Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar oke.. back to the topic.. iemand uit je hoofd zetten... ik kan het absoluut niet.. je vind iemand leuk... bent er verliefd opgeweest.. nee dan kan ik niemand uit mijn kop zettne.. vervagen kanhet hoogstens..
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (en ja, dat was bij mij zo .. ik had mijn computers en was gelukkig, lekker mijn rust en geen gezeik met anderen .. gelukkig .. althans, dat dácht ik) Citaat:
Ik onderneem meestal pas dingen als ik het echt niet meer trek. Van wanhoop komt woede, woede is een vorm van energie waar je meer mee kunt doen dan alleen maar kwaad. Je kunt ze in jouw voordeel gebruiken. Haat jezelf, kijk in de spiegel en zeg "dit kan zo gvd niet meer verder" en onderneem iets! En dan bedoel ik niet uit het raam springen ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij mag het hoor. Jezelf je hele leven door haten, iedereen een masker voorhouden en je oh zo ongelukkig voelen. Maar denk je nu echt dat je er ene reet mee opschiet? Het leven kan ook echt wel mooi zijn hoor, je moet het alleen ook wel willen zien. sorry voor het eigenlijk offtopic |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar nu dus weer happy met Tim, dus komt wel goed he Miekz!
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
|
Mja, je kunt natuurlijk iemand echt helemaal vergeten en uit je geheugen bannen, maar als ik denk aan 'uit je hoofd zetten' dan denk ik meer aan die speciale gevoelens die je voor iemand hebt overboord proberen te gooien (als je weet dat het niets zal gaan worden bijvoorbeeld).. er niet 24/7 aan moeten denken.. Dat gaat niet zo 123, maar dat heeft ff tijd nodig..
||
Citaat:
||
Citaat:
-Desecrator
|
Verwijderd
|
ja ik had ook een meisje waarmee de afstand te groot was
ik zat ook de haren uit mn kop te trekken...nnaarmate de tijd vorderde ben ik gewoon mn eigen gang gegaan..veel lol hebben en andere meisjes ontmoeten..zo ben ik erover heen gekomen want ik werd er helemaal gek van |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Misschien ben ik ook wel te lief en vergevingsgezind, of gewoon blind :/ |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben ouder en heb dus wel effe de eerste rechten ja ![]() -Desecrator
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() # killall -TERM desecrator # for meisje in Alicia Dusjcrib; do echo "Geeft kusje aan $meisje :-P"; done ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 07:55. |
![]() |
||
Citaat:
daar gaat je trio. Je moet een meisje (in dit geval twee) versieren met bloemen en chocola en mooie praatjes; niet met vreemde unix commando's. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
# ps -ef | grep desecrator root 534 1 87.4 0.5 1456 6780 00 U 1976 23:12:34 desecrator # cat /etc/inittab | grep desecrator cons:123456:respawn:/sbin/desecrator console console -Desecrator
Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 18:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() # sed -e 's/desecrator/********/g' /etc/inittab > /etc/inittab2 # mv /etc/inittab2 /etc/inittab # chmod 644 /etc/inittab # rm -f /sbin/desecrator # reboot *speelt vals en zorgt voor een eclipse* ![]() Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 19:17. |
![]() |
||
Citaat:
Wederom helaas pindakaas: # sysctl kern.securelevel kern.securelevel = 2 # ls -lo /etc/inittab -rw-r--r-- 1 root wheel uchg 1509 1976 /etc/inittab ![]() -Desecrator
||
Citaat:
LOL geekdom rules ![]() -Desecrator
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ene die dènken dat ze er alles van weten en ook doen alsof, maar dus eigenlijk alleen maar de hele dag spelletjes spelen en je hebt er die echt weten hoe een computer werkt en al die dingen, die er toch wel echt een beetje verstand van hebben ![]() mjah meeste meisjes snappen allebei niet denk ik.. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Stel je hebt een Wiskunde-nerd in de MAVO zitten die alleen maar tienen haalt. Voor de andere MAVO'ers is hij een god in Wiskunde. Maar ergens op een universiteit, in een stoffig hoekje met stapels bladeren, zit een Prof. Dr. in de hogere Wiskunde. Hij is voor MAVO'ers ook een god in Wiskunde. Begrijp je waar ik heen wil? ![]() Citaat:
![]() Het probleem is alleen het spectrum. Waar praat je over? Iemand die écht ver gaat in zijn hobby concentreert zich op niets anders en heeft dan behalve dat ene ding ook niets waarover hij kan praten. Ik denk niet dat een meisje lang tegen zijn verhalen over de laatste patches en enhancements in zijn favoriete *BSD / Linux distro kan .. laat staan over dat ene algoritme met een nesting van 9 levels diep wat hij laatst ontworpen heeft en gecodeerd in C++ wat hij zo moeilijk vond, maar het tóch gelukt is ![]() Niet dat een opgeleid iemand zoiets zal programmeren, maar goed (abstractie is het keyword). Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 19:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zet jij degene die je leuk vind uit je kop? Verwijderd | 48 | 28-12-2005 18:11 | |
Liefde & Relatie |
Wie, of wat mis je nog in je leven? Dennisss | 29 | 10-02-2004 16:12 | |
Liefde & Relatie |
Liefde is raar... Marsel | 30 | 19-09-2003 11:56 | |
Liefde & Relatie |
Goede vrienden.... Mark | 21 | 06-05-2003 21:44 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn leraar Jim+AnnaFan | 26 | 29-03-2003 23:20 | |
Psychologie |
is die zeldzame schoonheid van liefde wel al de miserie waard? Verwijderd | 12 | 01-08-2002 16:27 |