Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het slechts over de mensen die niet verder komen dan het gehalte van commercie bij cof te bekritiseren maar wacht... er is nog meer.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
nou, in reactie opdat jij jezelf blijkbaar hoger aanslaat dan "een slipknotventje" vind ik dit toch toch allerminst een nergens opslaande post....
typisch geval van de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet... Maar goed, wat slaat aan mijn post nergens op dan?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder denk ik dat "commercie" niet zozeer te maken heeft met 'hoeveel platen je als band toch allemaal wel niet hebt verkocht'. Ik denk dat commercie meer wordt bepaald door de toegankelijkheid van de muziek. Nou gaat dat niet op voor Slipknot bijvoorbeeld, één grote raggende brei is niet je-van-het qua toegankelijkheid maar ik denk dat je daar over het algemeen toch wel op kunt terugvallen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens geldt dat dan weer niet voor projecten als Britney Spears e.d. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ten tweede, ik voel me niet aangesproken, of in ieder geval niet beledigd of aangevallen door iemand die zichzelf op grond van zijn muzieksmaak hoger aanslaat dan iemand met een andere muzieksmaak.... ....ik voel me niet zo verheven.....
||
Citaat:
in metal gaat het om een sfeer en in iedere metal is dat anders, als ik een metalnummer heb dat duister klinkt en vol zit met pure haat dan is het 99 procent zeker dat het black metal is, die hele sfeer mist gewoon bij bands als cradle of failed en dimmu. oja ik ben trouwens geen black metal fan of wat dan ook voordat je me daar nog voor aan gaat zien
||
Citaat:
Kudos my man! Nou heb je 'em effe flink de grond in gestampt! Dat gaat hard bij jou... ik weet zeker dat 'ie hier niet terug durft te komen! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Begin 'es met zijken met EI te spellen, ipv IJ, dan nog 'es uit te leggen waar het over gaat, want jouw replies worden we allemaal niks wijzer van (of was het nou WEIZER? ![]() Je zeikt dus op een persoon die z'n mening geeft? Dat snappen we. Je zeikt erop omdat...? Hij naar Slipknot luistert? Minder intelligent is dan jij? Da's best sneu Arnie... Dat "slipknotventje" kan best nog meer verstand van muziek hebben dan jij... bovendien is "verstand van muziek" sowieso een vrij subjectief begrip. Wait for it, wait for it, wait for it... GO!!! |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
doe ik, maar kom jij met zulke replys is de inhoud snel weg ontopic: cradle is knap bezig door met haar eigen ding toch goed te verkopen...
Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 20:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed voor mensen die het mooi vinden luister er alsjeblieft naar en laat je niet door mijn mening beinvloeden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
[mening]ik heb liever een brakke possessed dan een super,retestrakke cradle[/mening]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Nightwish Verwijderd | 215 | 17-07-2005 20:31 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
WOEI Handtekeningen van CoF!!!! CoFSeL | 139 | 21-04-2003 15:48 | |
Muziek |
graag jullie mening over een paar groepen melancholy | 48 | 23-03-2003 20:19 | |
Muziek |
Slipknot uit elkaar Yeah_Right | 128 | 01-01-2003 15:23 |