Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fit the discription, honey? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Biatzez ![]() Haha. Snoop kickt aersch. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hm, ik ga maar weer verder tekenen aan mijn zelfbeeldportret. *rent weg* ![]() |
![]() |
|
Kan iemand me uitleggen wat er mis is met Cars broeken?
Heb zelf nog 2 diepzwarte Cars spijkerbroeken thuis liggen. Precies hetzelfde model en stof als m'n Levi's 501, alleen een diepere kleur.. En heel wat goedkoper, wat wel handig is omdat ik voor elke trui en elk shirtje een andere broek moet hebben... Anders gaat het nogal oplopen, 30x80 euro voor Levi's = 2400 euro ja daahaaag.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Koop gewoon een paar mooie broeken die wel wat mogen kosten die je bij meerdere truien kan combineren. Straalt ook iets sterker uit imho, 'k voel me er iig prettiger in. Om nou met 30 goedkope broeken rond te lopen lijkt me niets. Goedkoop, dat is nou juist het probleem, het wordt een produkt voor de massa. Ik neem aan dat je wel enigzins voor zover mogelijk je jezelf van de massa onderscheiden. Dat doe ik dan door wat exclusievere kleding, die vanzelfsprekend iets meer kost. Cars mag dan eventueel leuke broeken hebben (heb er nog geen gezien opzich), bij aanschaf zul je al binnen luttele seconden een ander persoon tegenkomen met dezelfde kleding. Voelt zo goedkoop imho, maar ja, dat is weer mijn mening, moet je niet teveel waarde aan hechten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 'k denk niet dat cars zulke dingen in hun collectie heeft ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geef mij maar gewoon de standaard "meute" spijkerbroeken van Diesel... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed dat je zegt 'smaken verschillen' want ik vind dat wel 3 ontzettend lelijke dingen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
wat is je favoriete jeansmerk en waarom? ikbenLINDA | 104 | 07-06-2016 00:47 | |
Lifestyle |
Mode van toen Verwijderd | 63 | 30-06-2009 18:56 | |
Lifestyle |
Deze schoenen toch te oud :( Verwijderd | 51 | 28-01-2005 20:40 | |
Lifestyle |
And the winner is... Verwijderd | 90 | 10-07-2004 12:18 | |
Lifestyle |
schoenen en broeken charly not | 48 | 30-03-2003 10:14 | |
Lifestyle |
Wat vind jij nou een echt LELIJK merk (kleding lijn) Verwijderd | 303 | 02-10-2002 12:59 |