Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 01:34
Genesis
Genesis is offline
Volgens mij is deze computer voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-werkzaamheden ruim voldoende geschikt. (Sommige dingen zijn zelfs al wat overdreven dan, zoals die harde schijf) Het ligt er dus maar net aan waar je hem voor wilt gebruiken.

Hij is op sommige punten misschien niet van daverende kwaliteit, maar hee, who cares? Hij is ook niet duur! Als ie zn geld maar waard is! Volgens mij istie dat best wel..

Genesis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2001, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Genesis schreef:
Volgens mij is deze computer voor de gemiddelde huis-tuin-en-keuken-werkzaamheden ruim voldoende geschikt. (Sommige dingen zijn zelfs al wat overdreven dan, zoals die harde schijf) Het ligt er dus maar net aan waar je hem voor wilt gebruiken.

Hij is op sommige punten misschien niet van daverende kwaliteit, maar hee, who cares? Hij is ook niet duur! Als ie zn geld maar waard is! Volgens mij istie dat best wel..

Genesis

De prijs/kwaliteit verhouding is naar mijn weten wel oke ja!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 20:03
Heartbeat
Heartbeat is offline
Ik heb hem gekocht en ik heb er nie echt klachten over btw het ramgeheugen kunde nog altijd aanpassen aan DDR geheugen.

Is mischien nie echt ideale pc voor supergamefreaks maar toch wel goed genoeg als ideale pc voor doorsnee pcgebruiker en voor die prijs kunde echt wel nie sneller krijgen zenne enkele geheugen veranderen en ge hebt superpc, er zit trouwen al 64mb DDR geheugen op moederbord. thrust me die pc is goeeeee en ik kan het weten enkel vind ik het spijtig dat ze er XP hebbe opgezet, spijtig omdat het nog niet alle driver ondersteund. Maarja die probs zijn al opgelost Binnekort ga ik men geheugen veranderen in 512mb DDR geheugen
zodat ik megagoeie pc heb
Reageren

Regels voor berichten