![]() |
|
Bij mijn vriend op de eettafel (zal wel lachen worden als we daar straks aan gaan eten!, doen we nl alleen als we met meer dan 5 man zijn of bij ontbijt op zondag want das erg uitgebreid en nee ben niet ontzettend christelijk..helemaal niet zelfs) afgelopen zaterdag. We waren wat verveeld want er was niks leuks op tv en ik lag tegen hem aan op de bank en streelde zijn penis een beetje en toen zei hij opeens: ' ik heb zin om het op de eettafel te doen' en meteen gingen wij naar die tafel toe om alles van ons lijf af te rukken en te seksen. Was echt spannend want we wisten niet rpecies wanneer zijn ouders thuiskwamen maar wle dat het niet lang meer zou duren en dan zouden we dus echt flink betrapt zijn!
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() gelukkig die van mijn vriendin wel!! leuk idee thanks.. we hadden midden in de woonkamer al gehad..dus dis mooi voor erbij als afwisseling
||
![]() |
Citaat:
dat lijkt me nu ook super, met uizonderting van dat badmeesters verhaal dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de keer dat ik met mijn ex in de trein zat van vlissingen naar nijmegen op 2e paasdag en dat de coupe nogal leeg was en elkaar behoorlijk op zaten te hitsen. helaas was de wc op slot en hadden we het lef niet het gewoon in de coupe te doen. thuis maar "ff" afgemaakt
![]()
|
hahahaha.Als ik eraan terug denken moet ik weer lachen.
Was op een 2e bed in me kamer. Ik was zo wild bezig toen zakte we samen door de bed. Waarop zij zei:"zometeen horen ze ons nog" Maar daar had ik toen schijt aan hoor lol. Ging gewoon door.Terwijl we half door de bed lagen.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
In een gezinsomkleedhok van Center Parcs...
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 16:33. |
![]() |
|
maar mijn leukste sexervaring was afgelopen weekend niemand was thuis en waren heel geil hebben een paar lekkere standjes uitgeprobeerd en gewoon missionaris klaargekomen we kwamen allebei precies gelijk
|||
Citaat:
![]() Citaat:
*rent hard weg*
|
dat het na 4 - 5 keer proberen (lees: na een maand of 2) het uiteindelijk WEL lukt om m'n huidige vriendin te ontmaagden en alles heel goed verloopt.
das voldoenend en ik denk mijn leukste sexervaring.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Xtc en sex t-dw | 19 | 15-03-2017 20:25 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Films, TV & Radio |
Quantum of Solace (november 2008) Carn | 65 | 03-12-2008 22:25 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Seksualiteit |
weleens met een hoer geneukt? guest724 | 169 | 30-05-2004 10:34 | |
Seksualiteit |
Beffen/vingeren hoe vinden jullie dat om te doen jonte beffen of te vingeren? Ruby_temp | 32 | 26-09-2002 12:01 |