![]() |
|
![]() |
Persoonlijk val ik voornamelijk op blondines met een blanke huidskleur. Ik zou niet zo snel op een negroide vrouw vallen, maar ik sluit niemand uit
![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn nichtje is half indonesisch....echt zooooooooooo knap is zij!!!!
ze is nu pas 7 haha maar ik weet ZEKER dat ze later een topmodel word [als ze dat wil natuurlijk!] ik vind die ogen zo mooi bij indo's.... ik vind chinese meisjes er vaak phat uitzien....als ze hun haar met knalrode plukken hebben nzow.... ben zelf blond en blank maar zou er alles voor over te hebben om een donkerdere huidskleur te hebben ![]() val meestal niet op donkere jongens maar soms is t wel heel mooi....[Usher ![]()
|
![]() |
Bij mij is zowel uiterlijk als innerlijk heel belangrijk. Innerlijk toch nog wel iets belangrijker, maar ik moet haar toch wel echt knap vinden [ze hoeft niet miss world te zijn uiteraard, maar ik moet haar wel een 'lekker ding' vinden] anders maakt ze bij mij geen kans.
Indonesisch, mwah 't kan d'r mee door. Maar barbiegurl wees blij dat je blond en blank bent ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zelf ben kwart chinees waar je overigens niks van ziet, een kwart indonesisch en half italiaans. Ik zie er meer italiaans uit dan indonesisch, maar als je goed kijkt zie je t wel. Ik zelf val absoluut niet op donkere jongens. Ze moeten wel donkerhaar hebben en ogen maar niet buitenlandse jongens ofzo. Als ik met me vriendin op straat loop die helemaal heet word van iedere neger die voorbij loopt en ze zegt Oh kijk wat een lekker ding. Dan word ik er echt niet warm of koud van. Alleen van me vriendje word ik heet.....
![]()
|
![]() |
quote:
-------------------------------------------------------------------------------- SuperS schreef: gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor -------------------------------------------------------------------------------- WROM DOEN JULLIE NOU ZO GEMEEN TEGEN SUPERS JULLIE GEVEN TOCH OOKK JULLIE VOORKEUR EN HIJ WIL GEEN ZWARTE KUT IETS WAK ME GOED KAN VOORSTELLEN ![]() ![]() mara zodra hij iets zegt worden jullie kwaad onproffesioneel hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hmz.. Ik geloof niet dat ik echte voorkeur heb.. Kval op jongens met iets bijzonders.. Maar niet speciaal op donker of licht, vind het allemaal wel wat hebben.. Alhoewel ik geloof ik absoluut niet op blond val.. maar.. kweetniet eigenlijk..
Nou is het wel zo dak een aantal half getinte jongens ken die toch wel errug mooi zijn, en ms gem. mooier dan blank. Zo kenk dr een die zelfs het woord mooie voor zn naam heeft gekregen van de meisjes, omdat we meer mensen kennen met die naam.. Ken je .... euh nee? mooie .... oh die mooie jongen! jaah!! Mooii! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Debiel.
||
![]() |
Citaat:
jeetje wipneus je komt nu ook erg dom over hoor, blank/zwart blijft toch hetzelfde ikzelf val ook op donkerblond blauwe ogen, maar daar gaat het niet om...donkere mensen kunnen ook heel mooi zijn, de meeste fotomodellen zijn donker, ik wou dat ik een beetje getint was van me eigen hoefde ik niet te zonnebaden haha..maar ok ik leid af ![]() |
![]() |
|
![]() |
en jij zegt dat ik dom over kom whaha!
we hebben het niet over jou voorkeur nu (het topic gaat er wel over)maar reageer niet op mij met je eigen voorkeur! ik zeg alleen als hij een zwarte kut niet lekker vind is dat zijn mening laat hem! het dus niet rasitsch he ik heb ene witte kut ik ben blank is alleen de waarheid niets discriminerend als hij een blanke doos had gezegt had je ook je bekkie nie opengetrokken en deze topic gaat over je me ning uiten over een bepaald onderwerp niet over mij dus houd volgende keer je kutkop dicht tegen mij ja ok daaj |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net alsof t iets heel erg of iets vies is ofzo.. Ik weet heus wel dat smaken verschillen, maar sommige dingen zou je ook iets tactischer kunnen brengen. Ik heb het nu niet over jou btw maar over SuperS..
||
![]() |
Citaat:
kutkop? niet alleen dom ben je maar ook nog asociaal, je maakt jezelf belachelijk, ik zeg alleen maar dat hij niet zwarte kut moet zeggen, maar zwart meisje, wat heeft het geslachtsdeel hiermee te maken? het gaat toch om de persoon, en een kut is een kut om het maar even zo te zeggen. o ja en dom wipneusje racistisch typ je zo. maar ja dat kan jij niet weten he....en als hij blanke doos zei zei ik het net zo goed. maar ik ga nu op vakantie, de groeten allemaal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In Turkije lopen wel errug aantrekkelijke mannen rond... *zwijmel* ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind halfbloed zo'n stom woord! Net of je over een paard aant praten bent! Maar ja, ik ben zelf ook half indo dus wat dat betreft val ik ook onder de categorie paarden
![]() ![]() Knuffeltjes,
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
ARTistiek |
Wat is kunst? Verwijderd | 49 | 07-01-2011 23:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De een zijn brood is de ander zijn dood. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Vervlogen dromen. Ieke | 0 | 08-04-2004 20:05 | |
Seksualiteit |
ik heb een donkere meisje maar die kut is wit 1234remco | 41 | 07-03-2003 16:34 |