Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Juist! Zo is dat. Lekker feesten. Trance is best leuk weet je. Maar het ging niet om de muziek, het ging om het stereotype tranceliefhebber, je weet wel, met de omgeslagen 3/4broek, de kralenketting de gestylde coupe en het nauwsluitende merkshirtje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik hou wel van die muziek. Als ik uitga vind ik eerst wel lekker een kroeg in te gaan en als ik dan echt lekker wil feesten ga ik naar Manhattan (arnhem) en daar draaien ze echt goed en dan kan ik echt uit mijn dak gaan. Hardhouse vind ik ook nog ok maar ik zou bijv nooit naar sensation black edition gaan. Dan krijg ik wel koppijn ![]()
|
Verwijderd
|
k gloof dattut iets anders over is gekomen dan de bedoeling was, of beter gezegd ik geloof dat ik een btje een dom topic geopend heb en okej even voor de duidelijkheid: IK HEB NIKS TEGEN MENSEN DIE VAN TRANCE HOUDEN OKEEEJ???
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 11:34. |
![]() |
|
pffff je hebt wel zooooveel verschillende mensen die naar trance luisteren!! meestal ziek van die gay mensen die da luisteren ennemm kakkers zie je der ook altijd helemaal van uit hun dak gaan (teminste hier..) maar er zijn er ook wel tussen met wel een goede stijl en smaak! kan hier moeilijk een oordeel overgeven... teveel verschillende mensen die naar deze muziek luisteren
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
jah ik kan niet spellen
![]() ik vind dat marylin manson en slipknot juist een soort eigen stijl hebben die niet echt erges op lijkt maar sommige vinden het wel leuk om naar te luisteren ![]() zoals veel bands dat hebben Maar marylin manson is geen metal..als je t dan toch wil benoemen gaat t eerder de kant op van rock want voor metal ist gewoon te rustig maar daarbij verschillen meningen ook weer. Ik wil niemand aanvallen hoor dus don't take it personal
|
|