Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2002, 00:16
nps
nps is offline
Puntschoentjes kunnen misschien best mooi zijn, maar ik vind het grootste deel echt ongelofelijke Ali Baba clownsschoenen, sorry
Oud 27-11-2002, 00:23
DutchGirl
DutchGirl is offline
ik vind ze zo gatverdamme lelijk.. ieh IEH *rilling*
Oud 28-11-2002, 18:43
feline
feline is offline
Citaat:
rodina schreef:
Alleen mooi als je kleine voetjes hebt eigenlijk... en dan nog lang niet alle

wat wel ongelofelijk irritant is; die punten worden zo snel kaal
Zelf met mijn maatje 35 vind ik het zonde, maar de schoentjes blijven leuk.
Oud 28-11-2002, 18:44
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef:
Puntschoentjes kunnen misschien best mooi zijn, maar ik vind het grootste deel echt ongelofelijke Ali Baba clownsschoenen, sorry
Met citaat reageren
Oud 28-11-2002, 19:10
Verwijderd
Ik vind er maar een aantal mooi. In sommige maten zijn ze inderdaad een beetje richting de stoomboot. Ik heb zelf laarzen van Levi`s met puntjes en krijg niets dan complimenten
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:54
Kadaver
Kadaver is offline
Kijk...de manier waarom dit meisje is gekleed (de foto heb ik ergens hier van het forum geplukt) vind ik erg mooi...puntschoenen...broek erover heen en een strakke trui....helemaal mijn type...:zwijmel:

Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 22:59
Kadaver
Kadaver is offline
ze is trouwens de vriendin van Wim Wok zie ik.......

goed bezig Wim.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef:
ze is trouwens de vriendin van Wim Wok zie ik.......

goed bezig Wim.
He, dat ben ik!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 10:45
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
! am mE schreef:
He, dat ben ik!
Echt waar?? Haha grappig ..... jij hebt wel smaak!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 11:41
Synonym
Synonym is offline
Ik vind puntlaarsjes echt heel erg mooi. Vooral zwarte zonder zo'n hak, zijn echt leuk!

Ik heb bij Sacha in Arnhem echt hele gave gezien (waren alleen geen laarsjes). Dat waren rode lage, zonder hak, en zo'n puntvorm dus , met gaatjes erin. Als je het weet te combineren... Echt super!

Ik vind ze ook heel vrouwelijk, behalve als je maat boot hebt, dan is het niet echt charming.
Oud 23-12-2002, 12:11
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Damn, wat zijn die gruwelijk lelijk. Echt waar, iedereen hier loopt er mee en ik vind ze in alles kleuren, soorten en maten lelijk. Nahh, ik hou ook niet van laarsjes ensoww, dusjah..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:29
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik hou er niet zo van...ze passen niet echt bij m'n kleding en echt IEDEREEN loopt ermee....maar sommigen vind ik nog wel mooi....

ik ga ze nog wel een keer kopen zodat ik ook nog een paar nette schoenen heb voor speciale gelegenheden
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef:
Kijk...de manier waarom dit meisje is gekleed (de foto heb ik ergens hier van het forum geplukt) vind ik erg mooi...puntschoenen...broek erover heen en een strakke trui....
mee eens
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef:
Echt waar?? Haha grappig ..... jij hebt wel smaak!
Thanks. Ja, die foto is gemaakt op Wim Wok's (Joost's) kamer Droog dat ik m ineens hier zie staan, haha
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 14:44
~louise~
~louise~ is offline
Ik vind ze echt geweldig en ook steeds leuker worden. Ik ga ook zeker in het voorjaar van die flatjes kopen met punt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 15:04
sunflouwer
sunflouwer is offline
eerst vond ik ze verschrikkelijk, maar nu vet cool
kheb zelf 3 paar punt schoentjes

een paar zwarte enkellaarsjes met een klein laag hakje
een paar bruine laarzen met een hele hoge hak
een paar jeans met kant achtig iets instappers, ook met hoge hak
Oud 23-12-2002, 17:15
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Droog dat ik m ineens hier zie staan, haha
Oh wacht eens...er heerst natuurlijk een copyright op je foto of niet??? En ik ben uiteraard weer vergeten toestemming aan je te vragen
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 17:19
Verwijderd
Ik vind ze nogal onflatteus. (voor de minder begaafde medemens: niet kjoetig)
Met citaat reageren
Oud 23-12-2002, 17:25
FireCracker
FireCracker is offline
*krijgt het gevoel dat ze in een grot woont* nooooit gezien... mja.. ik kom nooit in schoenenwinkels.. maar ik heb ook nog nooit iemand dr mee zien lopen.. mja.. ik zal dr op gaan letten...
Oud 23-12-2002, 17:38
Qimm
Qimm is offline
lelijk, maar je kan er wel effectief mee schoppen
Oud 23-12-2002, 17:48
Breg
Breg is offline
Ik vind ze bij sommige mensen echt mooi staan, maar je hebt ook gewoon schoenen met een té grote punt, dat is dan weer erg . Maar een vriendin van mij heeft ook van die lage laarsjes met een punt en zij heeft ze al een aantal keer overgespoten in felle kleure, en dat was dan wel weer erg cool.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
gentleman schreef:
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 14:50
Fleur
Fleur is offline
Vreselijk die dingen *gruweldegruwel*
Hoop dat die rare mode snel voorbij is
Lijkt net of je maat 55 hebt met zulke enge puntschoentjes..
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 16:08
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
helemaal als de punten ook nog es zo lang zijn dat ze omhoog gaan staan, net van die clownsschoenen
Oud 25-12-2002, 21:36
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef:
Valt reuze mee als je ze op de goede manier combineerd...Draag je ze met een hoogwaterbroek, dan ziet t er gigantisch uit. Ik draag ze altijd met een (te) lange broek. Dan zie je de voorkant er nog net zo mooi uitsteken, lijken ze meteen ook niet zo groot meer......En trouwens, iedereen weet nou toch wel dat in het voorste deel je voet niet zit, dus dat je voeten alleen maar groot líjken?
Die puntschoenen waarvan de voorkant een stukje omhoog staat vind ik trouwens ook niet mooi....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 01:06
Vice
Vice is offline
niet mijn smaak
Oud 29-12-2002, 00:51
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Het is totáál niet mijn smaak, en ook niet van mijn vriendinnetje gelukkig!
Oud 29-12-2002, 00:55
Verwijderd
Citaat:
gentleman schreef:
Dit vind ik dan wel weer een vrij geslaagde opmerking
Met citaat reageren
Oud 29-12-2002, 00:59
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
Glow schreef:
Dit vind ik dan wel weer een vrij geslaagde opmerking
2 zielen 1 gedachte!
Oud 30-12-2002, 20:43
Mystique
Mystique is offline
Ik vind ze erg mooi maar het moet niet te extreem worden met enorme hakken, hele spitsen punten of naaldhakken. Ik hou meer van type cowboypuntlaarzen. Dus een nette schoen afgeleid van stoere cowboylaars. Of een smal laag hakje eronder (heb namelijk al paar met redelijk hoge hakken) maar niet de vage heksensloffen. Die worden echt lelijk als je ze een tijdje draagt!
Het liefst koop ik schoenen die apart zijn en niet iedereen heeft dus zoek ik liever die winkels op. Gewoon omdat ik niet mijn schoenen 10 keer voorbij wil zien gaan in een minuut en omdat ik echt een hele stevige laars moet hebben vanwege zwakke enkels dus kom je vaker in wat duurdere winkels uit. Helaas want mijn portemonaie staat er niet echt naar dus goed spotten in de uitverkoop!!
Oud 30-12-2002, 20:46
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Kadaver schreef:
Kijk...de manier waarom dit meisje is gekleed (de foto heb ik ergens hier van het forum geplukt) vind ik erg mooi...puntschoenen...broek erover heen en een strakke trui....helemaal mijn type...:zwijmel:

