Advertentie | |
|
![]() |
|
ja het secret is makkelijk te vinden.. moet je gewoon via ik geloof een paar dozen op een ijzeren kabel lopen en zo kom je op het dak van een huisje dat op slot staat.. in dat dak zit een opening en de rest mag je zelf 'uitzoeken
![]() trouwens... als je N drukt krijg je notebook hé ![]() je kan het alarm gewoon niet af laten gaan door gewoon iedereen te vermoorden zondar dat iemand anders het merkt. je hoeft de alarmen niet te mollen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
[IMG]jpg[/IMG] En dus moet heb ik waarschijnlijk met dat alarm iets niet goed gedaan ![]() [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (11-12-2001).] |
![]() |
|
bij mij gaat steeds dat fucking alarm af
ik heb m gesaved bij de 2e toren en ik hoef niet eens te bewegen of het alarm gaat na een tijdje vanzelf af vet gaar ik heb verder niet eens 1 iemand vermoord dus dat zou niet gezien kunnen zijn en verder weet ik ook niet WIE het alarm af laat gaan 1e toren weet ik niet of daar ook een knop zit, maar dat maakt niet uit want daar ben ik allang voorbij in het w8huisje bij de brug kunnen ze me niet zien achter het heuveltje en als ik gewoon ff test om te kijken wie alarm slaat en ik kijk snel naar de brug dan lopen die gassies niet eens die kerel in de 2e toren doet ook nix ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
kan er niemand mij eens mailen waar ik da ergens kan vinden, downloaden, kopen(voor een zacht prijsje, ik zit nogal krap bij kas), of er op een andere manier aankomen???
please??
|
Verwijderd
|
hehe, gelukkig ik ben nu zelf VOORBIJ dat level, ik heb het zoals MaakUt zei gewoon ff opnieuw gespeeld (dus opnieuwe begonnen met dat level) en nu zit ik dus alweer in 3_3 waarbij ik een rader moet vernietigen
![]() ![]() o jah, ik kwam op mijn weg een paat mannnen tegen, moet je zien wat ik ermee gedaan heb: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik zit nu in Chapter 4 Part 2 |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Owww chipss ![]() ![]() ![]() O jeee ![]() [Dit bericht is aangepast door jdiezrequejo (10-12-2001).] |
![]() |
|
btw ik heb nog een soort van "easteregg" gevonden
![]() in dat level op dat vliegveld hangt ergens in het verste gebouwtje een papiertje aan de muur waarop staat dat je koffie ofzo niet ergens in mag doen blabla weetiknietmeer, die man heet B. Vorsichtig en waarschuwt dus de soldaten ofzo oftwel, Be Vorsichtig, wees voorzichtig slaat nergens op, maar ik vond het wel grappig ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hoeft al niet meer dus, ik heb hem al verslagen
![]() Op een gegeven moment zag hij mij niet meer, maar ik hem wel (klein stukje dan) en met een sniper schoot ik hem dan telkens raak ![]() ![]() ![]() Btw Ik zit nu in Chapter 6 Part 2, schiet al op dus ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
die uber vent is best izi eik, 3x reloaden had ik em. ik begon met 100 armor en 100 health, aan het einde nog 23 health over. dan moet je snel health en armor gaan pakken anders schieten die scientists je van boven nog neer.
Ubersoldat: eerst van boven een pantserfaust op zijn kop jagen, dan snel naar beneden rennen, hij begint je al te raken dan nl, en dan vlak voor em bukken en je venom op em leeg schieten, niet weggaan bij em, want dan jaagt ie een paar pantserfausts op je af en dan overleef je niet....
|
heinrich is ook wel cool, want dan zit je in een best wel grote open arena en komen er elke keer van die irritante zombie's (die uit de tombes) op je af lopen en gaan je slaan, ondertussen slaat die heinrich op de grond waardoor je een beetje vergeet waar je nu precies bent en dan draai je je om en staat er een zombie tegen je aan the rossen....... ik vind het eind'filmpje' trouwens zeer matig.. ik had wel een echt filmpje verwacht ... en niet een einde van 1 minuut.
|
|