Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die paar keer dat ik je heb gezien kwam je heel anders over... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb jij nooit irritante bui dan??? dom en bekrompen.. idd... probeerde nare mans strategie uit.. is geweldig.. vooral als mensen erop ingaan! |
![]() |
||
Citaat:
eerst zeg je dat je dat je het doet om te kijken wie erop ingaat, enfin daar komt het op neer (dus meen je het niet), en dan zeg je dat mensen er niet tegenkunnen als ze met hun neus op de feiten gedrukt worden. ![]() ik zou er dus maar mee ophouden als ik jou was want het komt nogal dom over. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En je woont in haarlem, en je had halflange bruine dreads? Dan heb ik jou een keer gesproken in de melkweg bij ehm..weet niet meer bij welke band. Zie je heel vaak in patronaat, that is als jij bent wie ik denk dat je bent ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kan goed kloppen, ja dat ben ik namelijk! Woon 10 minuten van patro dus ben er echt vaak! Ik weet niet of ik ooit met je geluld heb in de melkweg, kan best, was daar vaak te dronken om dat soort details te kunnen onthouden(gelukkig nu geminderd met drinken). Wat voor concert kan het geweest zijn?
trouwens mijn dredz zijn er dus sinds november af(de dag dat ik ze precies twee jaar had) en ik heb nu een kort kammetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb je iniedergeval bij voodoo glow skulls gezien. |
![]() |
|
dr zei net iemand "niet doen, is heel defenitief, blabla etc...
volgens mij kun je ze de eerste week/weken er nog best uit krijgen met een beetje shampoo, en veel antiklit, dus das geen argument... en een hooft vol nepdreads om te kijken of het staat? niet doen... 1) alleen nepdreads is meestal lelijk.. (sommige mensen zoals dewi, weten er nog wel wat geinigs van te maken, maar over t algemeen vindt ik t niks..) maar das natuurlijk mijn mening.. 2) een hoofd vol nep dreads LIJKT niet op een hoofd vol echte.. dus om te kijken of t staat, heb je er niks aan... verder: als je graag dreads wil, gewoon doen.. als t niet bevalt peuter je ze er gewoon later weer uit.. anyway, ik ben erg blij met de mijne, ze zijn nog best pluizig, maar dreads staan mij echt 10x beter dan t dunne fluthaar wat ik van mezelf heb ![]()
||
Citaat:
![]() "Hoe is jamai in het echt" "Weet ik veel, ik ben dewi niet" "Ow... sorry" "Heeeeeeeeee dat meisje lijkt op dewiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii" "Hee dewi is al uit idols hoor, je hoeft haar niet meer na te doen" ![]() Maareuh nepdreads zijn geen vervanging van echte dreads iid, maar dan zijn ze nog wel mooi.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet niet of een van jullie ook naar Ska P gaat dit weekend? Ik ga warschijnlijk wel namelijk dus misschien tot dan! |
![]() |
||
Citaat:
nooit geweten dat jij hier ook was?! Kewl.. ik kom jou ook overal tegen ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 14 Caroo | 500 | 22-03-2005 18:35 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Liefde & Relatie |
Op wat voor types val jij? Inner -en uiterlijk. Friendly Friend | 99 | 17-11-2002 13:01 | |
Lifestyle |
hoe duur zijn dreads? -en andere zaken omtrend dreads- Verwijderd | 450 | 16-11-2002 20:20 | |
Lifestyle |
actiefototopic italianboy | 451 | 02-11-2002 11:55 | |
Lifestyle |
Dreads...? *tciddacisum* | 132 | 14-10-2002 17:44 |