Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2002, 17:25
luveya
luveya is offline
moet ik eerlijk zijn vind ik wel beetje jong ma iedereen vind da anders
en als je echt van um houd boeit ut toch niet
Oud 27-01-2002, 16:14
Dy|_uCK
Dy|_uCK is offline
Citaat:
italianboy schreef:

ik snap echt niet dat mensen dat zo snel kunnen zeggen..
I'm sure they'll learn the difference one day, my friend
Oud 29-01-2002, 16:19
GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

Theres a difference between the real world and the dreamworld!
Oud 30-01-2002, 00:19
drama
drama is offline
Citaat:
Dy|_uCK schreef:

wat niet wegneemt dat het wel degelijk kan..
Oud 30-01-2002, 14:32
RoXeN
RoXeN is offline
eej als jij je er goed bij voelt moet je je niks aantrekken van anderen, het kan toch best als je 14 bent, als je het maar niet tegen je zin in hebt gedaan. ik ben 3 maanden 15 en gister ontmaagd. en ik voel me er goed bij dus waarom zou jij dat niet kunnnen. Bij jou was het leeftijdsverschil ook niet zo groot, mijn vriend is 20.. SUCCES!!!!
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 14:39
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Alz iemand 9 en ie wil sex kan dat ook, f#ck dat gezeik over leeftijd en doe waar je zin in hebt!!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 21:05
DarkRaven
DarkRaven is offline
boeiuuuuhhhhhh
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 11:23
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
Citaat:
EMINEM17 schreef:
ik ben een jongen van 18 en ik ben nog maagd wat dacht je daarvan.
Maar ik heb andere redenen.
Bovendien zullen jullie wel merken waarom je beter maagd kan blijven tot na het huwelijk.
Lul niet jij stakker, je kan gewoon geen meisje krijgen dat is het. En hoe moeten wij nou ruiken dat het beter is om maagd te blijven tot het huwelijk? Beargumenteer je verhaal eens beter......

JinX

Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:38
shampooflesje
shampooflesje is offline
Ik vind het min of meer belachelijk als je op je veertiende al sex hebt.

Ten eerste vind ik dat je pas met elkaar naar bed 'mag' gaan als je de gevolgen van een eventuele zwangerschap (per ongeluk ofzo) onder ogen kan zien en er mee om kan gaan. Als je dus mogelijkheid ziet het kind op te kunnen voeden. En dat kan je in mijn ogen niet als je 14 bent.

Ten tweede vind ik dat je op zo'n jonge leeftijd nog niet goed weet wat leven en liefde e.d. is. Voor mij gaan er steeds meer deuren open en zie ik steeds meer van de wereld en van alle dingen. Op je veertiende heb je daar nog zo'n beperkt zicht op, je hebt nog zo weinig geleerd, dat je te weinig levenservaring hebt om met iemand naar bed te gaan. Je bent er nog niet rijp voor zeg maar.

Bovendien, zoals iemand anders al zei, lijkt de liefde alleen maar om sex te gaan. 'Een relatie moet op sex gebaseerd zijn, anders is het niet goed', ofzo. Leer elkaar eerst 'ns even GOED kennen, en niet alleen de oppervlakkige buitenkant. Leer ook de negatieve kanten van iemand kennen en bovendien leer jezelf eerst 'ns helemaal kennen voordat je het intiemste van heel je leven gaat 'doen'.

Want dat is het wel: het aller intiemste (lichamelijke) deel van je leven. En dat is toch niet zomaar iets. Jammer dat je het niet als iets echt bijzonders ziet en je zomaar blootstelt, veel te vroeg (want dat vind ik).

Sorry voor jou, maar ik vind het echt een hele domme zet. Denk eerst na voordat je iets doet.

Wat ben ik blij dat ik dat wel gedaan heb.

[Dit bericht is aangepast door shampooflesje (12-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:42
shampooflesje
shampooflesje is offline
Oh en nog iets:
Je taalgebruik duiden er niet echt op dat je veel ouder lijkt dan 14. Misschien in vergelijking met klasgenoten ofzo wel, maar dat is alleen maar 'oud voor je leeftijd' oftewel 'wijzer' of 'volwassener uiterlijk' dan je leeftijdsgenoten. Dus nog lang niet oud en wijs genoeg om met iemand naar bed te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:45
soulless
soulless is offline
Citaat:
JinX_the_Pioneer schreef:
Lul niet jij stakker, je kan gewoon geen meisje krijgen dat is het. En hoe moeten wij nou ruiken dat het beter is om maagd te blijven tot het huwelijk? Beargumenteer je verhaal eens beter......

JinX

Kheb 3 posts van je gelezen en vind je nu al een aap

Oud 12-02-2002, 13:53
Verwijderd
ik snap heus wel dat je een liev vriendje hebt enzoow.
Maar ik vin 14 gewoon veels te jong.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:37
Gwenniej
Gwenniej is offline
whahaha moet je horen ze zegt dus ik vertrouw hem en bla bla en ze is 14, en ze hadden 3 weken wat samen, en ik ken dat kreng, en nu week dus dat t al weer een weekje uit is met dr vriend ofterwijl ze heeft t lekker verkeerd ingeschat ze d8 dat t voor eeuwig zo zijn dus neukt ze hem, en nu ist al weer lang uit whahaha keb maar 1 ding te zeggen mandy...

pijpuh slet!
Oud 16-02-2002, 16:11
lake bodom
lake bodom is offline
vanaf t terechte commentaar van nare man zecht ze niks meer trug... ze weet natuurlijk dat ie gelijk heeft.
volges mij ben je beetje naief... naja boeie ook, je moet t zelf weten
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 16:32
dj_reggy
dj_reggy is offline
Iten tink?

Oud 16-02-2002, 17:42
Verwijderd
Citaat:
shampooflesje schreef:
Ik vind het min of meer belachelijk als je op je veertiende al sex hebt.

Ten eerste vind ik dat je pas met elkaar naar bed 'mag' gaan als je de gevolgen van een eventuele zwangerschap (per ongeluk ofzo) onder ogen kan zien en er mee om kan gaan. Als je dus mogelijkheid ziet het kind op te kunnen voeden. En dat kan je in mijn ogen niet als je 14 bent.

Ten tweede vind ik dat je op zo'n jonge leeftijd nog niet goed weet wat leven en liefde e.d. is. Voor mij gaan er steeds meer deuren open en zie ik steeds meer van de wereld en van alle dingen. Op je veertiende heb je daar nog zo'n beperkt zicht op, je hebt nog zo weinig geleerd, dat je te weinig levenservaring hebt om met iemand naar bed te gaan. Je bent er nog niet rijp voor zeg maar.

Bovendien, zoals iemand anders al zei, lijkt de liefde alleen maar om sex te gaan. 'Een relatie moet op sex gebaseerd zijn, anders is het niet goed', ofzo. Leer elkaar eerst 'ns even GOED kennen, en niet alleen de oppervlakkige buitenkant. Leer ook de negatieve kanten van iemand kennen en bovendien leer jezelf eerst 'ns helemaal kennen voordat je het intiemste van heel je leven gaat 'doen'.

Want dat is het wel: het aller intiemste (lichamelijke) deel van je leven. En dat is toch niet zomaar iets. Jammer dat je het niet als iets echt bijzonders ziet en je zomaar blootstelt, veel te vroeg (want dat vind ik).

Sorry voor jou, maar ik vind het echt een hele domme zet. Denk eerst na voordat je iets doet.

Wat ben ik blij dat ik dat wel gedaan heb.

[Dit bericht is aangepast door shampooflesje (12-02-2002).]
shiiiiiitttttt, jij lult echt slap! dit slaat helemaal nergens op!!! dus jij denkt dat ik niet zou kunnen weten wat liefde is???? want ik ben nix verandert sinds mijn 14e boeie dat ik 15 ben.......nee dit kan ik ech gewoon nie aanzien ofzo. echt erg, je weet zelf wanneer je klaar voor iets bent, heeft je leeftijd niets mee te maken. het maakt voor mij niets uit of ik 13 ben of 15 want ik ben geen steek verandert hoor, echt niet, ik ben er sinds mijn 13e klaar voor, ik heb het dan nog wel niet gedaan, maar dat is een ander verhaal.
maar goed het ergste wat ik vind is dat jij zegt dat een meiske van 14 niet weet wat liefde is, dat kan echt heel hard aankomen, iedereen weet op z'n hoogst wel vanaf zijn 5e ofzowat liefde is. misschien wel geen liefde voor een 'vriend' of 'vriendin' maar wel liefde voor familie enzovoorts. wat jij lult vind ik dan ook echt bullshit. het spijt me......dat was mijn mening.....
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:48
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
shiiiiiitttttt, jij lult echt slap! dit slaat helemaal nergens op!!! dus jij denkt dat ik niet zou kunnen weten wat liefde is???? want ik ben nix verandert sinds mijn 14e boeie dat ik 15 ben.......nee dit kan ik ech gewoon nie aanzien ofzo. echt erg, je weet zelf wanneer je klaar voor iets bent, heeft je leeftijd niets mee te maken. het maakt voor mij niets uit of ik 13 ben of 15 want ik ben geen steek verandert hoor, echt niet, ik ben er sinds mijn 13e klaar voor, ik heb het dan nog wel niet gedaan, maar dat is een ander verhaal.
maar goed het ergste wat ik vind is dat jij zegt dat een meiske van 14 niet weet wat liefde is, dat kan echt heel hard aankomen, iedereen weet op z'n hoogst wel vanaf zijn 5e ofzowat liefde is. misschien wel geen liefde voor een 'vriend' of 'vriendin' maar wel liefde voor familie enzovoorts. wat jij lult vind ik dan ook echt bullshit. het spijt me......dat was mijn mening.....
Nee gast, jij snapt gewoon niet wat 'shampooflesje' schrijft. Jij kapt met lezen zodra ze (sorry als je een man bent maar heb gewoon het idee van niet) schrijft: als je 14 bent ken je het leven en de liefde nog niet. Daaronder legt ze precies uit wat ze ermee bedoelt maar dat lees jij al niet meer, anders reageer je niet zo. En liefde voor een 'vriend' of 'vriendin' is toch echt wel iets anders dan voor familie. Sowieso omdat je familie heel dicht bij je staat terwijl er tussen je 'vriend' of 'vriendin' een hoop afstand zit.

Ik vind het trouwens over het algemeen zo triest dat iedereen zo graag volwassen wil zijn. Hoe vaak word er op vakantie wel niet gevraagd hoe oud je iemand schat waarna ze hopen dat je ze 3 jaar ouder schat. En dit is ook weer zoiets, iedereen is 'er klaar voor'. Lees de Fancy maar eens: 'ik ben een meisje van 14 en heb een vriend van 35, hij wil met me naar bed en ik ben er ook klaar voor, mag dat??' Ik vind dat je je kindertijd zo lang mogelijk moet rekken. Volwassen zijn ben je het overgrote deel van het leven terwijl de kindertijd altijd de leukste is. HOe vaak lullen je ouders wel niet over hoe leuk het was toen zij jong waren. Ik ben er nog absoluut niet klaar voor en hoef er ook echt niet op mijn 13e klaar voor te zijn.
Ik lees hier trouwens ook nog dat je niets bent veranderd sinds je 14e. Tja das wel tof voor je maar dan ben je dus nog niet in de puberteit. Mocht je dat wel zijn dan verander je juist heel veel, misschien wil je het niet toegeven maar het is toch echt zo. Tenzij je me nu gaat vertellen dat je op je 12e uit de puberteit was en op je 13e al helemaal klaar voor volwassen daden zoals 'de daad'.
Nee jij lult eigenlijk pas echt slap, zwaar in contrast met shampooflesje.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:49
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
whahaha moet je horen ze zegt dus ik vertrouw hem en bla bla en ze is 14, en ze hadden 3 weken wat samen, en ik ken dat kreng, en nu week dus dat t al weer een weekje uit is met dr vriend ofterwijl ze heeft t lekker verkeerd ingeschat ze d8 dat t voor eeuwig zo zijn dus neukt ze hem, en nu ist al weer lang uit whahaha keb maar 1 ding te zeggen mandy...

pijpuh slet!
Nouja, jij komt er tenminste voor uit dat je niet volwassen bent.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:00
Verwijderd
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:
Nee gast, jij snapt gewoon niet wat 'shampooflesje' schrijft. Jij kapt met lezen zodra ze (sorry als je een man bent maar heb gewoon het idee van niet) schrijft: als je 14 bent ken je het leven en de liefde nog niet. Daaronder legt ze precies uit wat ze ermee bedoelt maar dat lees jij al niet meer, anders reageer je niet zo. En liefde voor een 'vriend' of 'vriendin' is toch echt wel iets anders dan voor familie. Sowieso omdat je familie heel dicht bij je staat terwijl er tussen je 'vriend' of 'vriendin' een hoop afstand zit.

