Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2003, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Meissie16 schreef:
Wat bedoelen jullie met troep opruimen?
als je zonder condoom vrijt, komt al zijn zaad in haar terecht. dit blijft daar niet zitten, maar wil er vaak zo snel mogelijk weer uit (vooral als je per ongeluk je bekkenbodemspieren aanspant). als het sperma dan uit je loopt wil je dat écht niet in je bed (plakt gigantisch en is bijgevolg erg smerig om in te liggen woelen), dus neem je een zakdoek of een keukenpapiertje, houdt dit even tussen je benen (soms heb je meerdere zakdoeken nodig...) en klaar is kees. het grootste boeltje is verdwenen, kun je gezellig een sigaretje roken. hij kan ook best de penis even afdoppen met een zakdoek, anders gaat die ook helemaal plakken en een gek geurtje krijgen

xxx
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 19:34
Angie_
Angie_ is offline
Keihard in slaap vallen..

of aankleden kusje en naar huis hahaha
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 00:07
AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
ydnew schreef:
Hmmmm *zucht* ik mis echt wat.
niet de enige.....
Oud 27-02-2003, 08:11
mood indigow
mood indigow is offline
sjekkie draaien en roken, tegen elkaar aanliggen, knuffelen, zoenen, praten..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 08:57
Verwijderd
Citaat:
xlottex schreef:
waarom ROKEN??? dat vat ik egt niet hoor
ik ook niet blij een medestander gevonden te hebben...

mensen roken omdat ze daar ontspannen van worden, toch? nouw, ik mag toch hopen dat je na de sex al ontspannen bént
bovendien, na sex zit je bed vol met allemaal geuren, de geur van 't zweet van allebei, een beetje van de 'liefdessappen' van beide (niet te veel, dat gaat stinken na een tijdje)... en als het is van iemand van wie je houdt, dan is het echt fantastisch om de volgende dag in bed te gaan liggen en alles te ruiken en alle herinneringen terug te krijgen... en dan verpest je dat alles met zo'n gore sigarettenlucht?
daarnaast is het levensgevaarlijk om te roken in bed, is roken toch al, maar in bed komt er ook nog eens brandgevaar bij
en roken is een individuele bezigheid, da's toch ook niet leuk, je kunt beter samen iets doen, knuffelen, douchen, slapen, allemaal dingen die veel beter met z'n tweeën kunnen dan roken...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef:
ik ook niet blij een medestander gevonden te hebben...

mensen roken omdat ze daar ontspannen van worden, toch? nouw, ik mag toch hopen dat je na de sex al ontspannen bént
bovendien, na sex zit je bed vol met allemaal geuren, de geur van 't zweet van allebei, een beetje van de 'liefdessappen' van beide (niet te veel, dat gaat stinken na een tijdje)... en als het is van iemand van wie je houdt, dan is het echt fantastisch om de volgende dag in bed te gaan liggen en alles te ruiken en alle herinneringen terug te krijgen... en dan verpest je dat alles met zo'n gore sigarettenlucht?
daarnaast is het levensgevaarlijk om te roken in bed, is roken toch al, maar in bed komt er ook nog eens brandgevaar bij
en roken is een individuele bezigheid, da's toch ook niet leuk, je kunt beter samen iets doen, knuffelen, douchen, slapen, allemaal dingen die veel beter met z'n tweeën kunnen dan roken...
Nu weet ik weer waarom ik niet rook
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 11:27
Meissie16
Meissie16 is offline
Eerst altijd naar wc,dan wassen en dan lekker tegen elkaar aanliggen en knuffelen of tv kijken.Vallen vanzelf na een tijdje in slaap.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten