Advertentie | |
|
![]() |
|
geweldig mooie film...
ik snap echt niet dat mensen tot zulke dingen in staat zijn... erg aangrijpende film ook... dat stukje in het begin met die neger en die stoeprand vind ik iedere keer zo verschrikkelijk om te zien...
||
Citaat:
Bij allebei zat ik echt verstijft te kijken met een gezicht van ![]() Maar ik bedoel het wel positief voor de film hoor, die is echt zo goed ![]()
||
Citaat:
idd...dat stuk staat nu op mn netvlies gebrand ![]() Onze engelse lerares wilde alleen films van 12 jr en ouder, zonder seks, geweld en gescheld erin kijken.. maar toen we save the last dance (waar ook nogal in gescholden wordt) hadden afgekeken moesten we toch wat doen en AHX was de enige video die we hadden dus toen die maar gekeken. Echt zo afschuwelijk allemaal in die film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een erg goede film, mensen die zo'n haat hebben voor andere rassen en dan na in de gevangenis te hebben gezeten zo anders over dingen gaan denken vind ik dat ze dat goed hebben gebracht in die film. Het einde vind ik echt verschrikkelijk... dat had je niet zo snel verwacht.. maar het is wel realistisch en ik vond het ook best schokkend. Een top film
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
mja het ligt daar in Amerika denk ik zowieso allemaal wel wat anders, de mensen daar kunnen gewoon niet met elkaar overweg en hebben echt een hekel aan elkaar...dan krijg je ook veel sneller zulke situaties natuurlijk.
|
Verwijderd
|
ik zou wel eens willen weten wat er met derrek gebeurt wanneer hij erachter komt dat zijn broertje dus door een neger is neergeschoten in het eind, ze hadden daar op zich nog even op door kunnen gaan.
verder vond ik het geen mooie film, en ik denk dat veel mensen de essentie van de film niet begrijpen. ik vind dat er teveel cliche's in de film zitten en het verhaal is echt flinterdun eigenlijk en natuurlijk wel erg voorspelbaar. op zich ben ik blij dat ik hem gezien heb, maar ik zit er niet om te springen om hem nou nog eens te kijken. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb de film op dvd. ik vind het wel een goede film. Jammer dat er zoveel films zijn die op elkaar lijken. Ik vond het niet een echt schokkende film vind. Het is gebeurd en het gebeurd nog steeds!
Hopelijk zijn mensen na het zien van deze film niet meer zo naïef over dit soort dingen. ciao, Beloved
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja dat zou ik ook wel willen weten...want het lijkt me niet dat het em nu niks meer uit maakt dat hij door een neger is vermoord. mooi verhaal voor American History X 2 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was bij ons ook in de klas. Heb de film trouwens. ![]()
|
Verwijderd
|
het valt me op dat de meeste meisje de film als geweldig ervaren en de meeste jongens als slappe hap (ja idd de meeste dus een paar waar dat niet bij geldt!!!!!)
ik vond het zelf een aangrijpende film . het zet je toch wel aan het denken. het einde vond ik erg mooi tenminste niet zo'n cliché amerikaans einde |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
filmverslag American history x gewoon_me | 4 | 05-05-2004 07:48 | |
Films, TV & Radio |
American History X Verwijderd | 108 | 12-03-2004 16:19 | |
Films, TV & Radio |
einde american history x Verwijderd | 11 | 04-02-2004 21:54 | |
Algemene schoolzaken |
Profielwerkstuk>>racistische films droomkoningin | 14 | 18-12-2003 01:37 | |
Films, TV & Radio |
Profielwerkstuk>>racistische films droomkoningin | 7 | 23-11-2003 22:10 | |
ARTistiek |
b-tje lang sorry... (stukje tekst naar aanleiding van American History X) Saartje_Pluis | 3 | 10-05-2002 19:20 |