Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ook een aantal Lonsdale truien.. Waarom? Ik kon nergens leuke truien vinden, en heb me er maar dus bij neergelegd om wat standaard zut te kopen.. tsja, dan heb je de keus uit veel merken die er eigenlijk niet tussenuit springen, behalve Lonsdale omdat die Racism Beat It sponsort.. Dus dan laat je zien dat je het daarmee eens bent, zodoende draag ik Lonsdale.
|
![]() |
ik vind dat er helemaal nix mis is met lonsdale wante r is ook nix mee ,het is een sportwear merk uit london die wel es door skins gedragen wordt nou en betekend dit dan dat ik met een lonsdale trui een nazi ben ? tommy hilfinger is ook een racist maar alle negers dragen z'n kleren .mensen die gewoon andere merken afzeiken zonder te weten waarover ze zeiken zoals ene paar hier die vinden dat gabber met lonsdale aan meteen racisten zijn,ken zelf veel mollukers die lonsdael dragen ,wowow allemaal nazi nu
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
lonsdale love all colors DreamQueen | 100 | 12-01-2005 20:41 | |
Lifestyle |
LoNsDaLe Paulo Nuñez | 180 | 17-11-2004 13:21 | |
Lifestyle |
lonsdale hasj | 191 | 06-10-2004 15:13 | |
De Kantine |
Laat je Lonsdale-kleding NIET verbieden..!! Boosoog | 202 | 30-10-2003 17:23 | |
Lifestyle |
Londsdale & Nickelson (ofzo) bam | 75 | 23-07-2002 20:26 | |
De Kantine |
De vogeltjes in het vogelnestje zijn dood Sister Bliz | 144 | 16-05-2002 21:29 |