Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2003, 18:44
Qimm
Qimm is offline
hehe de vriend van een vriendin van mij heeft een 'buik(je)' maar daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten maar ja, ze gaan samen wonen... Ik wil het geluk nie verstoren.
Hijs verder gewoon geweldig! Leuke uitstraling, gevoel voor humor, leuk koppie, lief, gevoelig.... oke ik maak mezelf nou gek...
-FLIERP-
Oud 02-01-2003, 18:47
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Kijk, dat vind ik nou rrr
hou je es in!
Ik moet wel zeggen natuurlijk (om het eerlijk te houden) ik heb gewoon liefen een mooie slange, lichtelijk gespierde jongen. Maar hjet doet niet af aan het feit dat ook jongens met een buikje intresting kunnen zijn!
Oud 02-01-2003, 18:48
Verwijderd
Qimm hou je in, hij is de vriend van een vriendin, daar mag je niet op kwijlen. *mompelt iets over "Dat doe ik ook nooit Echt niet!"*
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:49
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Qimm hou je in, hij is de vriend van een vriendin, daar mag je niet op kwijlen. *mompelt iets over "Dat doe ik ook nooit Echt niet!"*
suuuuuuuuuuure... maar in gedachten mag het wel
Oud 02-01-2003, 18:51
Verwijderd
[QUOTE]Unexplained schreef:
(...)
Ennuh...goed gereedschap hangt onder een afdakje
/QUOTE]
Echt goed gereedschap hoeft niet onder een afdakje te hangen

Citaat:
Vampiria schreef:
Ik persoonlijk vind een dikke buik om te smullen. Maar ik ben dan ook raar. Ik hou absoluut niet van zo'n plat/ingevallen buikje of een sixpack. Dan denk ik: 'Jongen, blijf weg uit die sportschool en eet eens een zak chips op de bank!' Maar veel meiden houden daar wel weer van... Misschien heeft je vriend een onzekere uitstraling en stoot dat meiden af? Of hij moet zelf eens de eerste stap zetten. Dik of niet, dat gaat vast wel lukken!
ehm...sommige mensen hebben van nature een mooi en beschaafd buikje

Citaat:
Orion16 schreef:
Best lullig, je dikke-buik vriendje zal dan nooit bovenop kunnen liggen tijdens de sex, anders wordt je geplet met z'n 110 kilo..
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
nooit geprobeerd
Hij hoeft toch ook niet met z'n volle gewicht OP me te liggen, hij heeft toch ook wel armen enzo.
Citaat:
Orion16 schreef:
Nee maar je bent flink zuur als je tóch geplet zou worden... Maar wat heb jij tegen magere jongens dan?
Ik zie het al voor me, zo'n vetbult wat met het ritme meeslingert lol

Maargoed, iedereen is hoe hij of zij is. Als je maar blij bent met jezelf.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik heb sinds 8 maanden verkering met een hele goede vriendin van mijn ex. Ben ik nu slecht?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 19:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Wawl schreef:
Ik heb sinds 8 maanden verkering met een hele goede vriendin van mijn ex. Ben ik nu slecht?
nee hoor, tenzij je haar hebt afgepakt of aan het rotzooien was toen het nog aan was
Oud 02-01-2003, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef:
Nee *heeft ook verkering gehad met een ex van een beste vriendin toen die er nog verliefd op was* Maar er op kwijlen als ze nog verkering hebben met die hele goede vriendin is 'slecht'
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 20:52
Severus
Severus is offline
Jongens met een dikke (bier)buik? Ordinair.

Ripper
Oud 02-01-2003, 21:03
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Jongens met een dikke (bier)buik? Ordinair.

Ripper
bierbuiken wel ja... maar gewoon een extra zwembandje... ach ja... liever niet, maar het zegt niks. Ik val meer op de uitstraling dan op het uiterlijk
Oud 02-01-2003, 21:39
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsjah, mijn vriend is mollig en dat vink wel fijn. Ligt stukken lekkerder
En tis wel leuk, zo'n breed gebouw iemand met zo'n lief hoofd d'r boven
Mja, als iemand amper meer kan lopen vind ik het toch lichtelijk ranzig worden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 22:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Best lullig, je dikke-buik vriendje zal dan nooit bovenop kunnen liggen tijdens de sex, anders wordt je geplet met z'n 110 kilo..
Nee, zo'n vederlicht mannetje van wie je niet eens mérkt dat ie op je ligt... Dat ie nog slanker is dan ik, jakkes!! (Geloof me: Dat bestaat écht, en ik weeg 52 kg) Geef mij maar gewoon een vent. En ja, een vent heeft imo dus een buik. Bierbuikje (niet van het bier), vetrolletje extra: alleen maar lekker. Daarom vind ik oudere 'mannen' ook zo geweldig, daar staat het zo mooi en spannend bij.. En inderdaad: Goed gereedschap hangt onder een afdakje.
*Is gezegend met 8 jaar oudere vriend mét spekrol*

Laatst gewijzigd op 02-01-2003 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:36
Verwijderd
Ack nee, Vampiria, helemaal niet met je eens, wat dat betreft heb ik liever dan een jochie (ok lichter dan mij wil ik ook niet )
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 23:50
Justice
Justice is offline
Mnnn, sja... *voelt zich buitengesloten als modaal ventje*
180 en 75kg...
Oud 03-01-2003, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn, sja... *voelt zich buitengesloten als modaal ventje*
180 en 75kg...
ca 1.95, 65 kilo.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 09:22
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik vind eerlijk gezegd een "buikje" niet zo mooi bij een jongen. Moet daar niks van hebben. Maar wanneer ik een jongen langer ken en hij is gewoon superaardig lief enzo kan ik t me wel voorstellen iets met hem te nemen. *vaag*

Mijn vriend is nogal een smal gozertje. 1.95m ofzo lang en weegt 72 kilo. Maar dat vind ik gewoon mooi. *zucht*
Oud 03-01-2003, 09:24
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ik vind eerlijk gezegd een "buikje" niet zo mooi bij een jongen. Moet daar niks van hebben. Maar wanneer ik een jongen langer ken en hij is gewoon superaardig lief enzo kan ik t me wel voorstellen iets met hem te nemen. *vaag*

Mijn vriend is nogal een smal gozertje. 1.95m ofzo lang en weegt 72 kilo. Maar dat vind ik gewoon mooi. *zucht*
1.95, 65 kilo...nog mooier?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:17
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Ik schreef:
ca 1.95, 65 kilo.
hmm

BMI 17,1

duidelijk geen bierbuik voor jou
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:18
Destrøyer
Destrøyer is offline
Hmmm, vreemd

ik heb'n BMI van 26,9 , maar ik heb geen dikke buik ofzo (25 is maximum gezond gewicht)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 10:29
Qimm
Qimm is offline
vergeet niet dat spieren e.d ook nog wat wegen, niet alleen het vet!
Oud 03-01-2003, 10:34
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Qimm schreef:
vergeet niet dat spieren e.d ook nog wat wegen, niet alleen het vet!
ja, daardoor klopt het vaak niet (in ieder geval bij mij dus )
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:13
xwouter
xwouter is offline
Die goede vriend van me heeft ook echt zegmaar een buik die naar voren hangt...

en niet een kleine vetrolletje waar de meesten het over hebben...

Ik vind gewoon dat uiterlijk niet altijd belangrijk hoeft te zijn voor een relatie toch?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:05
Iduna
Iduna is offline
Zo'n dikke bierbuik vind ik niks (ik weet niet wat iedereen onder een dikke buik verstaat, maar ik zie dan gelijk zo'n enorme buik voor me), maar een beetje buik/wat meer vlees kan wel lief zijn. Maar ik vind een sixpack ook wel weer leuk...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 22:50
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, zo'n vederlicht mannetje van wie je niet eens mérkt dat ie op je ligt... Dat ie nog slanker is dan ik, jakkes!! (Geloof me: Dat bestaat écht, en ik weeg 52 kg) Geef mij maar gewoon een vent. En ja, een vent heeft imo dus een buik. Bierbuikje (niet van het bier), vetrolletje extra: alleen maar lekker. Daarom vind ik oudere 'mannen' ook zo geweldig, daar staat het zo mooi en spannend bij.. En inderdaad: Goed gereedschap hangt onder een afdakje.
*Is gezegend met 8 jaar oudere vriend mét spekrol*
Oh, vandaar dat jezelf zo plat bent, dat forse vriendje van je Nee hoor, over smaak van niet te twisten het is maar net wat je zelf lekker vind. Ik zou er niet aan moeten denken, een meisje met een bierbuik Brr..

Een 25-jarige vent met oversized bierbuik? Wat er dus echt overheen hangt en alle kanten op blubbert? Zit zeker de hele dag voor de TV met bier en al... Nouja, het is maar net wat je leuk vind als 'vriendje'.... Ik vind er niets spannends aan, al val ik zelf wel op iets molligere meisjes, ipv. zo'n gratenpakhuis. Maar echt dík, dat hoeft van mij nu ook weer niet. Gewoon er tussenin, dat is het beste

Ik weeg trouwens 70kg. en ik ben 1.79 lang.. Geen problemen hoor met mijn gewicht noch meisjes
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Oh, vandaar dat jezelf zo plat bent, dat forse vriendje van je

Citaat:
Ik vind er niets spannends aan, al val ik zelf wel op iets molligere meisjes, ipv. zo'n gratenpakhuis. Maar echt dík, dat hoeft van mij nu ook weer niet. Gewoon er tussenin, dat is het beste
Het hangt vaak van de persoon af. In sommige gevallen staat het een mooi, in andere gevallen het ander
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 08:26
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Ik schreef:
1.95, 65 kilo...nog mooier?
nou....
Oud 05-01-2003, 09:44
Verwijderd
Ikkehhhhmmmm..

Als ie een leuke uitstraling heeft dan vind ik het al goed
En dat hebben dikkere mensen vaak

Dus laat m maar bellen

J/K
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:44
xwouter
xwouter is offline
Citaat:
Orion16 schreef:

Een 25-jarige vent met oversized bierbuik? Wat er dus echt overheen hangt en alle kanten op blubbert?

Zoiets ja...

Vinden meiden dit nou ECHT onaantrekkelijk?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
xwouter schreef:
Zoiets ja...

Bepaald aantrekkelijk klinkt het niet nee
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 12:35
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Ik schreef:

Het hangt vaak van de persoon af. In sommige gevallen staat het een mooi, in andere gevallen het ander
Eens.. Uitstraling en innerlijk vind ik trouwens veel belangrijker Er zijn mollige meisjes die er heel lief uit zien, maar ook andere mollige meisjes 'waarvan-je-kijkt-of-ze-niet-toevallig-onder-je-bed-liggen-nadat-je-een-enge-film-hebt-gezien'
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:37
Verwijderd
Citaat:
xwouter schreef:

- Een man met heel veel rug en borsthaar. brr.
- een leugenaar
- een zuiperd
- bruine ogen
- rouwnagels
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 15:25
Verwijderd
Citaat:
xwouter schreef:
Zoiets ja...

Nou, ik wel... lekker hypocriet want ik vind dat jongens het niet moet boeien of een meisje dik is of niet... nou ja, dat vinden de jongens waarschijnlijk andersom ook.

<edit> Schreef niet ipv wel, nogal cruciaal verschil ^_^;;

Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 14:09.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:06
Verwijderd
mijn vriend heeft een goed lichaam, maar zijn buikje is beetje dik. heb ik absoluut geen problemen mee. 'k vin z'n buik lekker
voor mij hoeve het geen blokjes te zijn en helemaal hard, vind ik dus ech helemaal nix... das toch niet lekker om tegen aan te liggen..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:38
Verwijderd
Tuurlijk niet, ja ik heb wel blokjes, mijn vriendin zei het vorige week nog, ze vond het erg lekker maar als ik het niet had, dan vond ze mij echt niet minder leuk.
Jij vind een meisje toch ook niet leuker als ze een cup meer zou hebben of een meisje minder leuk als ze een cup minder zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:00
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Ik ben 1,80 en weeg 76 kilo. Ik heb ook een buik"je" maar ik krijg hem er echt niet af. Ik train vaak als een gek, en raak hem nooit kwijt, terwijl de rest van mijn lichaam gespierd is. Dat wil zeggen mijn armen en benen, dus ben geen bodybuilder. Maar weet iemand hoe je die buik toch weg krijgt, schaam me er namelijk verrot voor, hoewel sommige dames het "schattig"vinden, GADVER!
Oud 05-01-2003, 22:11
Stinger
Stinger is offline
ik ben 1.96m lang en weeg ongeveer 110 kilo.
En ik heb al bijna 1,5 jaar een vriendin, en daarvoor ook een relatie van 2jr gehad........
Dat ik zoveel weeg komt meer omdat ik lang ben, maar toch is 110 veel natuurlijk.....

maar opzich is gewicht dus geen probleem om wel of niet een vriendin te kunnen krijgen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Super Vegeta schreef:
Ik ben 1,80 en weeg 76 kilo. Ik heb ook een buik"je" maar ik krijg hem er echt niet af. Ik train vaak als een gek, en raak hem nooit kwijt, terwijl de rest van mijn lichaam gespierd is. Dat wil zeggen mijn armen en benen, dus ben geen bodybuilder. Maar weet iemand hoe je die buik toch weg krijgt, schaam me er namelijk verrot voor, hoewel sommige dames het "schattig"vinden, GADVER!
Je traint hard zeg je, maar let je wel goed op je voeding want als je gewoon 3 keer per week je buik traint dan is het goed, vaker is overbodig maar daar ga ik nu niet op in. Dan zou het best wel eens kunnen dat je buik al goed is, alleen dat vet laagje nog en dat haal je alleen weg door goed te letten op je voeding.

3 keer per dag goed eten
Tussen doortjes moeten uit fruit bestaan
Als je je buik zwaart traint een dag rust nemen anders kan worden je buik spieren niet meer herstelt, als je ook hard traint heb je proteinen nodig, anders haalt je je lichaam proteine uit je spieren en dan wordt je smaller maar veel succes, laat me even weten hoe het gaat.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 07:45
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Orion16 schreef:
Oh, vandaar dat jezelf zo plat bent, dat forse vriendje van je
Ik ben niet plat, ik ben gewoon erg slank. En mijn vriendje ook hoor!! (1.86m en 78 kg)

Citaat:
Een 25-jarige vent met oversized bierbuik? Wat er dus echt overheen hangt en alle kanten op blubbert? Zit zeker de hele dag voor de TV met bier en al... Nouja, het is maar net wat je leuk vind als 'vriendje'....
Als je hier mijn vriend bedoelt: Nee, die heeft geen bierbuik, maar een kleine vetrol die je nauwelijks ziet als ie staat. (En ook al had ie een bierbuik; so what!). En nee, die zit niet voor de tv, die verricht heel zwaar werk, elke dag van 7.30 tot 16u. En nee, die drinkt alleen 2 glazen bier met uitgaan, en héél af en toe eentje 's avonds.

Valt dus allemaal reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Stinger schreef:
maar opzich is gewicht dus geen probleem om wel of niet een vriendin te kunnen krijgen lijkt me.
En als je erg dun bent (1.89 bij 65kg)? Ik heb nog van geen enkel meisje irl gehoord dat ze me aantrekkelijk vindt [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/shutup.gif[/img]

Het blijft altijd bij 'leuk', 'lief' en 'schattig' .. argh. Dat slaat dan meer op mijn gedrag etc.

Ik bedoel maar..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:38
ZuivereZien
ZuivereZien is offline
Het vervelendste is denk ik wel of je aanleg hebt om dikof dun te zijn. Het heeft allebei(dik en dun) zo zijn nadelen. Als je wat aan de forsere kant ben en je wilt minder gewicht kan dat echt deprimerend voor je uitpakken. Ook als je slank ben en niet tevreden en wil aankomen,kun je eten wat je wilt(enkele kilo's per dag) maar het komt er niet aan kan je flink ongelukkig worden.Ik heb zelf soms dat ik wil aankomen op bepaalde gedeelte van mijn lichaam en op sommige delen iets minder wil, maar bij mij is het zo dat ik niet aan kan komen of afvallen(bestaat echt) hoewel spierontwikking snel gaat komt het er echt niet aan,of veel vettige ongezonde dingen ook niet. Het zelfde geldt voor afvallen. Lukt allebei gewoon niet. Ik ben 1.90 en 78 kilo,en dat schommelt met 2,3 kilo in elke directie. Maar ff die vraag , dat is zeer persoonsgebonden denk ik voor elke meid. De ene houdt van lekker stevig,en een buik ,een echte knuffelbeer dus ! En de ander houdt van een wat strakker lichaam .Het heeft allebei zijn charmes. Ik wil ook even zeggen dat als ik zou verkondigen dat elke meid mij leuk zou vinden,... ik falikant er naast zit en de goot in getrapt wordt. En terecht!
Oud 06-01-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
En als je erg dun bent (1.89 bij 65kg)? Ik heb nog van geen enkel meisje irl gehoord dat ze me aantrekkelijk vindt [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/shutup.gif[/img]

Het blijft altijd bij 'leuk', 'lief' en 'schattig' .. argh. Dat slaat dan meer op mijn gedrag etc.

