Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. Voor mij maakt het wel uit, die man heeft niets van doen gehad met de partij van arbied op landelijk niveau, en daarom heeft de kiezer ook zijn idealen ed niet kunnen zien. Omdat men hem nu pas naar voren schuift getuigt van een soort van kiezersbedrog, omdat het in zo`n laat stadium gebeurt. Een stem aan de PvdA is nu immers een stem op Cohen. 3. Je hebt gelijk, maar ik gebruikite het woord in een andere context. De definitie zoals jij die gebruikt is idd helemaal correct. Maar om dit alles 3 dagen voor de verkiezingen te doen vind ik veel te laat en daarom gebruikte ik die term. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het allemaal erg spannend en wacht met smacht de verkiezingen van komende woensdag af. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mwjah, maar als het nog niet van toepassing is hoeven ze toch geen naam te zeggen. En als ze er al mee in het begin waren gekomen was het van ''goh de PvdA wordt overmoedig en denken nu al dat ze de premier kunnen leveren.". En verder is het wel slimme marketing ja ![]() ik ook, ik ook.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 2. NIET ??? ''Als burgemeester van Amsterdam (en dus korpsbeheerder) onderhandelde hij onlangs nog met het kabinet-Balkenende over een beter veiligheidsbeleid, bracht Bos in herinnering. '' ''Bos wees verder op de periode van Cohen als staatssecretaris van Vreemdelingenzaken in het tweede paarse kabinet-Kok. Hij was toen verantwoordelijk voor de invoering van de Vreemdelingenwet. "En hij heeft ook leiding gegeven aan het uitzetten van criminele illegalen", aldus Bos. '' WEL DUS ![]() 3. hij is burgemeester van A'dam, heeft t druk genoeg en niemand wist 1 a 2 weken geleden nog dat t een nek aan nek race zou worden tussen cda en pvda. dan isset logisch dat je een aantal dagen nodig hebt om te onderhandelen en tot een besluit te komen, vooral in verkiezingstijd heb je weinig tijd dus kan t aantal dagen oplopen. 3 dagen of 10 dagen, boeit nix. als t maar voor woensdag bekend is. Bovendien zou t arrogant geweest zijn als je al een aantal weken van tevoren met een premierkandidaat komt, alsof de pvda meteen weer gaat regeren en t neitmeer om de inhoud gaat.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Kvind die Cohen wel goede man, is in elk geval een ervaren politicus die ook een beetje gezag uitstraalt, in tegenstelling tot Wouter Bos, die ik persoonlijk nog erg jong vind. Ik vind het wel extreem slap dat Cohen niet in debat wil gaan met de andere kandidaat-premiers, dat zou juist een prima gelegenheid voor de kiezer zijn om te zien wie die Cohen nou precies is en wat zijn persoonlijke meningen zijn. Ik vind het ook een domme zet van Wouter Bos want hij moet nu zichzelf en zijn kandidaat-premier gaan verdedigen tegen Herben, Zalm en Balkenende.
Had het trouwens wel geniaal gevonden als die Tjeek Willink het was geworden, die gast is namelijk homo en ik denk niet dat Bea dat zo leuk had gevonden.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Mwa, dat verdedigen zal m wel lukken denk ik, t gaat immers om de inhoud en die is hetzeldfe ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind Fortuin geen eikel omdat-ie homo was, maar om z'n ideeen.
||
Citaat:
![]() ![]() ben trouwens wel en voorstander van een cda/pvda coalitie. beter dan vvd/cda. maar das weer een ander verhaal ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Kvind het ook maar kansloos hoor, kheb niets tegen homo's maar zij blijkbaar wel.
|
![]() |
Scholieren kiezen massaal voor PvdA
*************************************** HILVERSUM Als het aan scholieren ligt, komt de PvdA met 41 zetels als grootste partij in de Kamer.Vorig jaar gaven ze de PvdA nog maar 22 zetels.De VVD wordt net voor het CDA tweede,waarbij beide 23 zetels krijgen.GroenLinks wordt met 16 zetels vierde en de SP vijfde. De LPF moet ook van de scholieren flink inleveren.Vorig jaar gaven ze de LPF 35 zetels,nu slechts tien.Van alle nieuwe partijen krijgt de Partij van de Toekomst de meeste stemmen (3,8%). Traditiegetrouw houdt het Instituut voor Publiek en Politiek enkele dagen voor de verkiezingen een peiling onder scholieren,dit keer zo'n 91.000 mensen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat dat meer iets zakelijks is ipv een persoonlijk iets... |
![]() |
|
![]() |
Ik vind Cohen een goed keuze. Hij heeft in tegenstelling tot Balkenende veel politieke en bestuurlijke ervaring, zowel landelijk als staatssecretaris als lokaal als burgemeester.
Verder is het heel goedkoop van o.a. Zalm en Balkenende om te spreken van kiezersbedrog e.d.. Alle ministers en staatsscretarissen van de LPF stonden ook niet op de lijst, maar desondanks kregen die wel een groots mandaat van het volk. Dat hoeft ook niet want wij kiezen mensen voor de Tweede Kamer, niet de ministerraad of een premier. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wouter Bos for president... Love & Peace | 394 | 16-01-2006 15:16 | |
links schaduwkabinet NN | 76 | 12-07-2004 03:39 | |
Balkenende is ongeschikt als premier van Nederland. Alexander | 103 | 22-03-2003 20:55 | |
[Stelling] Premier moet door het VOLK gekozen worden. Droomvlucht | 60 | 28-01-2003 18:45 | |
Kiezer eist premierkandidaat PvdA Atje85 | 35 | 16-01-2003 11:24 | |
samenvatting van de demonisering dutch lion | 7 | 18-07-2002 18:19 |