![]() |
|
ik heb een paar keer iets met m'n zus gedaan, je moet zelf maar weten of je het sex noemt, ik zou het wel sex noemen denk ik. gewoon samen in bed liggen en elkaar strelen en likken, we hielden het netjes, gewoon bovenlichaam enzo, ik heb er geen spijt van en het was ook niet vies ofzo, gewoon, ja, hoe zeg je dat, fijn, gewoon iemand dicht bij je, en dat het m'n zus was was niet erg.
|
Ok mensen, ik wil niet lullig doen, en kben ook helemaal niet tegen dingen uitspoken met familie op zich, maar:
SEKS MET JE NEEF/NICHT IS WEL DEGELIJK ZEER GEVAARLIJK!!! Kword echt gek van al die posts dat het genetisch gezien wel meevalt enzo, want dat is gewoon bullshit. Bij seks met je neef of nicht heb je een minstens net zo groot (volgens mij zelfs groter, maar weet ik niet zeker, zoek ik ff op ![]()
|
waarom gaat iedereen er echt meteen vanuit dat het meisje zwanger wordt en dat die kinderen dan misschien niet gezond zijn? er is altijd een gevaar dat het meisje zwanger raakt, en ook al is het geen familie bestaat de kans nogsteeds dat het geen gezond kindje is.
als je nu zeker zou weten dat er geen sprake is van zwanger worden, zouden jullie het dan wel doen?
|
![]() |
Nou niet zo triest doen te zeggen dat je nix mag doen met familie!
Ze zijn net zo goed mensen en als je denkt dat daar toevallig de ware tussen zit dan is dat je eigen keus, en een eventueel kind komt heus niet zwaar misvormd ter wereld ofzo hoor! Ik heb zelf trouwens in een hele dronken bui met een jongen en een nicht van mij tegelijk gezoend en naja nog wat dingetjes uitgevreten waar ik het nu maar niet over ga hebben, maar dat boeit me dus echt helemaal nix. Ze is gewoon een goede vriendin van me boeiend of ze familie is of niet! luvs eve!
||
Citaat:
|
![]() |
Als neef en nicht bijv. kinderen met elkaar krijgen is de kans op dit soort zaken echt miniem. en ik kan het weten. Mn opa en oma zijn neef en nicht (familiegeheim gnagna). En er zitten echt geen mongolen in onze familie hoor!
Ik ben misschien een beetje vreemd ![]() maar mn verstand zit wel op de goede plek de meeste mongolen kunnen geen ath. of wel? luvs evelyn
||
Citaat:
|
![]() |
The Prophet. En ik heb biologie gehad en weet dus... Je zeurt. De kans is uiterst miniem. Ja, groter dan bij anderen. Dus laten we zeggen... De kans om onbeschermd in haar klaar te komen bij elke 'sex' situatie tussen neef en nicht... Ehm, 10%? Kans dat ze daar zwanger van wordt? Ehm, 20%? Kans dat een kind een mongooltje wordt? Zeg, 0.5%?
Dus als je het met je nichtje doet heb je precies 1/100 % kans op een mongool kindje... Crap man, dan kun je nog beter aan de loterij mee gaan doen...
|||
Citaat:
[moest ff miereneuke] Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Sex met een familielid. SoloRaver | 197 | 28-08-2005 15:43 | |
Seksualiteit |
Sex met de moeder van een vriend djpalu | 30 | 24-07-2004 19:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Broer en zus vrijen Upke | 87 | 22-08-2003 11:49 | |
Seksualiteit |
Seks met je moeder/vader/broer/zus Evito | 127 | 01-03-2003 10:53 | |
Seksualiteit |
waar ligt jullie grens op t gebied van sex???? MissBi@tch | 48 | 30-05-2002 09:34 | |
Seksualiteit |
wat als.... rickert | 38 | 21-03-2002 12:39 |