ja dat vind ik ook mooi en vooral die schoenen!! Ik had laatst een vet gave spijkerbroek gekocht die lijkt op die van haar. Een g-star donkerblauw met wat vage strepen maar niet die overdreven dirty shit. Hij was zo gaaf en zat zo perfect behalve dat hij miijn buik vreselijk afknelde doordat die broek daar opeens heel strak liep...Hij was heel vaag daar ingesneden ofzo want ben echt niet de dik geweest voor die broek want verder zat ie overal perfect! kon ik hem weer terug brengen!! wheeeh!! En nu heb ik een andere maar die is echt veel minder mooi..*snik*
nog steeds een trauma van! kidding! maar baalde wel!
Oud 30-12-2002, 20:58
a new noise
a new noise is offline
kunnen lekker vrouwelijk staan
Oud 30-12-2002, 21:21
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Mystique schreef:
ja dat vind ik ook mooi en vooral die schoenen!! Ik had laatst een vet gave spijkerbroek gekocht die lijkt op die van haar. Een g-star donkerblauw met wat vage strepen maar niet die overdreven dirty shit. Hij was zo gaaf en zat zo perfect behalve dat hij miijn buik vreselijk afknelde doordat die broek daar opeens heel strak liep...Hij was heel vaag daar ingesneden ofzo want ben echt niet de dik geweest voor die broek want verder zat ie overal perfect! kon ik hem weer terug brengen!! wheeeh!! En nu heb ik een andere maar die is echt veel minder mooi..*snik*
okay
Oud 30-12-2002, 22:07
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Die broek is inderdaad ook erg mooi. Bepaalde broeken van DKNY lijken daar ook wel erg op...het meisje waar ik momenteel gek op ben is ook precies zo gekleed en heeft dus broeken van DKNY....die zou je eens moeten proberen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:12
Verwijderd
Ik vind ze eigenlijk nooit mooi. Ik weet dat het absoluut misplaatst is, maar om één of andere reden associëer ik ze toch altijd met iets ordinairs. Daarom knap ik er altijd een beetje op af.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 22:34
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind ze eigenlijk nooit mooi. Ik weet dat het absoluut misplaatst is, maar om één of andere reden associëer ik ze toch altijd met iets ordinairs. Daarom knap ik er altijd een beetje op af.
Dat had ik in het begin dus ook.... maar ik ben toch over overstag gegaan
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 00:33
Avelon
Avelon is offline
ik hou ervan..
ik had ze
mooie en nu
is de hak al afgebroken
zucht
en dan zegt de schoenmaker dat ie ze niet kan maken
ja k ben heel zielig
Oud 04-01-2003, 21:44
Sisi
Sisi is offline
die heksenlaarsen (zwarte laarsen met giga punt) vind ik nou echt zo'n mode item
het komt masaal in de winkel en het wordt masaal gekocht
maar NIET door mij
want als ik op een heks wil lijken zet ik wel zo'n heksenhoed op
t is niet elke dag halloween

commentaar? mag ..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Sisi schreef:
die heksenlaarsen (zwarte laarsen met giga punt) vind ik nou echt zo'n mode item
maar NIET door mij

commentaar? mag ..
Daar komt dat verhaal over de massa weer. Wat maakt het eigenlijk uit? Wat mode betreft gaat dat nou eenmaal zo. Men ziet het, vindt het leuk en koopt het.

Laatst gewijzigd op 05-01-2003 om 10:02.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Sisi schreef:
maar NIET door mij

commentaar? mag ..
Commentaar: ik koop ze niet omdat de massa ze koopt of weet ik veel wat. Ik koop ze omdat IK ze mooi vind. Ik vind puntschoentjes zoveel charmanter en vrouwelijker dan blokhakken en zo`n ronde of zelfs vierkante neus! Ik ben hartstikke blij met mijn laarzen en ik zal ze net zolang blijven dragen totdat ikzelf ze niet meer mooi vind (of ze kapot zijn oid) en niet omdat ze 'uit' zijn. (niet aggresief bedoeld ofzo, gewoon mijn mening )

Daarnaast haat ik ook van die mensen die alles kopen omdat het 'in' is etc. Als ik iets leuks zie en er vervolgens nog 1000 mensen mee zie lopen koop ik het liever niet. Ik was ook vrij vroeg met de puntschoenen maar helaas zagen meer mensen er iets leuks in.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 23:25
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Ik was ook vrij vroeg met de puntschoenen maar helaas zagen meer mensen er iets leuks in.
Troost je met de gedachte dat ze bij jou wel goed staan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Kadaver schreef:
Troost je met de gedachte dat ze bij jou wel goed staan
Dank je..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:31
Alet
Alet is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Dank je..
Zijn jouw schoenen donkerblauw of zwart? van glad leer of van suede? Wat voor hakje zit eronder?

Ik ben nl ontzettend op zoek naar donkerblauwe suede soortgelijke laarzen, héb ze es gevonden, ín de opruiming, maar heb ze toen niet gekocht omdat mijn zus ze niet geweldig vond, en heb daar nog steeds spijt van....

(ahhhh)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Alet schreef:
Zijn jouw schoenen donkerblauw of zwart? van glad leer of van suede? Wat voor hakje zit eronder?

Ik ben nl ontzettend op zoek naar donkerblauwe suede soortgelijke laarzen, héb ze es gevonden, ín de opruiming, maar heb ze toen niet gekocht omdat mijn zus ze niet geweldig vond, en heb daar nog steeds spijt van....

(ahhhh)
Ze zijn van donkerblauwe spijkerstof. Een soort banden over elkaar. Je ziet ze hier niet zo goed dus ze zien er een beetje anders uit. Ik heb ze bij de Sneakers gekocht, maar volgens mij hebben ze ze daar nu niet meer. Ze zijn trouwens van Levi's en heb ze ook wel eens die winkel gezien. Ze zijn wel €120.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2003, 10:01
Alet
Alet is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Ze zijn van donkerblauwe spijkerstof. Een soort banden over elkaar. Je ziet ze hier niet zo goed dus ze zien er een beetje anders uit. Ik heb ze bij de Sneakers gekocht, maar volgens mij hebben ze ze daar nu niet meer. Ze zijn trouwens van Levi's en heb ze ook wel eens die winkel gezien. Ze zijn wel €120.
Leuk!

Ik heb al andere gekocht, van zwart lamsleer, met een laag naaldhakje en een 'afgeknipte' punt, geen spitse dus. Er loopt een naad over de lengte van de schoen.

Ik heb ze trouwens een maatje groter gekocht, loopt lekkerder, en met lamsleer ben ik bang dat ze gaan uitlopen op de plaats van de tenen.

Van mij waren íets goedkoper €115,-
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:33
winnie de pooh
winnie de pooh is offline
blijven die puntschoentjes dan nog wel in? want ik vind ze heel gaaf maar ik ben bang als ik ze koop ze dan over een maand niet meer ziet.
ik heb ze voor 50 euro gezien...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
winnie de pooh schreef:
blijven die puntschoentjes dan nog wel in? want ik vind ze heel gaaf maar ik ben bang als ik ze koop ze dan over een maand niet meer ziet.
ik heb ze voor 50 euro gezien...
Stel je voor zeg
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:41
Roos
Roos is offline
Ik wil nu nog een paar felrode, met een dun hakje.
Oud 11-01-2003, 17:36
winnie de pooh
winnie de pooh is offline
okee ik heb besloten dat ik ze ga kopen@!!!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
winnie de pooh schreef:
okee ik heb besloten dat ik ze ga kopen@!!!
Heb je ze al? Hoorde namelijk net van een kennisje dat ze vanaf volgende week absoluut not done zijn..

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten