Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() het enige wat ik ga doen is nieuwe kleding inslaan en ik ben van plan om dit jaar eens een echte zonnebril te gaan kopen ![]() |
![]() |
|
ik scheer mijn benen nooit, want ik heb daar geen haartjes.. *checkt* oh jawel! hele kleine blonde...
![]() ik ga niet onder de zonnebank, want ik ben altijd al bruin van mezelf... enne... ik laat mijn bikinilijn harsen, maar dat doe ik altijd. (eerste keer een beetje pijn, maar daarna heb je gewoon geen haartjes, voor 2 maanden!! geweldig!) ik koop geen bikini´s want ik heb een weddenschap met mijn moeder... ![]()
||
![]() |
Citaat:
Misschien wel even shoppen voor een nieuwe bikini idd, als ze dit keer tenminste wel iets leuks hebben that is. ![]()
|
Ik ga echt niet meer lijnen. Ik ga geen zonnebankkuur doen. Met hars kan ik niet omgaan en scheren is niet iets speciaal voor de zomer.
Ik koop een bikini. Als ik er een vind die past. Dat was vorig jaar ook weer een complete ramp. Dan ga ik voor in Nederland ook maar iemand spreekt over "leuk" met zijn allen naar het strad gaan naar Italië. Daar blijf ik 3 maanden. Dan kom ik terug als iedereen net vakantie heeft en dan ben ik al helemaal bruin. En natuurlijk ook helemaal strak en slank maar dat kan ik niet garanderen.
|
Verwijderd
|
wat een onzin om nu ineens te gaan lijnen en buikspieroefeningen te doen enzo. het werkt toch niet!!!!
![]() maar toch maar suc6 iedereen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb echt heel veel gespaard voor in de zomer. Ik wil wel eens een x echt op vakantie. Wat meemaken. Verder weg dan ooit. Ook al ben ik nog maar 16. Ik ben echt al veel dingen aan het inkopen voor de zomer. Ik loop al hard omdat ik me niet wil schamen als ik ga zwemmen met een dikke buik. Dat wil ik er dus ook al af gaan lopen. Ik koop helemaal geen winterkleren meer maar in de lente wil ik ook al korte mouwen enzo dragen... Ach... we gaan verhuizen. Ik ben met 1 grote schoonmaak bezig in mijn kamer. Alleen de echt allerbelangrijkste dingen meenemen. In deze voorjaarsvakantie heb ik al 2 van de 6 bureaulaatjes helemaal leeggemaakt. Dus er gaat weinig mee in de zomer. Ach... wat maakt het ook allemaal uit. Wel intressant om te lezen wat naderen gaan doen.
|
![]() |
|
Ik lijn nooit, kan ik niet. Ik eet liever gewoon Big Macs
![]() ![]() ![]()
|
Gewoon lekker blijven sporten en natuurlijk het betere scheerwerk, maar dat houd ik toch wel bij. Wat veel beter is, is dat het deze weer op mijn balkonnetje zo lekker was dat ik al een uurtje in mijnen bloterik in de zon heb gelegen. ZALIG!!!
|
![]() |
Lijnen, veel water drinken en fitnessen 3 of 4 keer per week. Ik ga in elk geval door totdat ik weer 58 weeg. Dus nog 7 kilos te gaan.
En bruin wordt ik vanzelf wel als ik in de zon lig. Misschien nog bij mn vriend onder de zonnebank maar niet te vaak want dat is nogal slecht voor je huid. Bikini's heb ik ook nog in overvloed uit mn la puilen. Alleen wil ik toch weer elk jaar een nieuwe..ik ken mezelf ![]() En nog nieuwe zomerkleren, hiervoor moet ik nog sparen. |
![]() |
|
![]() |
buikspieroefeningen (beetje bijwerken, ze zitten er nog
![]() verder een zonnebankkuur. niet zozeer om bruin te worden, maar omdat ik zonneallergie heb en mijn huid het niet aankan als ik direct 12 dagen in spanje ga liggen bakken (en ik ga nogal vroeg dit jaar). dus moet ik even voorbakken ![]() en uhm, een nieuwe bikini natuurlijk, dat wordt ieder jaar ververst ![]() tsja, en toch misschien 2 kilootjes afvallen zodat ik iets strakker in mn vel zit ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ga op fitness binnenkort...
ben al bezig met oefeningetjes voor kont/buik maar niet zo lang (elke avond 5 minuutjes...) Koekjes en snoepjes vermijden ( maar dat doe ik altijd al ![]() Bruin word ik al na een uurtje op het strand te hebben gelegen dus daar is geen moeite mee.... Owja en die stomme haartjes op m'n buik blonderen... En beentjes / oksels scheren... nja ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ben nu al best wel bruin geworden. Ik word sowieso wel snel bruin. Ik moet nog een nieuwe bikini hebben en ga beginnen met fitnessen. Niet speciaal voor de zomer, maar ik doe helemaal niets aan sport, dus ik moest sowieso iets gaan doen. En als ik dan al wat afgevallen ben voor de zomer is dat mooi meegenomen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Muziek |
ZOMER, om maar ff in de stemming te komen.. gekmeisje18 | 52 | 27-05-2005 10:45 | |
Lifestyle |
Je leven beteren Verwijderd | 56 | 05-03-2004 17:32 | |
Lifestyle |
Gezondheid rodina | 52 | 25-03-2003 12:13 | |
Lifestyle |
Accepteren jullie Gothics? Death-Britney | 348 | 18-03-2003 18:26 |