Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2003, 00:49
skatefamke
skatefamke is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Mwah, de aanhang van de PvdA was niet veel minder erg. Sowieso irritant, publiek bij die debatten.

1. De premier wordt in ons land niet gekozen.
2.Balkendende gaf een paar weken terug geen tijd te hebben voor een debat met Bos. Blijkbaar dient Cohen ineens wel tijd vrij te moeten maken.
3.Balkenende wil zelf niet eens zeggen wie de vice-premier gaat worden mocht Cohen premier worden.
4.Cohen heeft een stuk meer bestuurlijke ervaring dan Balkenende. Zo'n debat staat daar los van.
5.De standpunten zijn nu wel duidelijk. TV debatten zijn toch alleen maar schoonheidswedstrijden. Lees eens een programma.
6.De LPF kwam met ministers die niet eens lid van de partij waren, maar als de PvdA een bekend lid voordraagt is dat ineens een probleem.

hiermee ben ik he volledig eens!

btw: het was echt maf om te zien hoe balkenende die vraag over de vice-premier-kandidaat wilde ontwijken, terwijl dat aboluut niet lukte.
Oud 22-01-2003, 07:09
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Misschien heeft hij het nog druk met Amsterdam, maar ik vind dat hij wel in debat moet. Zoals anderen al gezegd hebben: je moet toch weten hoe hij overkomt, of hij effect heeft en dat soort dingen.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 10:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Misschien heeft hij het nog druk met Amsterdam, maar ik vind dat hij wel in debat moet. Zoals anderen al gezegd hebben: je moet toch weten hoe hij overkomt, of hij effect heeft en dat soort dingen.

Vast wel, hij heeft meer bereikt dan Balkenende ooit zal bereiken denk ik.

In ieder geval staat vast, dat hij op dit moment véél meer kennis en ervaring heeft dan Balkenende, Zalm en BOs.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:56
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Zalm zit al heel lang in de politiek en van kennis weet je t ook niet. Maar ik vind Cohen wel goed hoor.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 16:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Zalm zit al heel lang in de politiek en van kennis weet je t ook niet. Maar ik vind Cohen wel goed hoor.

Cohen heeft echt wel veel kennis en ervaring hoor

Zalm zit er idd ook al heel lang in, maar aangezien zijn partij niet de grootste zal worden, doet hij er niet toe
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:09
Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Aangezien de PvdA gelukkig ook niet de grootste is, doet Cohen er ook niet meer toe.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:14
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Hoipiepeloi schreef:
Aangezien de PvdA gelukkig ook niet de grootste is, doet Cohen er ook niet meer toe.
Boeit me niet echt... wat me wel boeit is dat gelukkig CDA en VVD geen meerderheid hebben en D66 niet mee wil doen.
Dus als de LPF er weer bijkomt, ghehe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten