Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
dat meisje kleedde zich als een hoer m'neer. In de Koran staat dat zo'n meisje van iedereen is. en tja, zoals de meisjes zich hier kleedden is naar hun maatstaven barbaars en hoerig. dat wil niet zeggen dat ik de verkrachting daarmee goedkeur, maar dat doen zij wel. verder ben ik het eens met nare man. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan het me wel voorstellen. Alleen vind ik het te ver gaan om op scholen kledingvoorschriften te gaan introduceren op grote schaal. Ik denk sowieso wel dat de school dat enigszins zelf mag bepalen: de school mag van mij zelf enkele regels opstellen... Maar even wat anders: in de samenleving is het een heel ander verhaal. Laten we eens een lang en breed uitgemeten voorbeeld nemen: in de rechtbank gelden bepaalde kledingvoorschriften. Daar heeft iederheen zich aan te houden: een moslimvrouw mag daar geen hoofddoekje op en een reformatorische vrouw mag niet in haar ruitjesrok komen. Voorschriften zijn voorschriften.
|
![]() |
|
een uniform zou op zich werken, op een hele enge manier misschien. Het hele gezeik van groepvorming binnen scholen, doel ik op alto's en kakkers en als die onzin, gaat weg....foetsie!
zou op zich wel relax zijn, geen gemiep meer..... buiten school mag je dan weer aan wat je wilt, dus ja wat boeit het dan nog. Ken zat mensen die niet met elkaar omgaan omdat ze andere kleren aanhebben, je leert denk ik makkelijker mensen kennen die je echt mag. Ook denk ik dat er heel wat gespreksstof minder is ![]() Je hoeft elke ochtend niet zo te fiepen over wat je aanmoet, meer mensen op tijd ![]() we hebben kleren nodig om onze waarde en identiteit vast te stellen ofzo...(sommige mensen dan) "Ik draag waar ik me fijn in voel" vraag ik me altijd af hoe dat komt, zal wel aan je omgeving liggen... Owja me included, zou eigenlijk gewoon niet willen meedoen met mode.... maar ja ik draag ook waar ik me fijn in voel.... beuh bla *legt zich er bij neer*
|
Overigens moeten de meisjesuniformen dan wel bestaan uit korte ribbelrokjes met witte sokjes en een witte blouse eroverheen met bijvoorbeeld een bordeauxrood stropdasje... Ahh, dan ga ik wel terug naar school
![]()
||
Citaat:
![]() over moslimsmeisjes gesproken:ik denk niet dat zei staan te sprningen op een uniforum waarbij je in de zomer je blote benen moet laten zien zoals in engeland. |
![]() |
|
Hm, lijkt me niet zo'n goed idee eigenlijk, het zal misschien wel wat pesterijen wegnemen... maar kvind eigenlijk dat iedereen toch gewoon moet kunnen dragen wat diegenen zelf wil.
dus als iedereen opeens met hetzelfde pakje rond gaat lopen is dat wel wat saai.. eigenlijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Oh... Japan is de hemel, wat dat betreft. Sorry, ik heb het wat vaak over Japan, maar daar hebben ze dat dus. ![]()
||
![]() |
Citaat:
meisjes in uniform . blousje roodgeruiten rokje .. witte kousen zwarte schoentjes .. EN ONDER DE ROKJES GAAT EEN NORMAAL WIT SLIPJE !! mmmm zijn hier nog meisjes die bij mij thuis een kostschool spel willen spelen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
naveltruitjes en korte rokjes is voor je vrije tijd ! :-) |
![]() |
|
Ik weiger om in welk opgedragen apenpakkie dan ook rond te gaan lopen, zolang het niet het nuttige doel heeft om herkenbaar te zijn. Bijvoorbeeld PTT (of tegenwoordig TPG)uniformen, of iets dergelijks. Het is absoluut wel een oplossing voor het hoofddoekjesprobleem, maar zeer zeker niet de goede. Ronduit ridicuul! Daar komt nog eens bovenop, dat ik maar al te graag kijk naar mooie vrouwen met een topje, of kort rokje. Het hoort allemaal voor mij bij de zomer, bij kriebels in het bloed. Trouwens, wat is er tegen hoofddoekjes? Zolang ze maar niet gedragen worden uit protest tegen ons soort moderne samenleving, maar ik heb geen zin om daar een hele discussie over te voeren, daar vrijwel niemand hier op dit forum het met mij eens is wanneer het gaat over de islam.
Groet, |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Tsunami, opdracht Nederlands Miekje* | 8 | 05-08-2008 08:57 | |
Algemene schoolzaken |
Korte ênquete : schooluniform Lucius Commodus | 66 | 30-12-2006 02:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Allochtone partij PAN presenteert zich Gatara | 73 | 25-03-2006 17:17 | |
Werk, Geld & Recht |
schooluniform sdl | 26 | 21-03-2006 10:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Azalea Femme-Fatale | 2 | 29-11-2003 18:57 |