Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Barney Clarijs, tsja dat zal barney wel worden mar dan stuit ie in de halve finale op monk of king (daar zit te ook niet echt op te wachten m aarja) |
![]() |
|
Shit wilde ik gister Barney gaan kijken, was het al afgelopen
![]() ![]() ![]() Nu tegen Erik Clarys, mot te doen zijn. Vorig jaar won-ie ook gemakkelijk, maja nu mot-ie 5 sets winnen en vorig jaar 3. Heb gisteravond ook nog ff de wedstrijd tussen Monk en O'Shea gezien. Goh, wat waren die aan elkaar gewaagd, hoog niveau wat ze lieten zien in een thriller van een wedstrijd! Pas in sudden death in de vijfde set beslist... in het voordeel van Monk, dus ligt 1 man die ik tipte om de titel te pakken eruit: O'Shea. Naast Barney en O'Shea is King ook een kanshebber van mij. Ben geen fan van hem, maja hij behoort altijd tot de favorieten. Maar ik mot zeggen, wat ik in de derde en vierde set van hem zag, was niet super. Maar in de eerste set gooide hij wel zeer goed maar dat heb ik dus nie gezien...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Twas de avond van de verrassingen gister. Er komt iig 1 verrassende finalist.
Barney vanavond, ik voorspel 5-2 winst ![]() ![]()
|
Vanavond Barney - King jongens, dat wordt kijken!!!!
Ik heb er alle vertrouwen in dat Barney gaat winnen! In deze vorm kan bijna niemand van hem winnen. Jammer van Mieke dat ze er uit ligt ![]() ![]() ![]() En die vriendin van Tony David is ook niet slecht hoor. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ach als je de finale haald mag je best trots zijn,en barney presteerd meestal wel wat dus mag ie daar best mee pronken...
|
Barney gaat winnen, aboslutely!!!
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd om de biezen te pakken! [afghanistan, andere moslimlanden, .dk & .nl topic] Verwijderd | 134 | 19-03-2008 11:37 | |
VS kidnapt burgers om ze in andere landen te martelen Joostje | 118 | 18-03-2005 11:00 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Volgend doel: destabilizeren regering Iran Gatara | 36 | 28-05-2003 16:42 | |
Vrije tijd |
international darts league TimTaylor | 18 | 26-05-2003 17:49 | |
Zubr Gatara | 22 | 07-03-2003 10:56 |