Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat dat irreeel is Dit is te bepalen vanuit karakter De mens is niet gemaakt om zich te onderwerpen aan een "hoger iets" Mensen die in opstand komen daartegen, zijn niets minder dan zichzelf. Aangezien ze alleen maar inzien dat die god alleen maar volgers wil, inplaats van liefde/redding. Dan nog iets Ik snap alles van mijn god(en) Ik ben Wotanist, ik sta voor de oude Noorse goden. Maar ik doe niets minder dan het aanbidden van mijzelf, aangezien ik weet, dat de Grilligheid van Odin zich in mij bevind. Deze goden zijn niet concreet, deze goden zijn psychologisch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zouden we dat niet laten? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 14:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
"Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak. Gatara | 214 | 06-06-2007 19:33 | |
islam ` =zwart wit= | 193 | 25-02-2005 20:37 | |
wat de meeste christenen niet weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vervreemd | 7 | 26-11-2002 20:08 | |
Aan alle christenen: Hoe denken jullie over sex voor het huwelijk? Janicha | 13 | 08-03-2002 18:37 | |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |