Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
....is mens-zijn alleen lichamelijk?
||
Citaat:
||
Citaat:
Om antwoord te geven (of eigenlijk niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben het met het meisje dat Myself! kende:
Hét gaat te ver, maar ik denk dat je de rest wel kan en mag doen (als je volgens de bijbel leeft) Maar je moet voorzichtig zijn met de snelheid waarmee je gaat. Seks is net als drugs: als je lichaam eenmaal heeft geproefd, wil het meer. Het is moeilijk om te stoppen als je lichaam verder wil. De tijd is daarbij een belangrijk aspect. Als je bijvoorbeeld al na een maand orale seks hebt, en je wilt wachten met hét tot je huwelijk, dan is dat moeilijk. Je lichaam wil immers meer, en het duurt nog een hele tijd voor je getrouwd bent. Je moet dus oppassen met hoe snel je wat doet, en met wie. Je wilt iemand immers ook kennen voordat je met diegene gaat trouwen. (iemand kennen voordat je seks hebt zijn de meningen over verdeeld) Ik wil zelf proberen om geen orale seks te hebben voordat ik verloofd ben. Als ik van dit punt uitga, kan het misschien mislukken, maar het maakt het wel makkelijker om niet met iemand naar bed te gaan voordat ik getrouwd ben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het maakt voor mijn gevoel weinig uit of je nou all the way gaat of net niet, sex is sex. |
![]() |
|
het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe snel je gaat trouwen.. Als je naar een jaar al gaat trouwen, nou das best vol te houden
Ik zelf ben het niet van plan, maar ik respecteer de mensen die het wel graag willen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vragen lijst: sex stekker2014 | 67 | 16-07-2014 12:41 | |
Seksualiteit |
Dokter Verwijderd | 32 | 10-06-2011 17:51 | |
Liefde & Relatie |
ik wel, zij niet. doubtdoubt | 47 | 02-08-2006 20:57 | |
Liefde & Relatie |