Ik vind het trouwens over het algemeen zo triest dat iedereen zo graag volwassen wil zijn. Hoe vaak word er op vakantie wel niet gevraagd hoe oud je iemand schat waarna ze hopen dat je ze 3 jaar ouder schat. En dit is ook weer zoiets, iedereen is 'er klaar voor'. Lees de Fancy maar eens: 'ik ben een meisje van 14 en heb een vriend van 35, hij wil met me naar bed en ik ben er ook klaar voor, mag dat??' Ik vind dat je je kindertijd zo lang mogelijk moet rekken. Volwassen zijn ben je het overgrote deel van het leven terwijl de kindertijd altijd de leukste is. HOe vaak lullen je ouders wel niet over hoe leuk het was toen zij jong waren. Ik ben er nog absoluut niet klaar voor en hoef er ook echt niet op mijn 13e klaar voor te zijn.
Ik lees hier trouwens ook nog dat je niets bent veranderd sinds je 14e. Tja das wel tof voor je maar dan ben je dus nog niet in de puberteit. Mocht je dat wel zijn dan verander je juist heel veel, misschien wil je het niet toegeven maar het is toch echt zo. Tenzij je me nu gaat vertellen dat je op je 12e uit de puberteit was en op je 13e al helemaal klaar voor volwassen daden zoals 'de daad'.
Nee jij lult eigenlijk pas echt slap, zwaar in contrast met shampooflesje.
ik wil nix zeggen hoor....maar ik ben een vrouw.......dat is alles wat ik hierop te zeggen heb, je kent me niet dus hou je verder niet meer bezig met dat ik nog niet in de pubertijd ben, of dat ik al volwassen ben, want dat is ook weer geen waar. want ik was vanaf mijn 13e er klaar voor. en jij mag het vinden dat je je kindertijd zo lang mogelijk moet houden, dat vind ik best, dat respecteer ik maar het was mijn mening. ik ben nou eenmaal wat serieuser dan mijn vriendinnen, kan ik het helpen....misschien een voorbeeldje voor je, ik ga nooit uit omdat ik er niets aan vind.....er zijn niet veel mensen van mijn leeftijd die er ook zo over denken, ik voel me daar gewoon te serieus voor.....maar ach...denk maar over mij wat je wilt.....zelf weet ik wel wat ik doe

oh wach, haha, ik wil nog ff wat zeggen, dat jij het triest vind dat iedereen zo volwassen wilt zijn, vind ik best, maar denk je dat ik volwassen WIL zijn???? ik dacht het niet, maar ja, wat kan ik er aan veranderen....
[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (16-02-2002).]

[Dit bericht is aangepast door StefanLovertje (16-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 06:37
janderonner
janderonner is offline
moet kunnen denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-02-2002, 16:31
lennuzz
lennuzz is offline
een hele goede vriendin van mij is op haar 13e ontmaagd, en die was er ook klaar voor enzo, dus dan is er toch nix mis mee?
ik word een beetje ziek van heel die vooroordelen, want wat mij betreft heeft leeftijd er gewoon nix mee te maken
Oud 17-02-2002, 17:56
FB
FB is offline
Ik word zo boos op mensen die dat denken!!!

Ik heb het gisteravond voor het eerst gedaan met mijn vriendin, ik ben 16 en zij is 14...

Maakt dat mij een misdadiger? Een kindermisbruiker? Een opportunist???

Zij wou het, en ik wou het... Wat is er dan mis mee??? Ook al ben je 14, of 13, of 12, zoiets moet je voor jezelf beslissen!!!

Grtz,
F
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten