Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 07:20. |
![]() |
||
Citaat:
leuk he die klickable natrap 3 2 1 komtie ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zo, *schop*
||
Citaat:
Maar dat houdt niet meteen in dat ik geen kennis van zaken heb. Ik heb gewoon geen zin om mee te discussiëren hierin. Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 07:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het gigantische onzin, ik ben zelf een gabberin en loop bijna dag en nacht in Lonsdale kleding, maar dat betekent toch niet meteen dat ik een neo-nazi ben? ik ben ook absoluut niet racistisch!!!ik heb genoeg gekleurde vrienden en me vriend is een surinamer. ik vind het erg jammer dat er meteen een link word gelegd van Lonsdale naar racisten want er zijn genoeg mensen die Lonsdale dragen maar geen racist zijn
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach,van dat imago kont Lonsdale NOOIT meer af. Ik zag zo'n foto demonstratie voor lonsdale in landgraaf ofzo. Staat er zo'n lekkere skinhead, hoofd model "Kijk mamma, ik heb een strijkijzer gekopt", Tanden op tintje bruin, HEEL hard te schreeuwen. Nou. ik denk dat je de Lonsdale nazi's en de "Ik draag lonsdale omdat ik het gewoon mooi vind" best makkelijk uit elkaar kan houden. Alleen sommigen kijken alleen naar het merkje. En over Joden. Nou, het is een beetje gaar dat hun met hun helicopters hel palestijnse wijken kapot schieten omdat een palestijn met zn kalasnikov van 7 euro of zn huis tuin en keuken bom hoogstens 3 mensen vermoord. En dat gesodemieter met die vergoeding van 250 miljoen per jaar, voor de 2e wereld oorlog.. de joden die dat geld krijgen in nederland hebben OF er niets meer aan, want ze zijn ZOO oud, of hebben er geen recht op, omdat ze de oorlog niet bewust hebben meegemaakt. Echt frisse jongens zijn het niet allemaal (sommige wel. dus, nee, niet boos worden ofzo
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Palestijnen die zo graag in Israel willen leven moeten niet gaan vechten, want dan krijgen ze 't alleen maar terug van de Joden die daar wonen. Ze moeten op een gewone, normale manier gaan praten met het bestuur van Israel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Om na 5000 jaar (of zo ![]() "Mijn bet-achter-bet-achter-bet-achter-bet-achter-blaaaaahhhhhhhr-overgrootouders leefden hier ooit. Dit land is van mij. Opteren, moslim." ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik dacht dat je je geschiedenisboek en je politicus-geschiedenisleerkundige-bijnageniale-leraar er bij ging halen? Dan zou je toch denken dat je met informatie zou komen die klopt.. ![]() De Joden hebben niets geclaimd, Israel is in 1948 tot staat van de Joden uitgeroepen door het Voorlopige Bestuur van de Joodse Gemeenschap, die bestond uit mensen uit 'tig andere landen. (Dat ze daarna zelf nog gingen proberen om hun staat uit te breiden door de buurlanden aan te vallen is een ander verhaal.) Bovendien zijn ze voor zover ik 't weet al die vijfduizend jaar in dat land blijven hangen, dus je hoeft de schuld niet af te schuiven op zwakmoedige overgrootouders. Eat that! ![]() |
![]() |
|
misschien draag je het wel omdat je het mooi vind, maar lonsdale is al snel in verband te brengen met hardcore. en dan vind ik de link naar neo-nazi lui ook niet ver weg.... ik ken genoeg lui die absoluut tegen nazi zijn e.d. en lonsdale dragen maar het zegt wel iets denk ik
|
Verwijderd
|
Dat van Tommy Hilfiger is echt gelul. Het is echt zo lomp om gewoon zomaar iets neer te zetten.... geloof je altijd alles wat je ouders zeggen? Leer eerst maar eens zelf te denken en doe wat onderzoek voordat je dit soort beschuldigingen uit!
Overgenomen van www.broodjeaap.nl maar staat ook op de sites van USA TODAY, truthorfiction.com and urbanlegends.com (alleen dan in het engels) Kleding ontwerper Tommy Hilfiger was een tijdje gelden te gast bij de Oprah Winfrey Show. Tijdens de show vroeg Oprah hem of de opmerkingen die Tommy Hilfiger eerder had gemaakt over kleurlingen nou klopten, of tot het rijk der fabelen gerekend moesten worden. "Klopt het dat je ooit hebt gezegd dat je je kleding minder mooi zou maken als je had geweten dat negers, joden en aziaten ze zouden kopen", vroeg Oprah. Tommy's antwoord: "Ja. Ik zou liever hebben dat deze mensen mijn kleren niet zouden kopen. De kleding die ik ontwerp is bedoeld voor welgestelde blanke mensen." Oprah: "Dan wil ik dat je nu onmiddellijk de studio verlaat." Waar of niet? Tommy Hilfiger wordt al enige tijd achtervolgd door dit verhaal. Een mailtje naar de Oprah Winfrey Show leverde het volgende antwoord op: "The clothing designer, Tommy Hilfiger, has never been a guest on "The Oprah Winfrey Show." Stories that claim he appeared on the program and made racists remarks are merely rumors and untrue. Your inquiry is very much appreciated." |
![]() |
|
![]() |
Ik, als gabber sinds 1997, vind dat lonsdale een geweldig merk is. Niet omdat het voor(zoals velen zeggen) racisme staat, maar omdat het lekker zit en er gewoon mooi uitziet. Ik loop er zelf niet meer in omdat er veel gezeik over me heen kwam de laatste tijd maar ik vind wel dat iedereen gewoon in z'n lonsdale jack of trui naar school moet kennen zonder dat hij/zij raar aangekeken word of uitgescholden word voor nazi. Maar lonsdale is schijnbaar discriminerend voor negers. Maar dat karl kani shit is net zo discriminerend voor ons. Dus waarom komt daar ook geen verbod op. Als we zo gaan beginnen waarom doen we dan niet allemaal het zelfde kloffie aan???!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
b) lonsdale is niet mooi, het is lelijk
||
![]() |
Citaat:
|
|