Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 14:07
Li
Li is offline
Het is logisch dat er veel stelletjes zijn in dezelfde "hokjes". Die mensen gaan meer met elkaar om, omdat ze meer raakvlakken hebben met elkaar.
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat combinaties uit verschillende hokjes niet samen kunnen. Een punker kan best met een kakker gaan, maar je ziet het gewoon minder vaak.

Ik heb eigenlijk ook alleen nog maar jongens gehad met dezelfde soort lifestyle als ik: Zelfde soort opvoeding, interesses en kleding. En tja.. ik val nou eenmaal niet op gothic, punk of whatever
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2002, 14:16
Splodge
Splodge is offline
Citaat:
Avelon schreef:
stelletjes zijn meestal "twee van dezelfde"
qua uiterlijk
2x goth
2x punk
2x stylo
2x alto
Dat is niet zo moeilijk te verklaren, je kleed je in een stijl die jij mooi vind en die bij je past. Als je iemand tegenkomt met de zelfde stijl kleding vind je zijn of haar kleding waarschijnlijk ook mooi, vooropgesteld dat die stijl ook bij die persoon past, natuurlijk.
Citaat:
Avelon schreef:

kijkt men idd niet verder dan de neus lang is?
of groeit men naar elkaar toe?
of overdrijf ik nu?
Volgens mij is er niet echt sprake van verder kijken dan de neus lang is, hoogstens onbewust. Je wordt verliefd of niet. Ik weet niet hoe dat bij anderen zit, maar ik mag in ieder geval nooit mee beslissen of en op wie ik verliefd word. Het is natuurlijk wel zo dat veel mensen meer omgaan met mensen van hun eigen "soort" en dat de kans om verliefd te worden op iemand die daar niet onder valt een stuk kleiner is.
Citaat:
Avelon schreef:

kun je sowieso een goede relatie met iemand hebben met een andere lifestyle?
je wilt uit op andere plekken? deelt niet dezelfde interesses? je hebt over veel dingen een andere mening?
Als je echt heel verschillend denkt lijkt het me lastig. Maar je wordt toch ook niet zo snel verliefd op iemand die heel erg anders denkt dan jij?
Oud 29-10-2002, 14:31
Verwijderd
je draagt wat je mooi vind dus ik denk dat je eerder op iemand van je eigen lifestyle verliefd wordt dan op heeel iemand anders..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten