Advertentie | |
|
![]() |
|
*beetje late reactie maar toch*
hoor hier mensen zeggen dat 1. die transformaties niet normaal zijn: die derek heeft een paar jaar in de gevangenis gezeten, dat vin ik tijd zat. z'n broertje is alleen z'n grote broer na aan het spelen.. 2. er een fout zit namelijk dat ie het blaadje niet meer in z'n hand heeft: dat laat ie vallen.. heel mooie film trouwens ![]()
|
keej, in deze film speelt Edward Furlong( Danny, in het verhaal) zo'n nazi creep. Maar in andere films van hem en ik heb er heel wat van gezien! Is hij cute...In A.H.X is hij wel eng, zijn acteerkarakter dan.
|
![]() |
geweldige film maar ik moet er een heel po van maken voor gs en dan wordt aan de ene kant minder en aan de andere kant juist ijzersterk..aangezien ik m zo vaak heb gezien begint ie een beetje te vervelen maar als je ziet hoe die overeenkomt met de werkelijkheid...vet goed
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
filmverslag American history x gewoon_me | 4 | 05-05-2004 07:48 | |
Films, TV & Radio |
American History X Verwijderd | 108 | 12-03-2004 16:19 | |
Films, TV & Radio |
einde american history x Verwijderd | 11 | 04-02-2004 21:54 | |
Films, TV & Radio |
:film: american history x thisisfun | 52 | 07-07-2003 16:23 | |
ARTistiek |
b-tje lang sorry... (stukje tekst naar aanleiding van American History X) Saartje_Pluis | 3 | 10-05-2002 19:20 |