Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Naja, als een vrouw Brian heet vind ik da altijd zielig... Wat je met photoshop al nie kunt doen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat is eht idee erachter.. breezers zijn goor en nep de breezercultuur zuigt al helemaal de pan uit, en ik wil er eigenlijk niet mee geasocieerd worden.. maar gek als ik ben, BReeeZZZaaHHHHH ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok, exo, even offtopic wat verduidelijking:
Ik besprak het onderwerp in kwestie met een vriendin van mij, die ook op dit forum zit. Tegen haar zei ik dus exact wat er in mijn eerste post stond. Ik gaf in grote lijnen het verschil aan, en waar de vraagstukken rond Marilyn Manson vandaan komen, en trachtte te begrijpen waarom. Vandaar ook sommige vergelijkingen met mijn eigen persoontje. Dat wanneer Marilyn Manson iets doet het onacceptabel is sloeg meer op het onderwerp Marilyn Manson in de media in zijn algemeenheid. Als er verdere onduidelijkheden zijn hoor ik het graag ![]() (Oh en over dat roze; No prob.) En daarbij: (weer even ON topic) Brian Warner(zoals we inmiddels waarschijnlijk snappen Marilyn Manson's echte naam) is gewoon een intelligent persoontje dat zijn extremiteiten wat meer uit dan de gemiddelde mens ![]()
|
Hij wilt gewoon zijn ideeen de wereld in brengen en als je dan gewoon 1 of ander onopvallende zanger ben word je sneller vergeten denk ik dan als je je zo kleedt/gedraagt.
Dat het 'n man is is denk ik wel erg duidelijk.
|
Hoe vreemd hij ook is, ik vind hem een echte kunstenaar
Waarom niet het lef bewonderen dat hij heeft om zo vreemd te doen met het risico dat hij door het hele forum vierkant uitgelachen wordt? ![]() Zijn muziek is/was toch pure vernieuwing of niet?
||
Citaat:
nee. Ik vind zijn muziek goed, maar hij heeft toch iets te opzichtig Van (vooral) ministry en Nine Inch Nails geleend om vernieuwend bezig te zijn. Zijn attitude jegens de media en hoe hij zich profileerde als de 'antichrist' was enigzins vernieuwend, eerder schokkend voor de brave amerikanen
||
Citaat:
![]()
|
Ik ook niet, zonder de knipoog dan...Vind zijn manier van optutten zelfs nog iets beter dan zijn muziek
En de muziek is zeker meer dan behoorlijk...alleen vind ik slechts enkele individuele nummers goed...Ik vermoed dat ik een totaal van een enkel albumeentonig zou vinden
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Muziek voor een disco Tucker | 44 | 05-01-2004 22:41 | |
Muziek |
::: Fields Of Rock ::: Master of Puppets | 235 | 16-06-2003 18:17 | |
Lifestyle |
Old Skool -- Lifestyle battle Verwijderd | 155 | 14-11-2002 21:27 | |
Psychologie |
is dit nou ut leven..??? ik willut niet meer pantzermench | 27 | 01-07-2002 17:07 | |
Psychologie |
Mijn horror vakantie. DarkCat | 24 | 04-02-2002 04:54 |