Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
heej,
ik vind zelf de wat slankere meisjes mooier, niet zo slank als j.lo enzo, maar tussen slank en stevig in... maar dat komt ook omdat ik zelf best mollig ben(in mijn ogen), en niet tevreden ben met m'n lichaam.... ik ben 1.65 lang en weeg 63 kilo... opzich ben ik niet echt dik, maar ik heb wel brede schouders... en ik vind zelf dat ik dan dikker lijk.. maar al die boys hier zeggen wel dat ze mollig enzo veel mooier vinden... maar de jongens die ik leuk vind lopen allemaal met van die slanke meisjes... misschien komt dat inderdaad door wat iemand hier eerder zei... dat ze hun vrienden jaloers willen laten worden enzo, maarja... doeggg ~*~ en noekie, als je wil kun je idd een foto plaatsen en mensen eerlijk laten zeggen wat ze van je vinden... dat heb ik ook een keer ergens gedaan (niet op jongerenpraat) en maak je niet druk over je lichaam, als je dik bent kun je nog steeds hardstikke knap zijn!! iedereen is mooi op z'n eigen manier |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso kun jij toch niet zeggen wat zij mooi vind? Je zegt dat ze een verkeerd voorbeeld geeft, terwijl ze haar eigen mening geeft? |
![]() |
|
ik persoonlijk vind slank toch eigenlijk wel mooier, maar dun is echt gewoon lelijk. Ik zelf weeg ben 1.70m en weeg 61 kilo. En dan nog nie tevreden! Maar ach, kep eigenlijk ook niks te klagen.
Wat J.lo, shakira, christina en Britney betreft, ik vind het 4 hele mooie vrouwen en christina is inderdaad wel een beetje aan de dunnen kant. Maar ik ken genoeg stevige, dikke mensen die ik heel erg mooi vind hoor. Het ligt inderdaad ook erg aan de uitstraling. En soekie is inderdaad leuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
EEY Noekie!!
ik zag net je foto op je cu2 site, en jij had het over ECHT dik zijn, nou er zijn heel veel mensen die veel dikker zijn als jij, en het ligt er idd ook aan hoe je je kleed..., kijk op die foto heb je een spijkerbroek en een tshirtje aan, als je bijvoorbeeld een zwarte broek, en een zwart shirtje en een jasje erover heen doen ofzo, dan denk ik dat het al neit zo opvalt... maar zoals ik al eerder zei: en maak je niet druk over je lichaam, als je dik bent kun je nog steeds hardstikke knap zijn!! En iedereen is mooi op z'n eigen manier |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat het meer een kwestie van uitstraling dan gewicht is. |
![]() |
|
Ik ben eik ook wat te zwaar.. maar tis allemaal wel aardig verdeeld, dus niet dat het zich op 1 plaats ophoopt ofzo..
Maar goed, met meer sporten moet er hopelijk iets aan te doen zijn.. ![]() Maar goed, ik vind dat je er nog steeds leuk uit kunt zien, ook al ben je dikker... Ik vind wel dat je dan rekening moet houden met de kleren die je aantrekt bijvoorbeeld. Als je een buikje hebt, ga dan niet een kort en heel strak truitje aan doen... Maar ook al ben je wat dikker, dan nog kun je er heel leuk uit zien! Er zijn zat knappe en wat dikkere mensen!! En als je je er niet fijn bij voelt, dan zou je kunnen proberen er iets aan te doen; meer sporten, minder snoepen, blablabla.. Maar als jij je happy voelt; blijf dan gewoon wie je bent!!
|
dikke(re) mensen kunnen IDD knap zijn en populair... ik heb een vriendin en dies niej egt slank maar die verslijt ze
![]() xxx!
|
Ik mag van mijn vriend en mijn vrienden niet eens teveel afvallen. Staat me niet eggen ze
![]() Bij somigge meisjes staat het gewoon echt niet om slank te ijn, dan valt je hele persoonlijkheid weg. Je hbet namelijk wel een eigenbeeld, en jezelf is altijd het mooiste. Daarom ijn uitgemagerde modellen ook niet mooi, dat staat niet. Snap je wat ik bedoel? ![]() Hoe meer je jeelf bent hoe mooier je bent. Tenij je natuurlijk 200 of 20 kilo weegt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kijk zelf gewoon naar het figuur. Mijn voorkeur gaat uit naar slank. Een beetje mollig kan ook nog steeds erg leuk zijn, maar echt dikke meiden zijn niet mijn smaak.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben het er ook niet mee eens, maar ja... |
![]() |
|
![]() |
Sjonge jonge! J.Lo mager? Dat meen je toch niet? Ze is hartstikke mooi slank.
En ik merk dat veel jongens hier beweren dat ze graag iets hebben om vast te pakken. Nou, misschien kun je het ook eens van de andere kant bekijken: een dun meisje om te beschermen bijvoorbeeld. Ik kan me helemaal verbergen in de armen van mijn vriend, zonder eerst vetrollen opzij te moeten duwen. (Nou ja, mijn kont is wel dik, maar dat is prima. Je moet toch érgens wel vet hebben zitten vind ik). Eigenlijk vallen zowat alle jongens die ik ken op superslank. Maf dus hoe ze hier op het forum allemaal voor mollig gaan! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder vind ik dat ook opvallend, dat bijna alle jongens hier zeggen dat ze op mollig vallen, terwijl als je naar de omgeving kijkt bijna alle jongens een slanke vriendin hebben. Maar ik denk dat dit komt omdat een meisje dat zelf wat dikker is dit topic heeft geopend en een vraag stelt. Ik denk dat de jongens die op mollig vallen dus ook eerder de moeite nemen om te reageren om de topicstartster gerust te stellen. Er zijn net zo goed reacties van jongens die meer op slank vallen, en bovendien is het forum allesbehalve representatief. |
![]() |
|
Idd, de meeste mannen in dit topic gaan voor 'de mollige vrouw', misschien is dit in theorie zo. Maar in praktijk, als ik zo rond kijk, zie ik heel veel mannen met slanke vrouwen. Okay, deze jongens en mannen zitten niet op het forum, maar toch ik denk niet dat mannen voor een heel dikke vrouw kiezen (uitzonderingen daargelaten).
Verder is het voor iedereen verschillend wat je onder mollig' , 'dik', 'slank' en dun verstaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Uiterlijk is maar zo relatief. Misschien voor ons lijkt het alsof jongens alleen maar voor slank en mooi gaan en dergelijke, maar wij zijn scholieren. Vaak speelt echt houden van nog niet eens mee, de aantrekkingskracht wordt ontdekt enzovoorts, en daar wordt vooral op ingespeeld. Wanneer je echter echt wil settelen gaat bijna iedereen niet voor het mooiste meisje, maar voor het liefste meisje zeg maar.. |
![]() |
||
Citaat:
|
hmmm Ik kan sommige mensen die mensen uit gaan schelden omdat ze dik zijn dus echt wel vermoorden
![]() ![]() nog even een voorbeeld van een knap mollig iemand: Fem petraus ik weet niet of jullie haar kennen maar ze speelt dus ariel in onder weg naar morgen( niet egt een geweldige soap mja) Ik vind haar dus egt knap. Je moet je er idd wel een beetje p kleden want als je jezelf in maat 36 gaat wringen terwijl je maat 42 heb dan vind ik het dus niet egt mooi.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Wat me opvalt uit de reacties is dat iedereen een andere mening heeft over het woord 'mollig' of 'dik' (logisch natuurlijk, het blijft een mening). De een vindt Jennifer Lopez al mollig, terwijl de ander maatje 42 mollig vindt (en dat is een best groot verschil vind ik).
Het is dus heel moeilijk voor mij om uit te maken wanneer iemand een vrouw als dun, slank, mollig of dik beschouwd. Als iemand zegt; ik hou best van een mollig meisje want dan heb ik tenminste iets om vast te pakken, dan denk ik; slanke mensen kun je ook stevig vastpakken, iedereen heeft vet (uitzondering dún dun ![]() Ik zelf ben (volgens de tabellen) te dik, ik zit niet in gevarenzone maar ik zou wel wat moeten afvallen. Ik weet dat ik best breed gebouwd ben (brede heupen, schouders) en heb óveral vet zitten.. de verhoudingen daarom zijn aardig goed. Als ik maatje 34 zou hebben, weet ik niet of ik wel een mooi figuur zou hebben, ik heb nu 42 en voel me gezond en heb niet het doorzettingsvermogen af te vallen, maar dat komt ook omdat ik er de behoefte niet aan heb. Ik ben alleen zo ontzettend onzeker over wat jongens van mijn figuur vinden, dat is de enige reden dat ik echt zou willen afvallen.. ik heb geen vriendje en denk echt dat het daaraan ligt. Daarom verbazen deze reacties mij zo, de meeste vinden een beetje dik niet erg.. maar als ik dan weer de eerste alinea van mijn bericht lees dan denk ik... ja.. maar wat heb ik aan die reacties als ik niet weet wát dan dik is? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Wat een discussie eigenlijk, terwijl als iemand me innerlijk niet aanstaat het toch echt al ophoud. |
![]() |
|
ik vind dat het erg afhangt van de persoon en de uitstraling is vaak ook belangrijk sommige dikkere meiden zien er zo zelfverzekerd uit dat ze gewoon mooi zijn, is toch veel beter dan zon graatje die helemaal in mekaar gezakt zit en er zo onzeker uitziet??
zelf ben ik ook te dik probeer en elk jaar wat aan te doen maar t blijft ontzettend schommelen en ook ik voel me superonzeker erover altijd wel problemen met kleren (lijk er te dik in bla bla) en dat zou ik nou onderhand weleens kwijt willen! ik hoef niet dun te zijn maar zou ontzettend blij zijn als het gwoon wat strakker is..heb in elk geval heel veel bewondering voor de mensen die schijt hebben aan wat anderen denken en zichzelf gwoon goed voelen ondanks de wat meer kilootjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gister bij Oprah werd een film aangeprezen, waarin dus een dik meisje de hoofdrol speelt (Ameria Ferrara ofzo), de titel vond ik wel toepasselijk om ook hier neer te zetten: Real Woman Have Curves ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze zag er trouwens supermooi uit, vooral toen ze daarzo bij Oprah zat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() kon zo snel geen betere plaatjes vinden maar dat is d'r Laatst gewijzigd op 07-01-2003 om 14:31. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
dikke buik daimlr | 3 | 22-04-2016 16:05 | |
Liefde & Relatie |
waar val jij NIET op? Verwijderd | 114 | 26-05-2004 01:08 | |
Liefde & Relatie |
Met wie zou jij nooit een relatie beginnen? Sangria | 78 | 30-10-2003 19:06 | |
Lifestyle |
Heren: Waar knappen jullie op af bij meiden? akumabito | 174 | 28-05-2003 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden meiden van jongens met dikke buik xwouter | 139 | 14-01-2003 15:56 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 |