Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij deze krijgt u een aanklacht wegens wansmaak.
|
![]() |
Kittie op ozzfest...
Wat een herrie, soms had ik het gevoel dat mijn trommelvliezen het gingen begeven.. Die zang stond echt veel te hard en kwalitatief was het ook gewoon bagger maar daar hield ik al rekening mee ![]()
|
![]() |
Kittie op Ozzfest: Was maar niks, muziek stond niet deftig afgesteld.
Papa Roach in de AB: Een heeeel voorspelbaar optreden, gaaaap, de muziek stond barslecht afgesteld, niets aan. Maar het absolute dieptepunt: Deftones op Werchter 2001 Vond ze wel vrij goed van te voren, maar die mannen stonden allemaal maar vrij lame op't podium, gewoon kloooote optreden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Stiekem vond ik Kittie wel gaaf.. Maarjah.. Toen ik daarheen ging was ik zo'n "ik-wil-precies-net-als-talena-zijn-maar-toch-ben-ik-mezelf-en ![]() System of a down vind ik live ook kut... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben ook niet zo'n hele grote punkrock liefhebber eerlijk gezegd ![]()
||
Citaat:
DEP in de HMH was inderdaad minder, maar dat lag vooral aan het geluid. 1 groot lawaai waaruit niet te onderscheiden viel wat er gespeeld werd. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Da kan allemaal best, maar ik vond het optreden van die band in HMH niet goed, dit ligt ook aan het geluid, onze verwachtingen van SOAD enzenz. Maar smaken verschillen. En niet alle bands in het zelfde genre zijn even goed, ofzoiets...Ik kan best van hardcore houden maar dit vond ik niet zo veel aan: mijn mening. En er zijn het meerdere met mij eens
|
![]() |
Het was niet slecht of zow, maar er zatten minpunten aan:
20 Okt..Grief Of Emerald, Sear Bliss en nog 3 bands, ze kwamen ten eerste om 2 uur aan zetten nadat de zaal Eigenlijk open moest gaan, waardoor ze geen tijd hadden voor soundcheck en zo, maar toch goed concert ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en hardcore is zekers wel leuk...kheb al een een paar keer hardcore optredens gezien en dat vond ik wel leuk..dus het ligt niet aan het leuk of niet leuk vinden van hardcore..maar aan DEP(op dat moment dan...) |
![]() |
||
Citaat:
Op dat moment lag het aan DEP? En morgen? Dan ligt het aan jou? Ga nu niet die band op de kop geven. Jij hebt DEP geboo-ed he?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |