Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wederzijdse exclusieve geilheid is iets heel anders dan een relatie.
||
![]() |
Citaat:
Een relatie op je 14e is best mogelijk in mijn ogen. Mijn vorige vaste vriendin was toen ik het met haar kreeg ook 14 (en werd later 15). Op die leeftijd zit er heel veel verschil tussen meiden en zij was opzich best wel ver ontwikkeld voor haar leeftijd. Het was geen "Wederzijdse exclusieve geilheid". Het duurde toch bijna 4 maanden en was best serieus naar mijn inziens. |
![]() |
|
sorry maar ik zou zowieso niet nemen met een of andere player die als onderhand 60 meisjes heeft afgelebberd en 300 ziektes heeft opgelopen.. naja het geeft ook weinig vertrouwen. misschien heeft hij/zij meteen wel een ander.. naja das mijn mening. ik zou er nix mee beginnen!
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Meestal zijn dat players. Maar ook players kunnen veranderen, en alstie jou niet na een avond laat zitten en je blijft bellen of wat dan ook, dan beteken je toch wel wat meer voor m. Dan moet je zo iemand het voordeel van de twijfel geven vind ik.
Maar ik zou wel altijd met de onzekerheid blijven zitten dat ie wèèr met een ander meisje zou gaan zoenen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha maar mijn vriendin ook ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |