Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 10:21
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Zoiets zal ik me niet afvragen. En als je van jezelf onzeker bent en je zoiets dus zou afvragen, dan is een relatie met zo'n persoon misschien niet verstandig...
Lijkt me geen teken van onzekerheid als je dat niet zeker weet, maar een teken van realiteitszin. En het lijkt me zelfoverschatting om te denken dat jij het keerpunt bent in zo iemands leven.
Oud 14-12-2002, 21:54
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En wat nu als ze tussen haar 14e en 18e alleen maar relaties heeft gehad, en daarna dus pas op ontdekkingsreis gaat?

(hiermee doel ik op zich wel op mezelf alleen ben ik toch niet van plan tot de 58 te gaan.. meer dat ik nu gewoon geen relatie wil, maar tuurlijk wel zo af en toe een leuke jongen tegen het lijf loop)
Relatie op je 14e? Dit is een grapje?

Wederzijdse exclusieve geilheid is iets heel anders dan een relatie.
Oud 16-12-2002, 14:41
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Relatie op je 14e? Dit is een grapje?

Wederzijdse exclusieve geilheid is iets heel anders dan een relatie.
nou lees ik dus eindelijk waar het gister o.a. ook over ging op de meeting.
Een relatie op je 14e is best mogelijk in mijn ogen. Mijn vorige vaste vriendin was toen ik het met haar kreeg ook 14 (en werd later 15). Op die leeftijd zit er heel veel verschil tussen meiden en zij was opzich best wel ver ontwikkeld voor haar leeftijd. Het was geen "Wederzijdse exclusieve geilheid". Het duurde toch bijna 4 maanden en was best serieus naar mijn inziens.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:29
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
sorry maar ik zou zowieso niet nemen met een of andere player die als onderhand 60 meisjes heeft afgelebberd en 300 ziektes heeft opgelopen.. naja het geeft ook weinig vertrouwen. misschien heeft hij/zij meteen wel een ander.. naja das mijn mening. ik zou er nix mee beginnen!
Oud 17-12-2002, 14:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
kleinmeisje17 schreef:
sorry maar ik zou zowieso niet nemen met een of andere player die als onderhand 60 meisjes heeft afgelebberd en 300 ziektes heeft opgelopen.. naja het geeft ook weinig vertrouwen. misschien heeft hij/zij meteen wel een ander.. naja das mijn mening. ik zou er nix mee beginnen!
Aan de ene kant heb je gelijk. Je moet er niet aan denken om met iemand in bed te liggen die al 1000 anderen heeft gehad. Maar aan de andere kant: dan heeft hij wél veel ervaring en dat wil ook weleens van pas komen, toch? Want een jongen die het pas één keer gedaan heeft, of helemaal nog niet, lijkt me ook niet echt geweldig. Komt zo stuntelig over denk ik...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:22
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Studentje schreef:
Binnen bepaalde groepen is het stoer. En mensen uit dat soort groepen hoef ik niet.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 20:15
M*girl
M*girl is offline
Meestal zijn dat players. Maar ook players kunnen veranderen, en alstie jou niet na een avond laat zitten en je blijft bellen of wat dan ook, dan beteken je toch wel wat meer voor m. Dan moet je zo iemand het voordeel van de twijfel geven vind ik.
Maar ik zou wel altijd met de onzekerheid blijven zitten dat ie wèèr met een ander meisje zou gaan zoenen..
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Doerak?! schreef:
Hoe sta jij er tegenover als je vriend of vriendin voor jou al een stuk of 58 meiden/jongens heeft gehad, waarschijnlijk alleen zoenen, maar toch...wat denk je daar nou van?!
das pure blof, de jongen die dat zeggen hebben er net 2 gehad
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Aan de ene kant heb je gelijk. Je moet er niet aan denken om met iemand in bed te liggen die al 1000 anderen heeft gehad. Maar aan de andere kant: dan heeft hij wél veel ervaring en dat wil ook weleens van pas komen, toch? Want een jongen die het pas één keer gedaan heeft, of helemaal nog niet, lijkt me ook niet echt geweldig. Komt zo stuntelig over denk ik...
grrr ben nog maagd
haha maar mijn vriendin ook
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 12:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Syphon schreef:
grrr ben nog maagd
Is toch niet erg? Er zijn zat meiden die graag een onervaren jongen 'hebben', omdat ze zich dan waarschijnlijk minder onzeker voelen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 13:49
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Goes15 schreef:
das pure blof, de jongen die dat zeggen hebben er net 2 gehad
wat het geheel dus nog veel zieliger maakt.
Oud 21-12-2002, 19:20
Tom
Tom is offline
Ik val niet op sletjes die elke week met een ander lopen, die moeten lekker opzoute en een keer volwassen worden.
Oud 21-12-2002, 19:21
Aurora
Aurora is offline
Dan denk ik: wat een slet (of hoe je de mannelijke uitvoering daarvan ook noemt)
Oud 21-12-2002, 19:29
Tom
Tom is offline
Citaat:
bloem schreef:
Dan denk ik: wat een slet (of hoe je de mannelijke uitvoering daarvan ook noemt)
player
Reageren

Regels voor berichten