Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
We stevenen onontkoombaar af op een Groter Bewustzijn? Je kunt niet eens afstevenen op een bewustzijn, go earn yourself some grammar. En die hele site staat ook nog vol met dit soort geleuter, en dan geloven mensen het nog ook... het is toch werkelijk te erg.
||
Citaat:
Maar dat er wel bepaalde dingen aan de gang zijn en dat dit een mogelijke verklaring is...
||
![]() |
Citaat:
Echt waar ... Ik zelf is de gene die het raar moet vinden !! Het overkomt mij ! maar ik voel het zoizo ! |
![]() |
|
![]() |
Christ, ze zeggen precies wat er in elke gefrustreerde puber omgaat en je koopt het ook nog. Man, alle geleuter over veranderingen en zekerheid, blabla, deal with nihilism now, en ga niet zo zwakzinning lopen zweven. Blub zeg!
||
Citaat:
![]() Ben jij God zelf ofzow ![]() Mogen mensen zelf weten wat ze interreseerd, wie ben jij om te bepalen dat jou bijbel verhalen de aandacht moet trekken? Ik zie menig intellectueel als ik praat mij aankijken alsof 'ze water zien brandden' en ik heb nou niet echt het idee dat ik daardoor slimmer ben. (m.a.w. wie zegt dat jij niet een domme muts bent ipv dat zij dat zijn?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe kom jij er in godsnaam bij dat ik niet weet waar ik over praat?
||
![]() |
Voor alle openbaring en inzicht mij de mond snoert, voel ik me genoodzaakt dat jullie (indigolui) ERG dogmatisch zijn:
Citaat:
- Indigokinderen zijn verlicht. = Niet-indigokinderen zijn onderontwikkeld omdat ze niet sceptisch zijn. - Indigokinderen (althans, de handvol hier) hangen dogmatisch aan de indigokindertheorie, ze zijn niet sceptisch, niet verlicht. = Indigokinderen zijn geen indigokinderen. Sorry hoor..., t
|
Verwijderd
|
Ik heb de indigo-site bekeken. Toen ik het las, had ik zoiets van; dit geldt eigenlijk wel voor mij. En toen dacht ik: "Meer dan de helft op het internet is onzin en volgens mij geldt dit voor bijna al mijn vrienden." Ik denk niet dat mensen met het profiel wat daar op de site is beschreven, hoger zijn dan de rest. De rest is niet onderontwikkeld topicstarter. Het kan natuurlijk zijn dat het mensen uit je klas niet interesseert. Bedenk wel dat zei van jou hetzelfde vinden als jij van hen. Ieder heeft zijn mening en je moet die respecteren van de ander. Als ze er niet over na willen denken, zoek je andere mensen (zoals hier
![]() Maar nogmaals, ik denk ook dat die tekst een beetje is geschreven voor mensen die zich onbelangrijk voelen. Dan ga je echter de psychologie-kant op. Ik las ook een post van iemand die het door een psychologe had laten lezen. Ik denk dat ik eerder de reactie van die psychologe geloof dan van tieners (als ik) die nog niet echt raad weten met hun ideeen/gedachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij bent onwetend .. jij verkeert in n groot duisternis mijn vriend ![]() |
![]() |
|
![]() |
hahaha hij wilt hulp bieden in plaats van bidden zegge heheheheh !
Ik bid niet en zal nooit bidden. Maar wat hulp betreft.. je kan arme mensen ieder maand honderd piek geven maar dat maken ze zo op .. ze kunnen net overleven. Maar je kan ze ook leren hoe ze het zelf kunnen maken. Zonder afhankelijk hulp die JIJ zw wilt gaan bidden. Dat is een soort van verlichting. |
![]() |
|
![]() |
Hmmm, de lui die zichzelf Indigo-kind noemen en aan zo'n theorie hangen zijn toch zeker niet de sceptische en onafhankelijke Indigo-kinderen die daar beschreven worden.
Ook hun aan elkaar gekleef en verdedigen van lui die zomaar wat roepen wijst nou niet echt op een hoge vorm van intelligentie of inzicht. Als ik hier in deze discussie een Indigo-kind mocht aanwijzen wist ik het wel. De self-proclaimed eitjes niet en ik ook niet, want ik ben nog altijd een vis. Niet eens paars. Blub.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe weet jij wat ik onder hulp versta? misschien bedoel ik ook wel een vorm van structurele hulp. Waar haal jij eigenlijk al die arrogantie vandaan?
||
Citaat:
|
![]() |
Dat snap je toch wel. Zij bevinden zich gewoon in een hoger maar parallel georienteerd astraal vlak, en daardoor is de potentiaal van hun aardstraal veel hoger, bovendien is de psychokinetische component daar niet complex maar reeel. Duh.
||
Citaat:
![]() nouw, ik ben dus duidelijk geen indigo-kind,w ant ik ben bij het lezen van deze topic in zware onwetenheid ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ontwikkelingssamenwerking perfectme | 316 | 25-02-2007 17:35 | |