 15-05-2016, 09:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Okay! Als je maar weet dat je welkom bent! Alhoewel het wel wat gehannes wordt met een rolstoel want mijn woonkamer zit op verdieping 1 en in het echt heb ik geen lift maar het zou niet de eerste keer zijn dat we iemand de trap op hijsen
Ik kan wel lopen hoor! en op slechte dagen doe ik er gewoon wat langer over dan de gemiddelde mens! En als ik verder niks ga doen heb ik ook geen rolstoel nodig, alleen als ik meer dan een kwartier moet lopen is het wel praktisch. Maar is goed, ik ben stiekem wel benieuwd naar je! Je komt ook weleens bij Lisa/Lusi toch? Daar ga ik ook nog een keer naartoe binnenkort. Anders kom je daar naartoe?

Je tweede verdieping lag trouwens vol met allemaal interessante spellen opgesteld ala de Bartsmit. Het was echt een hele leuke droom.
Oud 15-05-2016, 09:11
Verwijderd
Wat noem je binnenkort? Ik ben over 2 weken en 5 dagen een week uitgeschakeld en tot die tijd heb ik eigenlijk weinig zin in sociale dingen. Eind juni vlieg ik naar de VS en ik wilde eigenlijk weer bij hen loowsjeerun de nacht voordat ik vertrek. Dat was echt een puik plan de vorige keer namelijk, 03:50 naar de bus
Oud 15-05-2016, 09:13
Vlerkje
Vlerkje is offline
Hallooo!
Oud 15-05-2016, 09:15
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wat noem je binnenkort? Ik ben over 2 weken en 5 dagen een week uitgeschakeld en tot die tijd heb ik eigenlijk weinig zin in sociale dingen. Eind juni vlieg ik naar de VS en ik wilde eigenlijk weer bij hen loowsjeerun de nacht voordat ik vertrok. Dat was echt een puik plan de vorige keer namelijk, 03:50 naar de bus
Lisa en ik hebben nog niks afgesproken, dus ik heb geen idee. Het kwam van de week met mijn verjaardag vaag ter sprake. Ergens in de komende maanden, niet volgende week al ofzo! Als je ook wil komen kunnen we er uiteraard rekening mee houden wanneer jij er bent! Ik app Lisa anders straks wel eventjes.

Oh snap ik ja! Scheelt een hoop reistijd en zeker als je zo vroeg op moet. Hoe lang ga je naar de VS? Anders, als je daar zin in hebt uiteraard, kan ik die avond/middag als je daar gaat logeren ook wel komen. want als je terug komt uit de VS ben ik op vakantie denk ik en ik ben zo ongeveer de complete zomer foetsie.

Zie je op tegen je operatie trouwens?
Oud 15-05-2016, 09:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Daantje, het was leuk!! Wel echt super lang wachten en wachten en wachten, maar was echt super gezellig en gewoon tof
Ja altijd lang wachten maar fijn! Extra motivatie! Roei je in een acht?
Oud 15-05-2016, 09:28
Verwijderd
Nee, C4!
Oud 15-05-2016, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Lisa en ik hebben nog niks afgesproken, dus ik heb geen idee. Het kwam van de week met mijn verjaardag vaag ter sprake. Ergens in de komende maanden, niet volgende week al ofzo! Als je ook wil komen kunnen we er uiteraard rekening mee houden wanneer jij er bent! Ik app Lisa anders straks wel eventjes.
Ja doen!

Citaat:
Oh snap ik ja! Scheelt een hoop reistijd en zeker als je zo vroeg op moet. Hoe lang ga je naar de VS? Anders, als je daar zin in hebt uiteraard, kan ik die avond/middag als je daar gaat logeren ook wel komen. want als je terug komt uit de VS ben ik op vakantie denk ik en ik ben zo ongeveer de complete zomer foetsie.
Ik ga een maand. Ik ben nu aan het proberen te regelen dat ik de laatste dag van juni die kant op vlieg. Eigenlijk zou ik pas 2 juli gaan maar ik ga hoogstwaarschijnlijk ook in juli weer terug en het filmaanbod in het vliegtuig loopt per kalendermaand, twee keer dezelfde blockbusters zien in een maand trek ik niet En hallo natuurlijk is dat gezellig

Niet vergeten tegen Lusi te zeggen dat we hun sociale leven even ingepland hebben eah

Citaat:
Zie je op tegen je operatie trouwens?
Als ze me nu komen halen ga ik mee.
Oud 15-05-2016, 10:31
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nee, C4!
Oh leuk! Ik roei in een dubbeltwee!
Oud 15-05-2016, 10:38
Verwijderd
Ah, dat lijkt me ook wel leuk!
Oud 15-05-2016, 10:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Is super leuk alleen ben ik slag en mijn vriendin is het een beetje zat op boeg met omkijken

Tegenwoordig roei ik ook wel weer in een C2. We willen ook een keer naar Dudok roeien in Rotterdam centrum. Als het mooi weer is ga ik ook wel weer skiffen.
Oud 15-05-2016, 11:02
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja doen!

Ik ga een maand. Ik ben nu aan het proberen te regelen dat ik de laatste dag van juni die kant op vlieg. Eigenlijk zou ik pas 2 juli gaan maar ik ga hoogstwaarschijnlijk ook in juli weer terug en het filmaanbod in het vliegtuig loopt per kalendermaand, twee keer dezelfde blockbusters zien in een maand trek ik niet En hallo natuurlijk is dat gezellig

Niet vergeten tegen Lusi te zeggen dat we hun sociale leven even ingepland hebben eah

Als ze me nu komen halen ga ik mee.
Nee, zal even zeggen dat we een geweldige planning voor eind juni gemaakt hebben. Ik laat het je nog weten!

En ja snap ik, veel pijn zeker? Sterkte nog de laatste weken! Het gaat goed komen.
Oud 15-05-2016, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Trust no one.
Wijze les van m'n vader
Oud 15-05-2016, 11:22
bloodyb
bloodyb is offline
Die vertrouw ik dan ook voor geen meter.
Oud 15-05-2016, 11:30
Verwijderd
Wie?
Oud 15-05-2016, 11:30
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hey
Oud 15-05-2016, 11:31
Verwijderd
Hoi
Oud 15-05-2016, 11:36
Verwijderd
Omg, je bent er eindelijk, al deze mensen hier zijn geen korreltjezout, godverdomme gast
Oud 15-05-2016, 11:41
Verwijderd
Ik ga een potje risk spelen.
Oud 15-05-2016, 12:00
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Wie?
Je pa!
Oud 15-05-2016, 12:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Omg, je bent er eindelijk, al deze mensen hier zijn geen korreltjezout, godverdomme gast
Ik heb echt een giga kater
Oud 15-05-2016, 12:18
Verwijderd
Heddegedoan dan gisteren?
Oud 15-05-2016, 12:25
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Pullen vullen met wijn en bier! Vanavond naar plork en de aannemers luisteren
Oud 15-05-2016, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Je pa!
Dat is een van de weinige mensen die ik vertrouw ja
Oud 15-05-2016, 13:02
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
*tuinslang opzet*

Wat deed ie dan?
Hij bleef aan de bar hangen en stelde me allerlei vragen over of ik m'n werk leuk vind enzo, en toen vertelde hij dat 'ie zelf een foodtruck-dinges heeft waar hij ook koffie verkoopt, maar voornamelijk wijn en 'als je van wijn houdt en er wat over wilt leren moet je maar eens langskomen *knipoog*'

Hij was iig vriendelijker dan de gast die eerder die avond een drankje bestelde en vroeg of 'ie mij erbij kreeg.
Ik zei 'nee sorry, ik pas niet niet in de beker' en toen zei 'ie niks meer.
Oud 15-05-2016, 13:37
Verwijderd
<3 Trimm!

Ik stap zo weer in de auto. Zo gigantisch blij met mijn rijbewijs, ik word er zo gelukkig van dat ik zelfstandig binnen twee uurtjes bij zowel mijn zussen (Ok, eentje dan niet, maar die anderre twee wel) en mijn ouders kan zijn. En dat ik daarvoor niet meer afhankelijk ben van Jos. Party machen in Tilburg vandaag
Oud 15-05-2016, 16:31
Verwijderd
Hey hey hey, hey hey hey,
Living like we're renegades 🎶🎤🎧📻
Oud 15-05-2016, 16:32
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hoi Nathan Hoe gaat het
Oud 15-05-2016, 16:32
Verwijderd
Mijn dagelijkse zingmomentje
Oud 15-05-2016, 16:33
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Mijn dagelijkse zingmomentje
Dat zijn belangrijke momentjes
Verwijderd
Citaat:
Hoi Nathan Hoe gaat het
Wel goed, ik ga zo ergens eten met m'n vader
Verwijderd
Citaat:
Dat zijn belangrijke momentjes
Jaa
Oud 15-05-2016, 16:36
WolterB
WolterB is offline
Dat was een leuke F1-race
Oud 15-05-2016, 16:38
Elin3
Elin3 is offline
Vers sinaasappelsap
Oud 15-05-2016, 16:53
Verwijderd
Brrr
Oud 15-05-2016, 16:54
Verwijderd
Citaat:
<3 Trimm!

Ik stap zo weer in de auto. Zo gigantisch blij met mijn rijbewijs, ik word er zo gelukkig van dat ik zelfstandig binnen twee uurtjes bij zowel mijn zussen (Ok, eentje dan niet, maar die anderre twee wel) en mijn ouders kan zijn. En dat ik daarvoor niet meer afhankelijk ben van Jos. Party machen in Tilburg vandaag
Heb je naar me gezwaaid?

Party ze
Oud 15-05-2016, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Hij bleef aan de bar hangen en stelde me allerlei vragen over of ik m'n werk leuk vind enzo, en toen vertelde hij dat 'ie zelf een foodtruck-dinges heeft waar hij ook koffie verkoopt, maar voornamelijk wijn en 'als je van wijn houdt en er wat over wilt leren moet je maar eens langskomen *knipoog*'

Hij was iig vriendelijker dan de gast die eerder die avond een drankje bestelde en vroeg of 'ie mij erbij kreeg.
Ik zei 'nee sorry, ik pas niet niet in de beker' en toen zei 'ie niks meer.
En ga je dat doen?

Hahaha prachtkerel
Oud 15-05-2016, 16:58
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
<3 Trimm!

Yaay Tilburg
Ik heb net party gemacht in Nijmegen
Oud 15-05-2016, 17:00
Verwijderd
Ik gezellig in duketown
Oud 15-05-2016, 17:02
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik in reusel HEUJJJ UP TOP
Oud 15-05-2016, 17:02
Verwijderd
Baas boven baas