![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ghe, geen idee, ik heb geen leuke gemiddeldes of zow, soms kan ik het 2 weken elke dag (2x) doen en dan in ene 3/4 weken niet......
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel heel vaak aftrek, ik weet niet waarom, maar ik kan het niet laten (misschien komt het wel omdat ik geen vriendin heb ofzow, ik heb het btw nog nooit met een meisje gedaan). Ik moet bijna elke dag minstens een keer met mezelf gespeeld hebben.
Misschien ben ik wel oversekst.
||
Citaat:
Volstrekt normaal zolang het niet een obsessie is waar je de hele dag aan denkt. Alles van nooit tot een aantal keer per dag is normaal. Ieder heeft gewoon andere behoeftes. Dat je geen vriendin hebt of nog geen sex met een ander hebt gehad maakt niets uit. Het kan wel dat je als je regelmatig sex met een ander hebt je het masturberen vervangt of er mee stopt. Maar komt ook voor dat dat gewoon extra komt bovenop het masturberen. Weer allemaal compleet normaal en persoonlijke voorkeur.
||
![]() |
Citaat:
Oef ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
zelfbevrediging tinusgas | 14 | 07-02-2006 22:31 | |
Seksualiteit |
Is zelfbevrediging een teken van tekortkoming? MissKiss1985 | 33 | 10-09-2003 12:45 | |
Seksualiteit |
Doe je wel eens aan zelfbevrediging om helemaal te ontspannen? jnieuwelaar | 35 | 22-07-2002 09:19 | |
Seksualiteit |
Zelfbevrediging is onzin brotherofevil | 114 | 12-04-2002 20:59 | |
Seksualiteit |
zelfbevrediging (2 vraagies!) rickert | 22 | 21-03-2002 12:00 | |
Seksualiteit |
Relatie+zelfbevrediging Verwijderd | 12 | 06-01-2002 19:27 |