Ik bedoel maar..
Nou op die foto heb je eigenlijk nog best een lekker lichaam hoor
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:14
Shibby
Shibby is offline
Het is niet zo dat ik nooit op een dikke jongen zou kunnen vallen. Maar ik val sneller op atletische jongens. Als ik een jongen een tijd ken... en er goed mee bevriend ben...word ik daarna eigenlijk pas verliefd...dus op uiterlijk val ik niet. Ik ben iig nog nooit op een dikke jongen verliefd geweest. Ik ken er eigenlijk ook niet zoveel.

ja lekker van de hak op de tak post
Oud 06-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
nou....

Citaat:
Orion16 schreef:
Eens.. Uitstraling en innerlijk vind ik trouwens veel belangrijker Er zijn mollige meisjes die er heel lief uit zien, maar ook andere mollige meisjes 'waarvan-je-kijkt-of-ze-niet-toevallig-onder-je-bed-liggen-nadat-je-een-enge-film-hebt-gezien'
juistem
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Nou op die foto heb je eigenlijk nog best een lekker lichaam hoor
'op die foto' (dus niet irl)
'eigenlijk' (eigenlijk denk ik iets anders, maar als ik mijn best doe kan ik het volgende beweren)
'nog best' (maar niet echt)
'hoor' (zoek er alsjeblieft niks achter, de waarheid is hard)

Argh, al die leugentjes om bestwil

Zo, dat was een stukje ********-logica
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:30
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Jij....jij...

Dat is helemaal geen ********-logica, dat is Pauline-logica!
Je bent te lang met mij omgegaan, face it

whaha, volgende keer als jij tegen me praat ga ik hetzelfde doen, wedden dat je er niet tegen kan [IMG]http://********.tsd-webservices.nl/dump/smilies/devil.gif[/IMG]
Citaat:
*kuch*

Laatst gewijzigd op 06-01-2003 om 14:35.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Jij....jij...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:41
Verwijderd
^^ je denkt "engerd" ?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:42
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
******** schreef:

Ik heb zelf ook wel eens erg dunne jongens aantrekkelijk gevonden hoor! Het ligt meestal aan de rest van het uiterlijk en de uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
'op die foto' (dus niet irl)
'eigenlijk' (eigenlijk denk ik iets anders, maar als ik mijn best doe kan ik het volgende beweren)
'nog best' (maar niet echt)
'hoor' (zoek er alsjeblieft niks achter, de waarheid is hard)

hm... je moet het wle op de goede manier toepassen.

Er zit wat in dat je dit zegt, maar in dit geval is het niet nodig omdat het niet waar is.
Je moet het wel goed interpreteren en dat doe je dus niet
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik heb zelf ook wel eens erg dunne jongens aantrekkelijk gevonden hoor! Het ligt meestal aan de rest van het uiterlijk en de uitstraling.
[Rare miepie modus]
'ook wel eens' (toen ik nog jong en onbezonnen was)
'erg dunne' (ja, niet zeer dun of mager, nee 'erg' dun .. dun zijn is 'erg' )
'hoor' (maar niet heus)
[/Rare miepie modus]

[Nuchter relativerende modus]
Ik heb idd al jongens gezien met leuke vriendin (zag je aan handjes houden etc) .. die net zo dun als ik zijn. Attitude speelt dan ook een eminente rol bij attractie volgens de sociale psychologie.
[/Nuchter relativerende modus]

[Rebelse modus met ontkenning]
Ach ja, wat boeit het ook? Er zal wel ergens een vrouw zo gek zijn om mij leuk te vinden en de rest kan gewoon de pot op. Het doet mij niets. Ik ben gewoon wie ik ben en als je me niet moet, I don't care.

(zelf-destructief overigens, opkroppen .. wegdrukken .. denken dat je beter bent dan anderen; zij zijn zo oppervlakkig, jij niet .. ach je vermaakt je ook wel zo .. nou niet dus, je doet alsof)
[/Rebelse modus met ontkenning]

[Persoonlijke ******** modus]
Ik voel me onaantrekkelijk, niemand ziet me staan. Met een beetje zelfspot en humor ontwijk ik mijn complexen. En door met 'modi' en andere geintjes te komen, verberg ik hoe ik me echt voel. En in de tussentijd verzamel ik gegevens en informatie.
[/Persoonlijke ******** modus]

Blubba
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten