| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Kweetnie of ik het als compliment of als belediging moet opvatten Maar het kan wel, alleen heb ik een hekel aan strakke elastiekjes vlak op me hoofdhuid Dus ik heb ze er heel snel weer uit gehaald.. Maar ik zou alleen neppe nemen die even lang/net ietsje langer zijn dan je eigen dreads, dus geen dreads tot op je achterwerk terwijl je eigen dreads kaaklengte zijn...
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
en: Ik zag er ook afro-haar, dat is goedkoop enzo, is dat geen goed dread-haar? Ik denk alleen niet dat ik het zelf kan/wil doen.
|
|
|
|
Die in Deventer zit een beetje achteraf. Als je bij de Hema naar rechts loopt en die hele straat uitloopt en dan zit-ie ergens dichtbij de bristol, ik geloof dat je dan ook naar nog links moet afslaan maar dat weet ik niet zeker. (lekker duidelijk weer)
|
|
|
|
Een vriendin en ik willen dreads en vlechtjes laten zetten, alleen overal is het vet duur. Bij kinky zijn dreads 7 euro per stuk!
Maar Ik vroeg me eigelijk af hoe je haar eruit komt te zien als die vlechtjes er uit gaan. En hoelang kan je ze ongeveer laten zitten zonder dat je haar er heel slecht van wordt? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Als je je hele hoofd vol wilt hebben hoeveel vlechten zoude dan dan zijn? Misschien heb je dat weleens eerder gedaan hoeveel kostte het toen? |
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lifestyle |
kinky kapsel voorbeeld?! butterfly_1 | 61 | 15-02-2003 18:16 | |
| Lifestyle |
~ Fototopic ~ wooooo ~Sjeherazade~ | 444 | 29-01-2003 16:05 | |
| Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 14:21 | |
| Lifestyle |
Welk merk haarverf/spoeling is het beste?? Heleentjuh | 37 | 01-10-2002 21:00 | |
| Lifestyle |
hairextensions! *sterre* | 11 | 14-05-2002 11:39 | |
| Lifestyle |
Haar creaties! bubbeltjes | 37 | 19-04-2002 13:29 | |