Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 22:19
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
Tennisstar schreef:

zwart=bah???
sorry hoor maar nu kom je dus echt wel een beetje dom over.
dan zeg je nog altijd zwart vind ik minder aantrekkelijk, en ik denk eerlijk gezegd dat zwart jou niet wilt trekken.
maar je bent dus wel een racist
Agree
en sinds wanneer zijn roze lippen niet gezond..;p
Oud 09-05-2002, 15:48
Janicha
Janicha is offline
Nou....ik ben een meisje en ik val niet op meisjes
Maar ik heb het met jongens...donker en halfbloed.hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmzzzz lekker!!!!!!
Oud 09-05-2002, 16:00
Eddy E
Eddy E is offline
Persoonlijk val ik voornamelijk op blondines met een blanke huidskleur. Ik zou niet zo snel op een negroide vrouw vallen, maar ik sluit niemand uit Vrouwen met een licht donkere tint zijn wel aantrekkelijk. Ik ben al meerdere keren in Spanje op vakantie geweest en halleluja, je kijkt je ogen uit met al die knappe [lekkere] Spaanse meiden.
Oud 09-05-2002, 16:52
Barbiegurl
Barbiegurl is offline
mijn nichtje is half indonesisch....echt zooooooooooo knap is zij!!!!
ze is nu pas 7 haha maar ik weet ZEKER dat ze later een topmodel word [als ze dat wil natuurlijk!] ik vind die ogen zo mooi bij indo's....

ik vind chinese meisjes er vaak phat uitzien....als ze hun haar met knalrode plukken hebben nzow....

ben zelf blond en blank maar zou er alles voor over te hebben om een donkerdere huidskleur te hebben

val meestal niet op donkere jongens maar soms is t wel heel mooi....[Usher
]
Oud 09-05-2002, 17:01
Mark
Mark is offline
Ik ken zowel donkere als blanke meiden waar ik wel eens een beschuitje mee zou willen eten. Uiterlijk vind ik niet zo belangrijk, innerlijk is heel belangrijk.
Oud 09-05-2002, 18:12
Eddy E
Eddy E is offline
Bij mij is zowel uiterlijk als innerlijk heel belangrijk. Innerlijk toch nog wel iets belangrijker, maar ik moet haar toch wel echt knap vinden [ze hoeft niet miss world te zijn uiteraard, maar ik moet haar wel een 'lekker ding' vinden] anders maakt ze bij mij geen kans.

Indonesisch, mwah 't kan d'r mee door. Maar barbiegurl wees blij dat je blond en blank bent
Oud 09-05-2002, 18:48
Verwijderd
Wie zit die ouwe topics te uppen...? -_O
Oud 10-05-2002, 08:40
kippebil
kippebil is offline
ben zelf aziatisch (viëtnamees), maar mijn voorkeur gaat uit naar blanke gasten ... alé, eigenlijk ben ik al me vanalles mee geweest, ne portugees, italiaan, griek, spanjaard ... ma voor mij liever geen neger ... vraag me ni waarom !!

xxx kim
Oud 10-05-2002, 10:26
Eddy E
Eddy E is offline
Misschien moet je het eens proberen met een neger en kom je op andere gedachtes
Oud 10-05-2002, 12:05
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
ik zelf ben kwart chinees waar je overigens niks van ziet, een kwart indonesisch en half italiaans. Ik zie er meer italiaans uit dan indonesisch, maar als je goed kijkt zie je t wel. Ik zelf val absoluut niet op donkere jongens. Ze moeten wel donkerhaar hebben en ogen maar niet buitenlandse jongens ofzo. Als ik met me vriendin op straat loop die helemaal heet word van iedere neger die voorbij loopt en ze zegt Oh kijk wat een lekker ding. Dan word ik er echt niet warm of koud van. Alleen van me vriendje word ik heet.....
Oud 10-05-2002, 13:33
Eddy E
Eddy E is offline
Ik ben zelf half canadees. Mijn voorkeur gaat toch uit naar blond en blank als eerder gezegd. Mijn voorkeur gaat uit naar blanke vrouwen. Maar licht getint [spaans, Italiaans, zuid-amerikaans] mag er ook wezen . Oosterse en Afrikaanse vrouwen vind ik minder interessant.
Oud 10-05-2002, 15:33
wipneusje
wipneusje is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
SuperS schreef:
gadver ik hoef toch geen zwarte of buitenlandse kut hoor
--------------------------------------------------------------------------------
WROM DOEN JULLIE NOU ZO GEMEEN TEGEN SUPERS JULLIE GEVEN TOCH OOKK JULLIE VOORKEUR EN HIJ WIL GEEN ZWARTE KUT IETS WAK ME GOED KAN VOORSTELLEN oeps caps
mara zodra hij iets zegt worden jullie kwaad onproffesioneel hoor
Oud 10-05-2002, 16:25
MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
~*InDo SHorTy*~ schreef:

ghihi ja toch! azn pride
ben ook halfbloed indonesisch, en super trots!

Me iZz OoK HaLF iNDoNeSiScH..!
StEp AsiDe 4 Da AzNPriDe Ja ToH..!
Oud 10-05-2002, 16:27
Verwijderd
Citaat:
MiSsSaiYaN schreef:

Me iZz OoK HaLF iNDoNeSiScH..!
StEp AsiDe 4 Da AzNPriDe Ja ToH..!
Coole naam, fokking irritante manier van schrijven!!
Oud 10-05-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
wipneusje schreef:
quote:
SuperS schreef:
WROM DOEN JULLIE NOU ZO GEMEEN TEGEN SUPERS JULLIE GEVEN TOCH OOKK JULLIE VOORKEUR EN HIJ WIL GEEN ZWARTE KUT IETS WAK ME GOED KAN VOORSTELLEN oeps caps
Niet zodra hij iets zegt, maar zodra hij iets racistisch zegt. Wat dus bijzonder sneu is.
Oud 10-05-2002, 16:29
MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Coole naam, fokking irritante manier van schrijven!!

HaHa iK BeN iRRiTaNt
MaYaa Th*nXx 4 Ya CoMPLiMeNt
Oud 10-05-2002, 18:27
kippebil
kippebil is offline
Citaat:
Eddy E schreef:
Misschien moet je het eens proberen met een neger en kom je op andere gedachtes
later misschien, nu ni
ben gelukkig nu, me mijne blanke belg

xxx kim
Oud 10-05-2002, 20:36
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Val absoluut niet op donkere jongens en meiden,moet er niet aan denken
Oud 11-05-2002, 10:46
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
phoebe4000 schreef:
ben ik ook leuk??? ik ben half indisch en half nederlands... een pinda dus zoals ik dat noem....
haha jazeker dat je dan leuk bent
Oud 11-05-2002, 11:15
PiNoW
PiNoW is offline
kvin getinte jongetjes toch wel altijd mooier als nederlandse met blond haar en blauwe ogen..
meisjes trouwens meestal ook
Oud 11-05-2002, 11:38
Verwijderd
hmz.. Ik geloof niet dat ik echte voorkeur heb.. Kval op jongens met iets bijzonders.. Maar niet speciaal op donker of licht, vind het allemaal wel wat hebben.. Alhoewel ik geloof ik absoluut niet op blond val.. maar.. kweetniet eigenlijk..

Nou is het wel zo dak een aantal half getinte jongens ken die toch wel errug mooi zijn, en ms gem. mooier dan blank. Zo kenk dr een die zelfs het woord mooie voor zn naam heeft gekregen van de meisjes, omdat we meer mensen kennen met die naam..

Ken je ....
euh nee?
mooie ....
oh die mooie jongen! jaah!! Mooii!
Oud 11-05-2002, 18:59
wipneusje
wipneusje is offline
morgan schreef:
Niet zodra hij iets zegt, maar zodra hij iets racistisch zegt. Wat dus bijzonder sneu is.

oja morgan...is niet racitsch het onderwerp gaat over buitenlandse dus hebben ze automtisch ook een zwarte of buitenlandse kut hoor hij zegt alleen de waarheid!
Oud 11-05-2002, 23:31
Freshmaker
Freshmaker is offline
Jezus je mag hier niks zeggen of het is weer rascistisch.....

Ik sluit me aan bij nare man.
Oud 12-05-2002, 00:39
Faery
Faery is offline
Citaat:
wipneusje schreef:
morgan schreef:

oja morgan...is niet racitsch het onderwerp gaat over buitenlandse dus hebben ze automtisch ook een zwarte of buitenlandse kut hoor hij zegt alleen de waarheid!
No fuckin way dat een 'zwarte' een zwarte kut heeft.

Debiel.
Oud 12-05-2002, 08:38
BlackMystery
BlackMystery is offline
een zwart of een donker maske opwindend vinde?
no way!
en why zou ik?
der lopen genoeg maskes van men eigen ras
ben niet echt voor zo wa cultuurvermenging enzo
dus ik ga gewoon voor het blanke
Oud 12-05-2002, 09:42
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
wipneusje schreef:
quote:
SuperS schreef:
Zoiets zeg je gewoon niet....dat is gewoon racistisch, en wat maakt het nu uit of iemands edele deel zwart of blond is?
jeetje wipneus je komt nu ook erg dom over hoor, blank/zwart blijft toch hetzelfde ikzelf val ook op donkerblond blauwe ogen, maar daar gaat het niet om...donkere mensen kunnen ook heel mooi zijn, de meeste fotomodellen zijn donker, ik wou dat ik een beetje getint was van me eigen hoefde ik niet te zonnebaden haha..maar ok ik leid af
Oud 12-05-2002, 13:01
wipneusje
wipneusje is offline
en jij zegt dat ik dom over kom whaha!
we hebben het niet over jou voorkeur nu (het topic gaat er wel over)maar reageer niet op mij met je eigen voorkeur!
ik zeg alleen als hij een zwarte kut niet lekker vind is dat zijn mening laat hem!
het dus niet rasitsch he ik heb ene witte kut ik ben blank is alleen de waarheid niets discriminerend als hij een blanke doos had gezegt had je ook je bekkie nie opengetrokken

en deze topic gaat over je me ning uiten over een bepaald onderwerp niet over mij dus houd volgende keer je kutkop dicht tegen mij ja ok daaj
Oud 13-05-2002, 22:24
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Citaat:
wipneusje schreef:
we hebben het niet over jou voorkeur nu (het topic gaat er wel over)maar reageer niet op mij met je eigen voorkeur!
ik zeg alleen als hij een zwarte kut niet lekker vind is dat zijn mening laat hem!
het dus niet rasitsch he ik heb ene witte kut ik ben blank is alleen de waarheid niets discriminerend als hij een blanke doos had gezegt had je ook je bekkie nie opengetrokken

en deze topic gaat over je me ning uiten over een bepaald onderwerp niet over mij dus houd volgende keer je kutkop dicht tegen mij ja ok daaj
Ik vind het woord gatver toch anders behoorlijk rascistisch over komen..
Net alsof t iets heel erg of iets vies is ofzo..
Ik weet heus wel dat smaken verschillen, maar sommige dingen zou je ook iets tactischer kunnen brengen. Ik heb het nu niet over jou btw maar over SuperS..
Oud 13-05-2002, 22:33
Tennisstar
Tennisstar is offline
Citaat:
wipneusje schreef:

kutkop? niet alleen dom ben je maar ook nog asociaal, je maakt jezelf belachelijk, ik zeg alleen maar dat hij niet zwarte kut moet zeggen, maar zwart meisje, wat heeft het geslachtsdeel hiermee te maken? het gaat toch om de persoon, en een kut is een kut om het maar even zo te zeggen. o ja en dom wipneusje racistisch typ je zo. maar ja dat kan jij niet weten he....en als hij blanke doos zei zei ik het net zo goed. maar ik ga nu op vakantie, de groeten allemaal
Oud 14-05-2002, 08:09
wipneusje
wipneusje is offline
ben dislectisch

daaaaaaaaaaaaaaaj
Oud 14-05-2002, 10:09
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Agree. Ik heb niks met donkere jongens of donkere meisjes. Kant ook nie helpen.
Owkee ik stel mijn mening een beetje bij:
In Turkije lopen wel errug aantrekkelijke mannen rond... *zwijmel* en die zijn dus wel getint (joh)
Oud 14-05-2002, 13:47
MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
wipneusje schreef:

Je Komt Ook ERG Dom Over Jah..
Oud 14-05-2002, 15:06
wipneusje
wipneusje is offline
meeloper

ach iedreen heeft ze dag weleens niet he......ben ook maar een mens
Oud 16-05-2002, 18:11
2good2btrue
2good2btrue is offline
Ik vind halfbloed zo'n stom woord! Net of je over een paard aant praten bent! Maar ja, ik ben zelf ook half indo dus wat dat betreft val ik ook onder de categorie paarden Ach ja ik ben er wel trots op da'k een pinda'tje ben maar dan toch maar wel eentje die half indonesisch is en dus niet een halfbloedje. Pfff wat een discussie heb ik weer met mezelf

Knuffeltjes,
Oud 17-05-2002, 14:41
MiSsSaiYaN
MiSsSaiYaN is offline
Citaat:
wipneusje schreef:
meeloper

ach iedreen heeft ze dag weleens niet he......ben ook maar een mens
ik zeg niet dat je dom over komt omdat anderen het misschien hebben gezegt maar omdat (IK vind dat) je dom over komt..
Oud 22-03-2003, 15:35
Another Way
Another Way is offline
ik ben zelf donker, en ik erger me elke dag eraan hoe lelijk het wel niet is. Donkere meisjes vind ik daarom ook gewoon niets, tis een kwestie van smaak
Oud 22-03-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-03-2003 @ 16:35:
ik ben zelf donker, en ik erger me elke dag eraan hoe lelijk het wel niet is. Donkere meisjes vind ik daarom ook gewoon niets, tis een kwestie van smaak
En moet je daarvoor een bijna een jaar oud topic uppen?!
Topic gesloten

Regels voor berichten