Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
MOTOR aantal cilinders 12 kleppen per cilinder 4 cilinderinhoud 6192cm3 boring x slag 87,0x86,8 mm compressieverh. 10,7:1 max. vermogen 426 kW (580 pk)/7500tpm max. koppel 650 Nm/5400tpm brandstofsysteem multipoint injectie turbo nee katalysator geregeld PRESTATIES topsnelheid 330 km/h acceleratie 0-100 km/u 3,8 s Mercedes SL55 AMG: MOTOR aantal cilinders 8 kleppen per cilinder 3 cilinderinhoud 5439cm3 boring x slag 97,0x92,0 mm compressieverh. 9,0:1 max. vermogen 350 kW (476 pk)/6100tpm max. koppel 700 Nm/2650tpm brandstofsysteem multipoint injectie turbo mech. compressor katalysator geregeld PRESTATIES topsnelheid 250 km/h acceleratie 0-100 km/u 4,7 s Acceleratie 0-100 km/u is bij de Lambo iid het snelst. 0,9 seconden sneller. Lamborghini = 6.2 V12 Mercedes = 5.5 V8 Max. Koppel Lamborghini = 650 nM. Max. Koppel Mercedes = 700 nM. Wederom heeft Tom gelijk... ![]() |
![]() |
|
Skandalouz bezit een heuse VW T3 camperbusje
![]() Weet iemand een adresje (beun) waar ik een goeie tweedehands (eventueel gereviseerd ofzo) motor kan krijgen? Het moet een 2 liter LUCHTgekoelde motor zijn. Mzzl
||
Citaat:
De Mercedes SL55 AMG weegt 200 kilogram meer, de Mercedes SL55 AMG heeft een hogere Cw-waarde, de Mercedes SL55 AMG heeft minder downforce op de achterwielen (motor voorin), de Mercedes SL55 AMG heeft smallere achterbanden wat minder grip op het asfalt betekent... Omdat de Lambo lichter is, is hij qua acceleratie minder afhankelijk van zijn eigen koppel dan de Benz. Die 50 Nm hoger koppel van de Benz zal dus zeker niet resulteren in een snellere acceleratie omdat een gewichtsvoordeel van >200 kg zwaarder weegt. Ook is het zo dat vermindering van het koppel bij hoger toerental meer dan gecompenseerd wordt door de verhoging van het toerental. Je ziet dat het koppel van de Lambo iets lager is dan dat van de Benz, maarrrr het toerental waarbij de Lambo het haalt is meer dan 2 maal zo groot. Een beetje minder koppel en veel meer toeren levert uiteindelijk een groter getal (vermogen) op. Vermogen heb je nodig om de auto snelheid te geven... Mzzl
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maargoed, doet u mij maar gewoon een trein of bus, werkt tot nu toe prima..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik best blij ben dat ik nu leef. 250 jaar geleden, toen was het wat. Nu heb ik in ieder geval (relatief ![]() Wat versta jij precies onder onbeschaafdheid, want dat begrijp ik niet helemaal...sowwy ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed die terinboeren hier blijven maar zeuren. Stel wij produceren hier product A voor 1€ en land B buiten de unie doet dit voor 0.50€, door die teringsubsidies kunnen wij het onder die 0.50€ exporteren of tenminste voor de gelijke prijs exporteren. Krom toch ![]() Wat betreft het mileu vind ik veel dingen inderdaad wel fout gaan. En hoe je het ook went of keert je komt op de olie neer. En tja dat is een moeilijke strijd die zeker gevoerd moet worden. Want we kunnen in principe allang auto's en shit op water laten rijden. Maaaaar die olie levert veel geld op. Heb je ooit nagedacht waarom onze lieve Willem-Alexander zich in water verdiept, ik ben er heilig van overtuigd dat dit is omdat hier in de toekomst de energiebron wordt en hij daar zich vas in nesteld. Het koningshuis heeft hoogstwaarschijnlijk ook TE veel aandelen shell (dit is mijn theorie hoor, maar ik ben er heilig van overtuigd). Dat zegt wat dat betreft al weer wat over hoe wij omgaan met het milieu en dus ook de dieren. Wat dat betreft geef ik je dus volkomen gelijk. ![]() Dat van die beschaving begrijp ik nu min of meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() BMW en Mercedes doen me niet zoveel. Jaguar vind ik erg mooi maar weer te duur. Peugeot vind ik ook mooie auto's (406 coupe).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Goedkope auto kopen Myuki | 54 | 20-09-2009 12:53 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wis] (vracht)auto's -(L)- | 7 | 14-12-2006 21:52 | |
Games |
Grand Theft Auto: San Andreas wat je MOET weten/ en wilt weten tommiegun | 500 | 17-12-2004 19:46 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[na] race auto Jannemann | 2 | 21-11-2004 16:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bestuurder van zilverkleurige auto veiligst op weg Gatara | 18 | 30-01-2004 17:37 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tilburgse agenten stelen auto's miro | 27 | 21-08-2002 19:59 |