Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2003, 15:42
Denise84
Denise84 is offline
niets bijzonders; af en toe onder de zonnebank zoals ik nu al doe en mijn buik inhouden
Oud 24-02-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Adrenaline schreef:
Mocht het voor mij ook niet baten van de zomer, dan trekken we gezellig samen een zak over ons hoofd heen
Zullen we een ik-trek-een-zak-over-mijn-hoofd-want-ik-wil-niet-herkend-worden club oprichten?
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:06
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ruimte in de koelkast reserveren voor het bier, nu kan ik het in de schuur zetten en het is lekker koud, strax moet er wel ruimte zijn om het koud te zetten natuurlijk.

verder doe ik er weinig aan. dit jaar geen zin om m'n benen te harsen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 16:32
Verwijderd
- zonnebankje
- beetje buikspieroefeningen (niet echt consequent elke dag, maar iig 2 x per weer tijdens het sporten, en soms tussendoor als ik er aan denk)
- en natuurlijk m'n benen elektrisch epileren (maar dat doe ik al iedere week een keertje)
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:30
Nuck
Nuck is offline
Niks bijzonders, word ook vrij snel bruin . Het enige wat ik daarvoor ga doen is misschien een nieuwe bikini shoppen...
Oud 25-02-2003, 00:36
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Ik kom nooit op het strand.
Oud 25-02-2003, 00:54
GRRR
GRRR is offline
nieuwe tanga's halen. mijn oude zijn gescheurd.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 08:32
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Doe eigenlijk nix anders in de zomer dan in de winter, sport het hele jaar door, scheer mijn benen het hele jaar door . . . dusss
Oud 25-02-2003, 08:51
J-roen
J-roen is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Oud 25-02-2003, 09:46
the exploding boy
the exploding boy is offline
Nieuwe bikini zoeken. Mijne lubberen standaard ieder jaar uit door de zee die het elastiek erin consumeert.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:04
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Benen en bikinilijn weghalen net als de winterbossen onder me oksels (wil je dit ECHT weten?)..

Verder doe ik er niets aan, kom ik ben een Nederlander ik heb gewoon het RECHT om zo wit mogelijk op het strand te verschijnen

En ik ga binnenkort nog eens op jacht naar een mooie zwarte bikini (kheb nu een beetje kinderachtig dingetje.. Met een gigantisch stuk over je borsten heen )..

tip : bij de h&m heb je een leuke zwarte bikini...bovenstukje is driehoekjes en t broekje met pijpjes of gewoon geloof ik...misschien wat voor jou?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:46
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Nieuwe bikini zoeken. Mijne lubberen standaard ieder jaar uit door de zee die het elastiek erin consumeert.

uitgelubberde slipjes zijn sexy
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:56
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
nieuwe tanga's halen. mijn oude zijn gescheurd.
nu heb ik een stijve
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 17:33
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
ellebelle1986 schreef:
tip : bij de h&m heb je een leuke zwarte bikini...bovenstukje is driehoekjes en t broekje met pijpjes of gewoon geloof ik...misschien wat voor jou?
Hmm zal eens kijken, dank je..
Oud 25-02-2003, 18:33
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
OriginalMisfit schreef:
Oud 25-02-2003, 19:49
Stevill
Stevill is offline
*heeft weddenschap staan mbt geharste Steve in String*

Oud 25-02-2003, 19:51
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
*heeft weddenschap staan mbt geharste Steve in String*

hahaha ik kom kijken!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef:
Goh ja heel verassend natuurlijk,

maaarrrr wat ga jij allemaal doen voordat jeje in je bikini/zwembroek op het strand vertoond? Radicaal lijnen? Langdurige zonnebankkuur? Je hele lijf weg ongeveer weg laten harsen? etc
Wat ik ga doen? niets bijzonders... ik ga het hele jaar al onder de zonnenbank
het enige wat ik ga doen is nieuwe kleding inslaan en ik ben van plan om dit jaar eens een echte zonnebril te gaan kopen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 20:40
coecie
coecie is offline
ik scheer mijn benen nooit, want ik heb daar geen haartjes.. *checkt* oh jawel! hele kleine blonde...
ik ga niet onder de zonnebank, want ik ben altijd al bruin van mezelf... enne... ik laat mijn bikinilijn harsen, maar dat doe ik altijd. (eerste keer een beetje pijn, maar daarna heb je gewoon geen haartjes, voor 2 maanden!! geweldig!)
ik koop geen bikini´s want ik heb een weddenschap met mijn moeder... maar een echte big deal zal dat niet zijn, wat ik heb er al zoooveel
Oud 25-02-2003, 22:32
Adrenaline
Adrenaline is offline
Citaat:
~*Mad^Athlete*~ schreef:
Doe eigenlijk nix anders in de zomer dan in de winter, sport het hele jaar door, scheer mijn benen het hele jaar door . . . dusss

Citaat:
Black Rainbow schreef:
dit jaar geen zin om m'n benen te harsen
doe ik het wel voor je
Oud 25-02-2003, 22:32
Adrenaline
Adrenaline is offline
geschoren benen voelen hemels aan!
Oud 25-02-2003, 23:08
Fleurien
Fleurien is offline
Citaat:
rodina schreef:
Goh ja heel verassend natuurlijk,

maaarrrr wat ga jij allemaal doen voordat jeje in je bikini/zwembroek op het strand vertoond? Radicaal lijnen? Langdurige zonnebankkuur? Je hele lijf weg ongeveer weg laten harsen? etc
Niks bijzonders, denk ik.
Misschien wel even shoppen voor een nieuwe bikini idd, als ze dit keer tenminste wel iets leuks hebben that is.
Oud 25-02-2003, 23:56
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Adrenaline schreef:

doe ik het wel voor je
voor wat hoort wat
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 09:56
Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef:
voor wat hoort wat
*proest* . . . en ik wil niet weten wat
Oud 26-02-2003, 10:31
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ga echt niet meer lijnen. Ik ga geen zonnebankkuur doen. Met hars kan ik niet omgaan en scheren is niet iets speciaal voor de zomer.

Ik koop een bikini. Als ik er een vind die past. Dat was vorig jaar ook weer een complete ramp. Dan ga ik voor in Nederland ook maar iemand spreekt over "leuk" met zijn allen naar het strad gaan naar Italië. Daar blijf ik 3 maanden. Dan kom ik terug als iedereen net vakantie heeft en dan ben ik al helemaal bruin. En natuurlijk ook helemaal strak en slank maar dat kan ik niet garanderen.
Oud 26-02-2003, 16:49
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
meer bier drinken & meer blowen,
i always look good when it's summer
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 20:20
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
hahaha ik kom kijken!
dan zul je wel dezen kant moeten opkomen.
Oud 28-02-2003, 10:58
Eaglewing
Eaglewing is offline
Behalve een paar nieuwe shorts en bij de eerste zon een beetje bijbruinen niets denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 11:07
Onlyme
Onlyme is offline
Het strand zuigt
Oud 28-02-2003, 12:59
Kamilla
Kamilla is offline
Proberen een btje af te vallen, dus wat meer sporten
En scheren maar dat doe ik altijd!

Ik hoef verder geen zonnebank ofzo omdat ik van mezelf niet spierwit ben en heel snel bruin wordt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:06
Verwijderd
wat een onzin om nu ineens te gaan lijnen en buikspieroefeningen te doen enzo. het werkt toch niet!!!! als je gewoon gezond probeert te leven en sporten gaat het vanzelf. ik vind het wazig als iemand alleen om in zn bikini te kunnen lopen gaat sporten. en alleen buikspierefening? dan kan je beter opdrukken ander is het niet in verhouding met je schouders enzo

maar toch maar suc6 iedereen
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 13:24
mylentje
mylentje is offline
lijnen wel een beetje, maar verder niets want ik hou niet van een sixpack bij meisjes...
En scheren natuurlijk, maar mn benen epileer ik dat blijf dan wat langer weg he...
Oud 28-02-2003, 14:13
..:PieP:..
..:PieP:.. is offline
Citaat:
a new nose schreef:
Zonnebanken zuigen.
dat zou jij toch lekker moeten vinden dan
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 14:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
..ieP:.. schreef:
dat zou jij toch lekker moeten vinden dan
Hahahaha!!
Oud 28-02-2003, 19:25
karamba
karamba is offline
Ik heb echt heel veel gespaard voor in de zomer. Ik wil wel eens een x echt op vakantie. Wat meemaken. Verder weg dan ooit. Ook al ben ik nog maar 16. Ik ben echt al veel dingen aan het inkopen voor de zomer. Ik loop al hard omdat ik me niet wil schamen als ik ga zwemmen met een dikke buik. Dat wil ik er dus ook al af gaan lopen. Ik koop helemaal geen winterkleren meer maar in de lente wil ik ook al korte mouwen enzo dragen... Ach... we gaan verhuizen. Ik ben met 1 grote schoonmaak bezig in mijn kamer. Alleen de echt allerbelangrijkste dingen meenemen. In deze voorjaarsvakantie heb ik al 2 van de 6 bureaulaatjes helemaal leeggemaakt. Dus er gaat weinig mee in de zomer. Ach... wat maakt het ook allemaal uit. Wel intressant om te lezen wat naderen gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 21:46
Shibby
Shibby is offline
Ik lijn nooit, kan ik niet. Ik eet liever gewoon Big Macs . Ik ben tevreden met mezelf. Sporten zou ik misschien wel moeten doen, dat is gezond... ach ja Ik heb al genoeg bikini's van vorige jaren so when the sun starts shining, I'll be on the beach !
Oud 01-03-2003, 12:00
Lievelotje
Lievelotje is offline
Gewoon lekker blijven sporten en natuurlijk het betere scheerwerk, maar dat houd ik toch wel bij. Wat veel beter is, is dat het deze weer op mijn balkonnetje zo lekker was dat ik al een uurtje in mijnen bloterik in de zon heb gelegen. ZALIG!!!
Oud 01-03-2003, 12:06
Tha-Fonzzz
Tha-Fonzzz is offline
Cker beterz die zomer, ga ff wat fitnessen, mn six-packje bijwerken en gewoon ieder moment dat de zon schijnt aangrijpen om even bij te negeren
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 13:19
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
Wat veel beter is, is dat het deze weer op mijn balkonnetje zo lekker was dat ik al een uurtje in mijnen bloterik in de zon heb gelegen. ZALIG!!!
Leuk voor je
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 14:11
Missy_X
Missy_X is offline
Lijnen, veel water drinken en fitnessen 3 of 4 keer per week. Ik ga in elk geval door totdat ik weer 58 weeg. Dus nog 7 kilos te gaan.

En bruin wordt ik vanzelf wel als ik in de zon lig. Misschien nog bij mn vriend onder de zonnebank maar niet te vaak want dat is nogal slecht voor je huid.

Bikini's heb ik ook nog in overvloed uit mn la puilen. Alleen wil ik toch weer elk jaar een nieuwe..ik ken mezelf dat is dit jaar dus ook weer zo.
En nog nieuwe zomerkleren, hiervoor moet ik nog sparen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 14:23
El Kim
El Kim is offline
NIETS!!! Ik vind mezelf goed zoals ik ben en anderen moeten me ook maar zo nemen.
Oud 01-03-2003, 14:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
buikspieroefeningen (beetje bijwerken, ze zitten er nog )
verder een zonnebankkuur. niet zozeer om bruin te worden, maar omdat ik zonneallergie heb en mijn huid het niet aankan als ik direct 12 dagen in spanje ga liggen bakken (en ik ga nogal vroeg dit jaar). dus moet ik even voorbakken
en uhm, een nieuwe bikini natuurlijk, dat wordt ieder jaar ververst

tsja, en toch misschien 2 kilootjes afvallen zodat ik iets strakker in mn vel zit
Met citaat reageren
Oud 03-03-2003, 17:56
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
benen scheren, niet eerst naar de zonnenbank, onzin, de zon komt juist en dan is iedereen nog bleekjes
Oud 03-03-2003, 18:01
Fortisi
Fortisi is offline
Helemaal niks, gewoon bedekken die handel (scheren doe ik trouwens zowiezo wel)
Ook al stik ik van de warmte ik weiger om ook maar iets wat lijkt op een lichaamsdeel te ontbloten, punt.
Oud 04-03-2003, 08:54
Alet
Alet is offline
Niks bijzonders, ik zonnebank al eens in de 3 week dus dat kleurtje is er wel. Ik ga niet extra sporten oid. Ik ga wel weer even kijken naar een bikini, ik wil nog een witte.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 09:36
AtHell
AtHell is offline
Een zwembroek kopen, een dagje in de zon liggen en daarna stoer doen met m'n getrainde en gebruinde lijf
Oud 04-03-2003, 12:06
Ellesje
Ellesje is offline
Ik ga op fitness binnenkort...
ben al bezig met oefeningetjes voor kont/buik maar niet zo lang (elke avond 5 minuutjes...)
Koekjes en snoepjes vermijden ( maar dat doe ik altijd al )

Bruin word ik al na een uurtje op het strand te hebben gelegen dus daar is geen moeite mee....

Owja en die stomme haartjes op m'n buik blonderen...
En beentjes / oksels scheren...

nja
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:50
break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef op 03-03-2003 @ 18:56:
benen scheren, niet eerst naar de zonnenbank, onzin, de zon komt juist en dan is iedereen nog bleekjes
Niet als de helft hier onder de zonnebank gaat, dan val je wel erg op *overweegt ook een kuurtje *
Oud 17-04-2003, 19:07
fairyangel
fairyangel is offline
Ben nu al best wel bruin geworden. Ik word sowieso wel snel bruin. Ik moet nog een nieuwe bikini hebben en ga beginnen met fitnessen. Niet speciaal voor de zomer, maar ik doe helemaal niets aan sport, dus ik moest sowieso iets gaan doen. En als ik dan al wat afgevallen ben voor de zomer is dat mooi meegenomen
Reageren

Regels voor berichten