Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2003, 17:59
Studentje
Studentje is offline
Een paar kilootjes teveel is geen probleem, maar bij echt dik haak ik af.
Oud 04-01-2003, 18:02
Angeles
Angeles is offline
Als je als jongen tussen de 60 en 65 kilo weegt en je wil alleen een meisje dat lichter is dan hou je denk ik inderdaad gewoon van slank. Een meisje van 65 kilo is in de meeste gevallen toch echt niet te dik.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:38
Balance
Balance is offline
Ik ken een vrouw en die is behoorlijk dik, maar kleedt zich erg goed en heeft een leuke uitstraling. Haar vind ik dan ook wel knap, terwijl ik een meisje bij mij op school weer niet knap vind.
Ze is ongeveer net zo dik als die vrouw, maar doet een hele strakke broek die tot haar navel loopt en een truitje die precies tot haar broek loopt. Daardoor legt ze zeg maar het accent op d'r buik en kan je precies alles zien zitten.

Ik bedoel dus: het geeft niks als je dik bent, kan best knap zijn, maar het ligt er dan vaak wel aan hoe je je kleedt.
Oud 04-01-2003, 18:54
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
En liever ook geen vet-rolletjes over haar broek wanneer ze een kort-shirtje aantrekt.
Het meisje kan ook gewoon geen korte-shirtjes aantrekken. Problem solved.

Citaat:
Q schreef:
Jennifer Lopez is niet slank
Idd. Die is dun.

Citaat:
aquafemme schreef:
ik vindt vrouwen met maatje 40/42 mooie vrouwen..
Ik vindt?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 18:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja... ik lees hier dat jongens iets meer niet meer erg vinden, maar hun grens ligt volgens mij ook wel ergens anders. bij maatje 38 is een meisje al iets dikker dan normaal, en maatje 40 is dik. zo komt t bij mij tenminste over.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:20
Verwijderd
heej,
ik vind zelf de wat slankere meisjes mooier, niet zo slank als j.lo enzo, maar tussen slank en stevig in...
maar dat komt ook omdat ik zelf best mollig ben(in mijn ogen), en niet tevreden ben met m'n lichaam....

ik ben 1.65 lang en weeg 63 kilo... opzich ben ik niet echt dik, maar ik heb wel brede schouders... en ik vind zelf dat ik dan dikker lijk..

maar al die boys hier zeggen wel dat ze mollig enzo veel mooier vinden... maar de jongens die ik leuk vind lopen allemaal met van die slanke meisjes... misschien komt dat inderdaad door wat iemand hier eerder zei... dat ze hun vrienden jaloers willen laten worden enzo, maarja...

doeggg

~*~ en noekie, als je wil kun je idd een foto plaatsen en mensen eerlijk laten zeggen wat ze van je vinden... dat heb ik ook een keer ergens gedaan (niet op jongerenpraat)

en maak je niet druk over je lichaam, als je dik bent kun je nog steeds hardstikke knap zijn!! iedereen is mooi op z'n eigen manier
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
~*silvietjuh*~ schreef:

ik vind zelf de wat slankere meisjes mooier, niet zo slank als j.lo enzo, maar tussen slank en stevig in...
JLo is zelf ook volslank hoor. nog nooit goed bekeken? ennuh, britney spears heeft ook geen dun maatje. deze twee zijn zeker niet te dik, maar een ander voorbeeld was beter geweest denk ik! christina aquilera bijvoorbeeld...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 19:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb alleen een foto van m'n gezicht, en die is niet zo charming (staat trouwens wel bij andere foto topics...)
Verder heb ik geen foto's van mezelf. ja 1tje van Lowlands, maar daar zie ik er ECHT vertiefd uit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:33
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
JLo is zelf ook volslank hoor. nog nooit goed bekeken? ennuh, britney spears heeft ook geen dun maatje. deze twee zijn zeker niet te dik, maar een ander voorbeeld was beter geweest denk ik! christina aquilera bijvoorbeeld...
ik vind die 2 dus wel slank hoor, christine lijkt een anorexia patient, dat is dun niet slank
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:45
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
tja... ik lees hier dat jongens iets meer niet meer erg vinden, maar hun grens ligt volgens mij ook wel ergens anders. bij maatje 38 is een meisje al iets dikker dan normaal, en maatje 40 is dik. zo komt t bij mij tenminste over.
De ervaring die ik heb, is dat veel jongens meisjes met 38 echt niet 'dikker' vinden...en 40 ook niet 'dik'. Gelukkig zijn er ook zat jongens die het echt om de persoon gaat ipv (alleen) om het uiterlijk. En wat er al meer zeiden: uitstraling is zeker net zo belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 20:48
Verwijderd
Je bent iig niet lelijk...maar goed dat is mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 21:02
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Jeetje ben jij dan niet een beetje te mager???
Nee hoor.
'k sport/train (gewoon) veel/voldoende/genoeg.
Oud 04-01-2003, 23:54
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef:
Ik vind dat dus geen volslank.. Birtney weegt echt iets van 54 kilo enzo.. Britney en JLo vind ik niet dun niet dik, oftewel slank.. JLo heeft een wat grotere kont (wat ik overigens juist mooi vind). Christina vind ik dus echt een gratenpakhuis.

Sowieso kun jij toch niet zeggen wat zij mooi vind? Je zegt dat ze een verkeerd voorbeeld geeft, terwijl ze haar eigen mening geeft?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 00:15
Verwijderd
ze zijn iid neit dik maar ze zijn echt klein (net zoals shakira) en ze hebben wel hele gespierde buikspieren en mensen willen spieren en vet welles verwarren...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 10:22
steentje
steentje is offline
ik persoonlijk vind slank toch eigenlijk wel mooier, maar dun is echt gewoon lelijk. Ik zelf weeg ben 1.70m en weeg 61 kilo. En dan nog nie tevreden! Maar ach, kep eigenlijk ook niks te klagen.

Wat J.lo, shakira, christina en Britney betreft, ik vind het 4 hele mooie vrouwen en christina is inderdaad wel een beetje aan de dunnen kant.

Maar ik ken genoeg stevige, dikke mensen die ik heel erg mooi vind hoor. Het ligt inderdaad ook erg aan de uitstraling.

En soekie is inderdaad leuk!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 13:24
Verwijderd
EEY Noekie!!
ik zag net je foto op je cu2 site, en jij had het over ECHT dik zijn, nou er zijn heel veel mensen die veel dikker zijn als jij, en het ligt er idd ook aan hoe je je kleed..., kijk op die foto heb je een spijkerbroek en een tshirtje aan,
als je bijvoorbeeld een zwarte broek, en een zwart shirtje en een jasje erover heen doen ofzo, dan denk ik dat het al neit zo opvalt...

maar zoals ik al eerder zei:

en maak je niet druk over je lichaam, als je dik bent kun je nog steeds hardstikke knap zijn!! En iedereen is mooi op z'n eigen manier
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Noekie schreef:
Ik hoor jongens vaak wel zeggen dat ze liever 'mollige' meisjes hebben. Maar als ik dan zie wat zij mollig noemen... dat zijn voor mij echt gratenbaaltjes.
Ik heb 't nu dan ook niet over een beetje mollig, maar echt dik.
M'n nichtjes zijn allebei rond de 90 kilo. de een is getrouwd en de ander verslijt aardig wat vriendjes in 6 maanden
Ik denk dat het meer een kwestie van uitstraling dan gewicht is.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 16:02
PardonMe
PardonMe is offline
Ik ben eik ook wat te zwaar.. maar tis allemaal wel aardig verdeeld, dus niet dat het zich op 1 plaats ophoopt ofzo..
Maar goed, met meer sporten moet er hopelijk iets aan te doen zijn..

Maar goed, ik vind dat je er nog steeds leuk uit kunt zien, ook al ben je dikker...
Ik vind wel dat je dan rekening moet houden met de kleren die je aantrekt bijvoorbeeld. Als je een buikje hebt, ga dan niet een kort en heel strak truitje aan doen... Maar ook al ben je wat dikker, dan nog kun je er heel leuk uit zien!
Er zijn zat knappe en wat dikkere mensen!!

En als je je er niet fijn bij voelt, dan zou je kunnen proberen er iets aan te doen; meer sporten, minder snoepen, blablabla..
Maar als jij je happy voelt; blijf dan gewoon wie je bent!!
Oud 05-01-2003, 17:36
mood indigow
mood indigow is offline
pff bij ons in almere zijn er 2 heel dikke meisjes.. en die hebben elke avond een ander vriendje..
het zijn echt 2 sletjes..

dus het kan wel

niet dat wil zeggen dat sletjes oke zijn.. ik heb een pesthekel aan ze .. maarja
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 19:03
Parlaatje
Parlaatje is offline
dikke(re) mensen kunnen IDD knap zijn en populair... ik heb een vriendin en dies niej egt slank maar die verslijt ze en een vriendin van mn nicht is oowk mollig en die heb al bijna een jaar met een suuuuuper lekker/liev ding!
xxx!
Oud 06-01-2003, 09:31
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik mag van mijn vriend en mijn vrienden niet eens teveel afvallen. Staat me niet eggen ze
Bij somigge meisjes staat het gewoon echt niet om slank te ijn, dan valt je hele persoonlijkheid weg.
Je hbet namelijk wel een eigenbeeld, en jezelf is altijd het mooiste.
Daarom ijn uitgemagerde modellen ook niet mooi, dat staat niet.
Snap je wat ik bedoel?
Hoe meer je jeelf bent hoe mooier je bent. Tenij je natuurlijk 200 of 20 kilo weegt
Oud 06-01-2003, 09:42
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Zolang zij maar niet meer weegt dan ik.
Dat vind ik onzin. Zeker bij jouw gewicht.

Ik kijk zelf gewoon naar het figuur. Mijn voorkeur gaat uit naar slank. Een beetje mollig kan ook nog steeds erg leuk zijn, maar echt dikke meiden zijn niet mijn smaak..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 09:47
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:
ik vind die 2 dus wel slank hoor, christine lijkt een anorexia patient, dat is dun niet slank
Ja, vind ik ook. Vooral JLo, die vind ik dus echt mager, echt dunne beentjes heeft ze enzo. Naja en Christina is gewoon eng.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:13
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
dat is het beeld wat de media schept. JLo met dr grote kont, Britney spears die wat te dik is en christina aquilera is perfect. naja, of juist niet. erg fout, want sommige meisjes nemen daaraan een voorbeeld.

ik ben het er ook niet mee eens, maar ja...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 12:16
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Echt veel te dik vind ik niet mooi.
Maar het gaat om uitstraling, bij sommige meisjes is een mollig figuur mooier, bij andere juist niet.

Mooi dik is niet lelijk
Oud 06-01-2003, 14:55
)Vampje(
)Vampje( is offline
Sjonge jonge! J.Lo mager? Dat meen je toch niet? Ze is hartstikke mooi slank.

En ik merk dat veel jongens hier beweren dat ze graag iets hebben om vast te pakken. Nou, misschien kun je het ook eens van de andere kant bekijken: een dun meisje om te beschermen bijvoorbeeld. Ik kan me helemaal verbergen in de armen van mijn vriend, zonder eerst vetrollen opzij te moeten duwen. (Nou ja, mijn kont is wel dik, maar dat is prima. Je moet toch érgens wel vet hebben zitten vind ik).
Eigenlijk vallen zowat alle jongens die ik ken op superslank. Maf dus hoe ze hier op het forum allemaal voor mollig gaan!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

En ik merk dat veel jongens hier beweren dat ze graag iets hebben om vast te pakken. Nou, misschien kun je het ook eens van de andere kant bekijken: een dun meisje om te beschermen bijvoorbeeld. Ik kan me helemaal verbergen in de armen van mijn vriend, zonder eerst vetrollen opzij te moeten duwen. (Nou ja, mijn kont is wel dik, maar dat is prima. Je moet toch érgens wel vet hebben zitten vind ik).
Eigenlijk vallen zowat alle jongens die ik ken op superslank. Maf dus hoe ze hier op het forum allemaal voor mollig gaan!
Iedereen heeft gewoon een andere smaak en vind dus ook iets anders slank en dergelijke. Je kan niet zeggen dat iets mooi IS, jij vind het mooi.

Verder vind ik dat ook opvallend, dat bijna alle jongens hier zeggen dat ze op mollig vallen, terwijl als je naar de omgeving kijkt bijna alle jongens een slanke vriendin hebben. Maar ik denk dat dit komt omdat een meisje dat zelf wat dikker is dit topic heeft geopend en een vraag stelt. Ik denk dat de jongens die op mollig vallen dus ook eerder de moeite nemen om te reageren om de topicstartster gerust te stellen.

Er zijn net zo goed reacties van jongens die meer op slank vallen, en bovendien is het forum allesbehalve representatief.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:16
Iduna
Iduna is offline
Idd, de meeste mannen in dit topic gaan voor 'de mollige vrouw', misschien is dit in theorie zo. Maar in praktijk, als ik zo rond kijk, zie ik heel veel mannen met slanke vrouwen. Okay, deze jongens en mannen zitten niet op het forum, maar toch ik denk niet dat mannen voor een heel dikke vrouw kiezen (uitzonderingen daargelaten).
Verder is het voor iedereen verschillend wat je onder mollig' , 'dik', 'slank' en dun verstaat.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
*Juliah* schreef:
Idd, de meeste mannen in dit topic gaan voor 'de mollige vrouw', misschien is dit in theorie zo. Maar in praktijk, als ik zo rond kijk, zie ik heel veel mannen met slanke vrouwen. Okay, deze jongens en mannen zitten niet op het forum, maar toch ik denk niet dat mannen voor een heel dikke vrouw kiezen (uitzonderingen daargelaten).
Verder is het voor iedereen verschillend wat je onder mollig' , 'dik', 'slank' en dun verstaat.
waarom is alles zo aan uiterlijk gekoppeld? Er zijn echt wel mannen die verder kijken dan hun neus lang is en moeite doen iemand te leren kennen en dan, hoe diegene er ook ziet, daar verliefd op worden.. Verder is het vaak zat dat vrouwen met de leeftijd ook dikker worden en dergelijke, een redelijke man laat hen dan ook niet meteen in de steek.

Uiterlijk is maar zo relatief. Misschien voor ons lijkt het alsof jongens alleen maar voor slank en mooi gaan en dergelijke, maar wij zijn scholieren. Vaak speelt echt houden van nog niet eens mee, de aantrekkingskracht wordt ontdekt enzovoorts, en daar wordt vooral op ingespeeld. Wanneer je echter echt wil settelen gaat bijna iedereen niet voor het mooiste meisje, maar voor het liefste meisje zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 16:24
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vampiria schreef:

Ik ken eigenlijk alleen maar jongens die niet voor de z.g gratenpakhuizen gaan. Maar liever iets met vlees erop. Nou is er natuurlijk een reeel verschil tussen dun/mager en slank! Ik ken iemand (een meisje dus) zij is echt dun gewoon, geen voorkant (borsten), geen achterkant (kont) en geen zijkant (taille). Zij baalt daar echt veel van.
Oud 06-01-2003, 19:31
Verwijderd
uhmz kunnen al die jongens die hier zeggen dat ze op mollig vallen niet even naar wamel verhuizen?? ik ken namelijk geen jongens die mollig mooi vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 20:31
purplerose
purplerose is offline
hmmm Ik kan sommige mensen die mensen uit gaan schelden omdat ze dik zijn dus echt wel vermoorden het is mij namelijk ook gebeurd en ze hebben mijn zus dus wel ff anorexia aangepraat he terwijl ze niet eens echt dik was ze was misschien niet heel slank maar ik vond dr wel een goed figuur hebben. En wat mij betreft ik heb me er nooit zoveel van aangetrokken maar leuk is anders.
nog even een voorbeeld van een knap mollig iemand: Fem petraus ik weet niet of jullie haar kennen maar ze speelt dus ariel in onder weg naar morgen( niet egt een geweldige soap mja) Ik vind haar dus egt knap. Je moet je er idd wel een beetje p kleden want als je jezelf in maat 36 gaat wringen terwijl je maat 42 heb dan vind ik het dus niet egt mooi.
Oud 06-01-2003, 21:42
Snippie
Snippie is offline
Hoi Noekie,

Ik begrijp wat je bedoelt. Ik baal er ook van dat ik dik ben. Als ik dat zeg krijg ik te horen dat ik mollig ben maar niet dik. Ik zelf heb ook geen vriendje, de meesten kijken toch eerst naar het uiterlijk...(helaas)
Oud 06-01-2003, 22:45
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Mas bueno, liever dikke dames dan van die iele piele
Oud 06-01-2003, 22:55
vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
't maakt niks uit.
Oud 07-01-2003, 01:05
Verwijderd

dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 01:28
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
[IMG]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=40256[IMG]

dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan???(lichaam algemeen niet dr hoofd of dr tiete)
Ik vind haar best wel knap, heb vanavond nog ergens foto's van haar gezien, ze is wel mollig maar wel trots op haar lichaam en dat straalt ze wel uit ik weet niet of ik iets met haar zou beginnen, maar als ze heel aardig en lief zou zijn waarschijnlijk wel.
Oud 07-01-2003, 01:45
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
zo zie ik vrouwen graag..
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:16
Fleurop
Fleurop is offline
Wat me opvalt uit de reacties is dat iedereen een andere mening heeft over het woord 'mollig' of 'dik' (logisch natuurlijk, het blijft een mening). De een vindt Jennifer Lopez al mollig, terwijl de ander maatje 42 mollig vindt (en dat is een best groot verschil vind ik).
Het is dus heel moeilijk voor mij om uit te maken wanneer iemand een vrouw als dun, slank, mollig of dik beschouwd. Als iemand zegt; ik hou best van een mollig meisje want dan heb ik tenminste iets om vast te pakken, dan denk ik; slanke mensen kun je ook stevig vastpakken, iedereen heeft vet (uitzondering dún dun), maar dikke mensen dus ook... moeilijk dus...

Ik zelf ben (volgens de tabellen) te dik, ik zit niet in gevarenzone maar ik zou wel wat moeten afvallen. Ik weet dat ik best breed gebouwd ben (brede heupen, schouders) en heb óveral vet zitten.. de verhoudingen daarom zijn aardig goed. Als ik maatje 34 zou hebben, weet ik niet of ik wel een mooi figuur zou hebben, ik heb nu 42 en voel me gezond en heb niet het doorzettingsvermogen af te vallen, maar dat komt ook omdat ik er de behoefte niet aan heb.
Ik ben alleen zo ontzettend onzeker over wat jongens van mijn figuur vinden, dat is de enige reden dat ik echt zou willen afvallen.. ik heb geen vriendje en denk echt dat het daaraan ligt. Daarom verbazen deze reacties mij zo, de meeste vinden een beetje dik niet erg.. maar als ik dan weer de eerste alinea van mijn bericht lees dan denk ik... ja.. maar wat heb ik aan die reacties als ik niet weet wát dan dik is?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:
dit vind ik nou echt een HEEL mooi gevormd meisje, beeeetje mollig, wat vind met hiervan
vind ik ook! mooi!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:Iedereen heeft gewoon een andere smaak en vind dus ook iets anders slank en dergelijke. Je kan niet zeggen dat iets mooi IS, jij vind het mooi.

Citaat:
Dusjcrib schreef:Verder vind ik dat ook opvallend, dat bijna alle jongens hier zeggen dat ze op mollig vallen, terwijl als je naar de omgeving kijkt bijna alle jongens een slanke vriendin hebben. Maar ik denk dat dit komt omdat een meisje dat zelf wat dikker is dit topic heeft geopend en een vraag stelt. Ik denk dat de jongens die op mollig vallen dus ook eerder de moeite nemen om te reageren om de topicstartster gerust te stellen.

Er zijn net zo goed reacties van jongens die meer op slank vallen, en bovendien is het forum allesbehalve representatief.

Wat een discussie eigenlijk, terwijl als iemand me innerlijk niet aanstaat het toch echt al ophoud.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Mortischa schreef:

Nee, vreselijk! Dat vet op haar buik vind ik écht niet mooi!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:11
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik vind dat het erg afhangt van de persoon en de uitstraling is vaak ook belangrijk sommige dikkere meiden zien er zo zelfverzekerd uit dat ze gewoon mooi zijn, is toch veel beter dan zon graatje die helemaal in mekaar gezakt zit en er zo onzeker uitziet??
zelf ben ik ook te dik probeer en elk jaar wat aan te doen maar t blijft ontzettend schommelen en ook ik voel me superonzeker erover altijd wel problemen met kleren (lijk er te dik in bla bla) en dat zou ik nou onderhand weleens kwijt willen! ik hoef niet dun te zijn maar zou ontzettend blij zijn als het gwoon wat strakker is..heb in elk geval heel veel bewondering voor de mensen die schijt hebben aan wat anderen denken en zichzelf gwoon goed voelen ondanks de wat meer kilootjes
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef:

dit vind ik dus niet mooi, iets te naar mijn mening
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:22
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik vind dat het erg afhangt van de persoon en de uitstraling is vaak ook belangrijk sommige dikkere meiden zien er zo zelfverzekerd uit dat ze gewoon mooi zijn, is toch veel beter dan zon graatje die helemaal in mekaar gezakt zit en er zo onzeker uitziet??
zelf ben ik ook te dik probeer en elk jaar wat aan te doen maar t blijft ontzettend schommelen en ook ik voel me superonzeker erover altijd wel problemen met kleren (lijk er te dik in bla bla) en dat zou ik nou onderhand weleens kwijt willen! ik hoef niet dun te zijn maar zou ontzettend blij zijn als het gwoon wat strakker is..heb in elk geval heel veel bewondering voor de mensen die schijt hebben aan wat anderen denken en zichzelf gwoon goed voelen ondanks de wat meer kilootjes
nou meid, je hoeft je geen zorgen te maken, jij kan t hebben hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee, vreselijk! Dat vet op haar buik vind ik écht niet mooi!
Ik vind het wel mooi, inderdaad een heel mooi figuur dat meisje!!

Gister bij Oprah werd een film aangeprezen, waarin dus een dik meisje de hoofdrol speelt (Ameria Ferrara ofzo), de titel vond ik wel toepasselijk om ook hier neer te zetten:

Real Woman Have Curves
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Gister bij Oprah werd een film aangeprezen, waarin dus een dik meisje de hoofdrol speelt (Ameria Ferrara ofzo), de titel vond ik wel toepasselijk om ook hier neer te zetten:

Real Woman Have Curves
ja, dat zag ik gister ook!
Ze zag er trouwens supermooi uit, vooral toen ze daarzo bij Oprah zat
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:26
Fleurop
Fleurop is offline
Dat meisje in ONM, Ariël, is vrij dik, maar ze heeft zo'n leuk gezicht! Daardoor vind ik haar best knap!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Real Woman Have Curves

kon zo snel geen betere plaatjes vinden maar dat is d'r

Laatst gewijzigd op 07-01-2003 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2003, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

kon zo snel geen beter plaatje vinden maar dat is d'r
Best een leuke meid ja.
Ze zal alleen niet mijn type zijn denk ik, qua uiterlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten