Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Snippie schreef:
Hoi Suicidal eendje,

Ik snap dat je niet lekker in je vel zit en het daardoor een beetje (erg) zwart ziet. Maar laat ik de vraag dan anders stellen. Wat doe jij om het beter te maken. Ik bedoel jij verwacht van andere mensen wat en nu is de vraag wat doe je zelf aan milleu, omgeving.
Ben ik nu stom, vervelend, agressief, oneerlijk of geweldadig? Ik bedoel je kunt kijken naar mensen met macht of je kunt om me je heen kijken. Natuurlijk zijn de mensen niet perfect en gaat veel dingen rond uit klote maar dat wil niet zeggen dat alles zo is. Kijk eens om je heen, wat zie je als je realistisch kijkt. Alleen narigheid? Of zie je tussen alles door ook liefde, blijdschap, humor enz? Je kunt de wereld op verschillende manieren bekijken. Wanneer ik down ben zie ik alles 'zwart' wanneer ik chagarijnig ben lijkt het net of andere mensen dat ook zijn. Ben ik vrolijk dan zijn mensen ook vrolijk en aardig naar mij toe. Jij hebt een indruk op andere mensen. Hoe ben jij ingesteld?

hhet is niet dat ik zeg dat ik een hekel heb aan jou persoonlijk, zo moet je dat niet opvatten, neej natuurlijk ben je nu niet agressief en oneerlijk, ik heb het over mensen in het algemeen.
en ja soms zie ik alles zwart, ik ben nou eenmaal wat pessimistischer dan de rest lijkt het wel vaak. maar ik probeer er verderz gewoon geen aandacht aan te besteden, en als het nodig is staan me vrienden voor me klaar, net als dat ik voor hun klaarsta als dat nodig is
ik zie nu alles nogsteeds hetzelfde, ookal ben ik nu gewoon in gekke vrolijke bui, dat maakt niet uit, dat verandert me mening over de wereld niet
ben ik vrolijk, dan zijn er nog mensen die gemeen zijn, en die mij "gothic" noemen, aleen maar omdat ik andere kleren draag en daarom me in mekaar willen slaan, omdat ze denken dat ik zoon figuur ben die geobsedeeert is door de dood (meestal loop ik by the way met felle kleuren rond dus waar ze het ideej vandaan halen.. i don't know ) door dat soort mensen word het voor mij gewoon verziekt, ik zie ze eigenlijk graag in hun graf liggen als ik het zo mag zeggen
maargoed, als jij aardig ben, ben ik ook aardig tegen jou...
nou snap ik het niet meer dit is teveel text ik hou der weer meej op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten