![]() |
|
![]() |
voor mensen die het willen doen: condoom gebruiken en veel glijmiddel, eel veel. ik ben al anaal genomen. in het begin doet het zeer maar daarna doet het zelfs goed. een vrouw komt zelfs veel gemakkelijker anaal klaar. allez ja, da zeggen de amerikanen altans.
tis lekker zu, ge moetet eens probere ![]()
||
Citaat:
![]() Een man heeft daar nog z'n prostaat liggen, wat sommigen de mannelijke g-spot noemen. Bij de vrouw ligt daar zowat niets... Het is -mogelijk- anaal klaar te komen als vrouw, maar dat gebeurt zelden. (in tegenstelling tot anale stimulatie bij de man, wat zelfs in spermabanken bij problemen gedaan word om zaadlozing op te wekken) Ontopic : In welke cultuur kan deze vraag voorkomen? Culturen waar mensen maagd dienen te blijven tot hun trouw. Bv bij de Arabieren was het een gewoonte voor een meisje die ene man wou plezieren en toch maagd blijven, om zich anaal te laten nemen. Of ze dan nog maagd was of niet deed er niet toe, het enige wat ertoe deed was dat ze diende te "bloeden" bij eerste penetratie van haar man, en dus "maagd zijn" ... In hedendaagse cultuur : je bent maagd als je je maagd voelt. Ik ben het puur feitelijk al een aantal jaartjes niet meer, en soms voel ik me nog maagd, als ik er zin voor heb ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik zie 2 soorten ontmaagd om eerlijk te zijn.
Maagd 1 : sexueel onervaren. Maagd 2 : Nog een intact maagdenvlies hebben (dat helemaal geen vlies is) Ik vind het trouwens wel raar om als maagd (v) anale sex te gaan beleven. Lijkt me dan wel alsof je een stapje hebt overgeslaan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Anale sex zonder condoom Ronaldox | 18 | 14-02-2007 18:50 | |
Seksualiteit |
Vaginaal -vs- Anaal Midget | 46 | 14-02-2007 17:44 | |
Seksualiteit |
anaal > verbannen! someone17 | 59 | 14-04-2005 18:56 | |
Seksualiteit |