Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 07:19
S
S is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
ik heb het zelf meegemaakt ,joden kan IK niet vertrouwen OK
btw ik bedoelde niet letterlijk dat amerika het land aan hun gaf maar amerika bemoeit zich met alels en geeft nog steeds steun aan de israeliers zoals wapens
Omg, jij bent zóó fucking dom!
Advertentie
Oud 25-02-2003, 07:19
S
S is offline
Citaat:
konflict schreef:
Waar is die goede oude tijd dat die nazigabbers nog stierven aan een overdosis speed in plaats van onzin uit te kramen op fora.

Oud 25-02-2003, 17:47
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
S schreef:
Omg, jij bent zóó fucking dom!
haLOOOOOOOOO mongooltje ,de immigratne die naar palestina kwamen waren joodse amerikkanen en europeanen het land was altijd van de moslims en niet van de joden ,en wat dnek je alsof de vs hun amerikkaanse joden niet gaan helpen
Oud 25-02-2003, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
haLOOOOOOOOO mongooltje ,de immigratne die naar palestina kwamen waren joodse amerikkanen en europeanen het land was altijd van de moslims en niet van de joden ,en wat dnek je alsof de vs hun amerikkaanse joden niet gaan helpen
Nee.
Oud 25-02-2003, 18:09
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
immigratne? Amerikkanen?

Ali G is een Jood, vind je ze nu wel oke?
Oud 25-02-2003, 20:41
S
S is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
Nee.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 07:20.
Oud 25-02-2003, 20:48
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
S schreef:
Nee.

Ten eerste ben ik geen mongooltje, anders leerde ik niet op dit niveau.

Sjees met deze kortzichtige opmerking bewijs je iig wel dat je geen al te grote kennis van zaken hebt.

leuk he die klickable natrap

3
2
1

komtie

Oud 25-02-2003, 21:37
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
superpoepdoosje schreef:
immigratne? Amerikkanen?

Ali G is een Jood, vind je ze nu wel oke?
ja immigratie van amerikkaase joden ,nooit geleerd op sgool ?
Oud 25-02-2003, 21:55
superpoepdoosje
superpoepdoosje is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
ja immigratie van amerikkaase joden ,nooit geleerd op sgool ?
Amerikka, Amerikka, 3 maal in de rondte van je hopsasa!

Amerikaanse, nooit geleerd op school?
Oud 26-02-2003, 06:33
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Als je geen weet van zaken hebt, houd dan gewoon je mond. Dat land "is" van niemand, het is gewoon land. Vroeger had je er allemaal mensen die er woonden, met allemaal verschillende godsdiensten door elkaar. Toen kwamen de Joden, volgens welke dat land hen beloofd was door hun god. Die gingen daar ook wonen, zonder iemand iets aan te doen, niets aan de hand. Dat ging een tijdje goed, maar toen kwamen er plotseling een hoop andere mensen die zeiden dat de Joden hun land hadden afgepakt, de Palesteinen. Logisch dat de Joden niet weg willen, die wonen er immiddels 'tig jaar. Bovendien zijn ze er van overtuigd dat ze er moeten blijven wonen, dat land is voor hen immers heilig. En in plaats van om rustig met die Joden te praten, gingen die hoop Palestina-mensen ze aanvallen.

En dat een grote groep Palestijnen al hun hele leven, en vaak zelfs meerdere generaties aan een, in een vluchtelingenkamp leven buiten Israël boeit niet? Als je niets hebt dan te vechten voor je vrijheid en je eigen staatje, is terreur de meest voor de hand liggende reactie.

Zo, *schop*
Oud 26-02-2003, 07:13
S
S is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

leuk he die klickable natrap

3
2
1

komtie

Je hebt gelijk, het was misschien een beetje kortzichtig.

Maar dat houdt niet meteen in dat ik geen kennis van zaken heb. Ik heb gewoon geen zin om mee te discussiëren hierin.

Laatst gewijzigd op 26-02-2003 om 07:20.
Oud 26-02-2003, 08:50
Verwijderd
Citaat:
a new nose schreef:
die gast van TH is op tv geweest bij dat engelse wijf rosie ofzoiest om te ontkennen
Zonder d'r direct op in te gaan of meneer TH nou wel of geen racisit is valt het me nog altijd op dat types die d'r gewoon om bekend staan diehard xenofoben te zijn dit altijd publiek ontkennen... Beetje 'zwak' ofzo....
Oud 26-02-2003, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef:
LoNSDAle SPorts Equipment.
nou, voordat je dat duidelijk leesbaar op een t-shirt hebt staan ben je ook al bij maat xxl. Of lopen er ook alleen maar dikke neo-nazi's mee?
Oud 26-02-2003, 12:49
thisisfun
thisisfun is offline
maar de baas van lonsdale heeft een paar jaar geleden wel dit gezegd: wat vind u van het publiek dat uw kleding draagt? goed alleen het is niet gemaakt voor negers vandaar dat het merk ook om negershaat bekend staat
Oud 26-02-2003, 13:10
LonsAngel
LonsAngel is offline
ik vind het gigantische onzin, ik ben zelf een gabberin en loop bijna dag en nacht in Lonsdale kleding, maar dat betekent toch niet meteen dat ik een neo-nazi ben? ik ben ook absoluut niet racistisch!!!ik heb genoeg gekleurde vrienden en me vriend is een surinamer. ik vind het erg jammer dat er meteen een link word gelegd van Lonsdale naar racisten want er zijn genoeg mensen die Lonsdale dragen maar geen racist zijn
Oud 26-02-2003, 13:29
Crimson Death
Crimson Death is offline
Ach,van dat imago kont Lonsdale NOOIT meer af. Ik zag zo'n foto demonstratie voor lonsdale in landgraaf ofzo. Staat er zo'n lekkere skinhead, hoofd model "Kijk mamma, ik heb een strijkijzer gekopt", Tanden op tintje bruin, HEEL hard te schreeuwen. Nou. ik denk dat je de Lonsdale nazi's en de "Ik draag lonsdale omdat ik het gewoon mooi vind" best makkelijk uit elkaar kan houden. Alleen sommigen kijken alleen naar het merkje. En over Joden. Nou, het is een beetje gaar dat hun met hun helicopters hel palestijnse wijken kapot schieten omdat een palestijn met zn kalasnikov van 7 euro of zn huis tuin en keuken bom hoogstens 3 mensen vermoord. En dat gesodemieter met die vergoeding van 250 miljoen per jaar, voor de 2e wereld oorlog.. de joden die dat geld krijgen in nederland hebben OF er niets meer aan, want ze zijn ZOO oud, of hebben er geen recht op, omdat ze de oorlog niet bewust hebben meegemaakt. Echt frisse jongens zijn het niet allemaal (sommige wel. dus, nee, niet boos worden ofzo ) Omdat ze 60 jaar geleden werden vergast, maakt ze NU nog niet meteen zielig
Oud 26-02-2003, 13:30
Crimson Death
Crimson Death is offline
Citaat:
thisisfun schreef:
maar de baas van lonsdale heeft een paar jaar geleden wel dit gezegd: wat vind u van het publiek dat uw kleding draagt? goed alleen het is niet gemaakt voor negers vandaar dat het merk ook om negershaat bekend staat
Sure.En ik ben Jezus als jij een betrouwbare bron vind
Oud 27-02-2003, 14:14
Verwijderd
Citaat:
Osiris schreef:
nou, voordat je dat duidelijk leesbaar op een t-shirt hebt staan ben je ook al bij maat xxl. Of lopen er ook alleen maar dikke neo-nazi's mee?
Het hoeft ook niet logisch en goed leesbaar te zijn, als 't er maar is.. Als het goed leesbaar zou zijn dan was het waarschijnlijk zelfs verboden, omdat vrije uiting van discriminatie volgens de wet niet mag.
Oud 27-02-2003, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
En dat een grote groep Palestijnen al hun hele leven, en vaak zelfs meerdere generaties aan een, in een vluchtelingenkamp leven buiten Israel boeit niet? Als je niets hebt dan te vechten voor je vrijheid en je eigen staatje, is terreur de meest voor de hand liggende reactie.

Zo, *schop*
Nou, nee. Palestijnen hebben een land, en die heet Palestina. Dus niet zeiken over dat ze geen vrijheid en/of een eigen staat hebben. Ha, *schopt terug*

De Palestijnen die zo graag in Israel willen leven moeten niet gaan vechten, want dan krijgen ze 't alleen maar terug van de Joden die daar wonen. Ze moeten op een gewone, normale manier gaan praten met het bestuur van Israel.
Oud 27-02-2003, 16:58
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Nou, nee. Palestijnen hebben een land, en die heet Palestina. Dus niet zeiken over dat ze geen vrijheid en/of een eigen staat hebben. Ha, *schopt terug*

De Palestijnen die zo graag in Israel willen leven moeten niet gaan vechten, want dan krijgen ze 't alleen maar terug van de Joden die daar wonen. Ze moeten op een gewone, normale manier gaan praten met het bestuur van Israel.
nee vechten is natuurlijk geen oplossing maar het land is toch als je naar de geschiesenis terug kijkt niet van de joden ! ze immigrerden daar en namen alle hulpbronnen die er van water waeen af van de palestijnen ,de palestijnen hebben niet eens water en amerika steunt de joden met wapens en met $$$
Oud 27-02-2003, 17:05
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Uit dat gedeelte van de wereld komt en het christendom de islam en het jodendom over rotte plek gesproken
Oud 27-02-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef:
nee vechten is natuurlijk geen oplossing maar het land is toch als je naar de geschiesenis terug kijkt niet van de joden ! ze immigrerden daar en namen alle hulpbronnen die er van water waeen af van de palestijnen ,de palestijnen hebben niet eens water en amerika steunt de joden met wapens en met $$$
Wat goed van je dat je weet wat er allemaal precies gebeurd is, zo'n vijfduizend jaar geleden toen de Joden naar Israel "immigrerden". Reageer eerst maar even op mijn vorige punt naar jou, dan ga ik hier pas op in.
Oud 27-02-2003, 20:29
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Wat goed van je dat je weet wat er allemaal precies gebeurd is, zo'n vijfduizend jaar geleden toen de Joden naar Israel "immigrerden". Reageer eerst maar even op mijn vorige punt naar jou, dan ga ik hier pas op in.
Wat weegt zwaarder, dat er 5000 jaar geleden Joden woonden, maar die weggepest waren door wat andere lui, of dat er 75 jaar geleden nog Palestijnen woonden, die daar al eeuwen woonden?

Om na 5000 jaar (of zo ) nog een lap grond te claimen is een beetje lame. Zeker als je daarvoor een bevolkingsgroep die er al eeuwen woont uit moet schoppen.
"Mijn bet-achter-bet-achter-bet-achter-bet-achter-blaaaaahhhhhhhr-overgrootouders leefden hier ooit. Dit land is van mij. Opteren, moslim."
Oud 27-02-2003, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Faery schreef:
Wat weegt zwaarder, dat er 5000 jaar geleden Joden woonden, maar die weggepest waren door wat andere lui, of dat er 75 jaar geleden nog Palestijnen woonden, die daar al eeuwen woonden?

Om na 5000 jaar (of zo ) nog een lap grond te claimen is een beetje lame. Zeker als je daarvoor een bevolkingsgroep die er al eeuwen woont uit moet schoppen.
"Mijn bet-achter-bet-achter-bet-achter-bet-achter-blaaaaahhhhhhhr-overgrootouders leefden hier ooit. Dit land is van mij. Opteren, moslim."
Muwhah
Maar ik dacht dat je je geschiedenisboek en je politicus-geschiedenisleerkundige-bijnageniale-leraar er bij ging halen? Dan zou je toch denken dat je met informatie zou komen die klopt..

De Joden hebben niets geclaimd, Israel is in 1948 tot staat van de Joden uitgeroepen door het Voorlopige Bestuur van de Joodse Gemeenschap, die bestond uit mensen uit 'tig andere landen. (Dat ze daarna zelf nog gingen proberen om hun staat uit te breiden door de buurlanden aan te vallen is een ander verhaal.)

Bovendien zijn ze voor zover ik 't weet al die vijfduizend jaar in dat land blijven hangen, dus je hoeft de schuld niet af te schuiven op zwakmoedige overgrootouders.

Eat that!
Oud 28-02-2003, 09:34
S
S is offline
Citaat:
Rivival Squall schreef:
Jij moet je gore bek houwe mannetje of ik ram die ijzeren moffe schoenen van je recht door je bek heen.
Hoe wil je hem slaan. Via je monitor?!

Laatst gewijzigd op 28-02-2003 om 10:06.
Oud 28-02-2003, 12:30
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Hoe wil je hem slaan. Via je monitor?!
Nee via goku's instant transmission technique
Oud 28-02-2003, 13:58
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
mwhahah is goed wijfie
Oud 28-02-2003, 14:04
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Uit dat gedeelte van de wereld komt en het christendom de islam en het jodendom over rotte plek gesproken
Oud 28-02-2003, 15:46
S
S is offline
Citaat:
Ninh schreef:
Nee via goku's instant transmission technique
Dan is het goed .
Oud 06-03-2003, 16:47
iebke*
iebke* is offline
da's kei rot! Hier in België is er nog nix gebeurd in die stijl. Gelukkig! Iedereen draagt toch wat hy/zei wilt, het is niet omdat je londsdale draagt dat je ook in die groep zit hé !
Oud 06-03-2003, 16:51
Tsukasa
Tsukasa is offline
misschien draag je het wel omdat je het mooi vind, maar lonsdale is al snel in verband te brengen met hardcore. en dan vind ik de link naar neo-nazi lui ook niet ver weg.... ik ken genoeg lui die absoluut tegen nazi zijn e.d. en lonsdale dragen maar het zegt wel iets denk ik
Oud 07-03-2003, 00:42
Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
LoNSDAle SPorts Equipment.
Daar is wel wel heel erg over nagedacht.
Ik zou het niet bedenken
Oud 07-03-2003, 01:16
Beta-ark
Beta-ark is offline
Ga nu niet gabbers afkrakn, het is alleen een klein groepje wannabe nazis die het voor de rest verpest
Oud 08-03-2003, 15:40
Rickjansen84
Rickjansen84 is offline
Citaat:
zino schreef:
LoNsDaLe FoR eVeR <<<===== NEO NAZI

SIEG HEIL

RALPH LAUREN (L) LONSDALE

Zino is duidelijk een aap
Oud 09-03-2003, 00:08
Verwijderd
Dat van Tommy Hilfiger is echt gelul. Het is echt zo lomp om gewoon zomaar iets neer te zetten.... geloof je altijd alles wat je ouders zeggen? Leer eerst maar eens zelf te denken en doe wat onderzoek voordat je dit soort beschuldigingen uit!

Overgenomen van www.broodjeaap.nl maar staat ook op de sites van USA TODAY, truthorfiction.com and urbanlegends.com (alleen dan in het engels)

Kleding ontwerper Tommy Hilfiger was een tijdje gelden te gast bij de Oprah Winfrey Show. Tijdens de show vroeg Oprah hem of de opmerkingen die Tommy Hilfiger eerder had gemaakt over kleurlingen nou klopten, of tot het rijk der fabelen gerekend moesten worden.

"Klopt het dat je ooit hebt gezegd dat je je kleding minder mooi zou maken als je had geweten dat negers, joden en aziaten ze zouden kopen", vroeg Oprah.

Tommy's antwoord: "Ja. Ik zou liever hebben dat deze mensen mijn kleren niet zouden kopen. De kleding die ik ontwerp is bedoeld voor welgestelde blanke mensen."

Oprah: "Dan wil ik dat je nu onmiddellijk de studio verlaat."

Waar of niet?

Tommy Hilfiger wordt al enige tijd achtervolgd door dit verhaal. Een mailtje naar de Oprah Winfrey Show leverde het volgende antwoord op:

"The clothing designer, Tommy Hilfiger, has never been a guest on "The Oprah Winfrey Show." Stories that claim he appeared on the program and made racists remarks are merely rumors and untrue.

Your inquiry is very much appreciated."
Oud 24-11-2004, 19:39
hardcoreboy
hardcoreboy is offline
Ik, als gabber sinds 1997, vind dat lonsdale een geweldig merk is. Niet omdat het voor(zoals velen zeggen) racisme staat, maar omdat het lekker zit en er gewoon mooi uitziet. Ik loop er zelf niet meer in omdat er veel gezeik over me heen kwam de laatste tijd maar ik vind wel dat iedereen gewoon in z'n lonsdale jack of trui naar school moet kennen zonder dat hij/zij raar aangekeken word of uitgescholden word voor nazi. Maar lonsdale is schijnbaar discriminerend voor negers. Maar dat karl kani shit is net zo discriminerend voor ons. Dus waarom komt daar ook geen verbod op. Als we zo gaan beginnen waarom doen we dan niet allemaal het zelfde kloffie aan???!!!
Oud 24-11-2004, 19:42
Drez
Drez is offline
hihi 2003 hihi
Oud 24-11-2004, 19:46
hardcoreboy
hardcoreboy is offline
Citaat:
zino schreef op 23-02-2003 @ 12:04 :
LoNsDaLe FoR eVeR <<<===== NEO NAZI

SIEG HEIL

RALPH LAUREN (L) LONSDALE

HE ZWABBER!!!WAAR BEN JIJ MEE BEZIG???JIJ VERKRACHT HET VOOR DE ECHT GABBERS.WAT BEN JIJ ZIELIG ZEG.......EEN BEETJE ACHTER EEN KLOOTZAK UIT DE WW II AANLOPEN. HIJ IS DOOD...GET OVER IT!!
Oud 24-11-2004, 19:47
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
hardcoreboy schreef op 24-11-2004 @ 20:39 :
Ik, als gabber sinds 1997, vind dat lonsdale een geweldig merk is. Niet omdat het voor(zoals velen zeggen) racisme staat, maar omdat het lekker zit en er gewoon mooi uitziet. Ik loop er zelf niet meer in omdat er veel gezeik over me heen kwam de laatste tijd maar ik vind wel dat iedereen gewoon in z'n lonsdale jack of trui naar school moet kennen zonder dat hij/zij raar aangekeken word of uitgescholden word voor nazi. Maar lonsdale is schijnbaar discriminerend voor negers. Maar dat karl kani shit is net zo discriminerend voor ons. Dus waarom komt daar ook geen verbod op. Als we zo gaan beginnen waarom doen we dan niet allemaal het zelfde kloffie aan???!!!
a) toen was je 8
b) lonsdale is niet mooi, het is lelijk
Oud 24-11-2004, 19:49
hardcoreboy
hardcoreboy is offline
Citaat:
matt trakker schreef op 24-11-2004 @ 20:47 :
a) toen was je 8
b) lonsdale is niet mooi, het is lelijk
He jij kan tellen!!!Das knap. Maarja k heb op mn 8e inderdaad staan te hakkuh en dat kan je geloven of niet. ik had gewoon goede invloeden van mn famillie die jij waarschijnlijk niet had. Maar alle respect voor jou wat je ook wil maar lonsdale is naar mijn mening geweldig
Oud 24-11-2004, 19:50
transfattyacid
transfattyacid is offline
dit is een topic uit 2003..slotje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten