![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou okiedokie, ik ga op zoek naar een silverchairshirterigpersoon vanaaf ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
M'n broertje heeft ff snel een foto op een cu2 site gezet. m'n haar ziet er niet uit en ik kijk ook niet al te intelligent, maarja je hebt in ieder geval een beetje een indruk hoe ik eruit zie. dit is de link: www.cu2.nl/iddohavinga tot vanavond!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kewl
![]() nou mijn fotos staan op www.picturetrail.com/freakjuh maar die ken je denk ik al.. heb een wijde spijkerbroek aan en een cremekleurigtruitje met skatende schildpadjes erop, en als ik het koud heb een groene greli trui ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kom net terug van GreLi, freakjuh heb ik nog ff gezien maar MetalliCat niet, misschien freakjuh? Anyways, 't kleutergehalte was erg groot, zelfs IK leek oud tussen al dat grut. (of ik ben ook werkelijk oud maar dat lijkt me niet). D'r werd natuurlijk traditiegetrouw behoorlijk gebeukt en ik ben ook wel lekker beurs. Was een cool optreden! |
![]() |
|
Verwijderd
|
jaaah ik heb MetalliCat gemeet!! *woei*
Ik stond zow bij greli en toen tikte hij op men rug: naar z'n t shirt wijzend..whehe ![]() enne eXo ook nog ff gezien ![]() Greli was gaaf, stond helemaal vooraan dus kon alles voor de verandering es wel zien... Wel jammer dat er zoveel jonge mensjes waren idd, en veel kippen..omg ![]() Alsof ze de bsb zijn ofzow, handjes uitreiken en gillen "remiiiiiiii" .... ![]() ![]() Kill them all ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Idd veel kleuters, maar ja dat verwachtte ik al eigenlijk.
Ik zag frakjuh meteen al bij de muntejs, maar durfde haar niet aan te spreken omdat ik niet zeker wist of zij het nou wel was ![]() Later stond ze een hele poos aan de bar maar ik durfde nuiet erheen te lopen ![]() Later zag ik haar al vooraan staan en toen ik opeens helemaal naar voren gebeukt werd dacht ik van: 'wth ff hoi zeggen' ![]() ![]() Green Lizard was wel heel goed, alleen erg veel crwodsurfers (waaronder ik, ahum ![]() Ik was me portemonnee nog kwijtgeraakt, maar zag hem later op de grond liggen (eerst mijn busabbonenement, 5 mt verderop! ![]() ![]() Ook mijn garderobe kaartje nog kwijt ![]() ![]() Al met al een vette avond! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Soda P was opzich cool, goeie muziek alleen die zanger kan er nix van, zong soms echt erg vals ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens helemaal geweldig, toen ze zogenaamd weggingen om vervolgens trug te komen voor een toegift..ging Remi niet weg, bleef op podium staan rondspringen..
iedereen riep: we want more!!! remi: dit heb ik altijd al willen doen, ga door!! en hij bleef blij rondhupsen ![]() toen zei hij: nou, ik kan nu wel doen alsof ik wegga en dan weer het podium opkomen, maar is een beetje veel moeite, ik blijf hier wel gewoon staan, okee? en toen kwam de rest van de band weer ![]() was echt cooooool ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen niet zoveel foto's gemaakt, omdat ik vrij stoned was en ik wilde bovendien ook nog springen & pitten. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar stond je ongeveer Exo? ik was ook voortdurend in de pit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Had zwarte broek, en zwart (met rood) RATM shirt aan. Ook nog een blauwe trui maar die had ik om m'n middel geknoopt omdat het zo jesusheet was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Ik wil het nu weten ook he ![]() Ik had een zwart jasje met witte strepen (blacklight) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat trouwens nog wel te zoeken naar een dude met een silverchair shirt maar nie gevonden, maar je had dus een jasje erover heen ![]() |
![]() |
|
Je kan veel zeggen over Green Lizard, maar ze zijn er zeker niet op achteruit gegaan. Integendeel.
Ik vond ze live wat minder, beetje langdradig, maar ik kende de nieuwe nummers toen nog niet en zo'n GreLi fan ben ik nou ook weer niet.. Op CD vind ik ze zeker niet verkeerd, en live zijn ze ook zeker niet slecht. De Nine EP is gewoon anders (voor zover ik die gehoord heb) dan Identity of Newborn, ik weet niet of je dat met elkaar kan vergelijken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik heb jou dan wel gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen kut dat die kut cd niet op de pc draait, moet ik hem altijd op de discman luisteren. dat vind ik zo ontzettend loos iets.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Lyrics van Green Lizard ? N*A*Shezbaernon | 4 | 29-05-2003 20:47 | |
Muziek |