Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar weet je: als je vriend zo vreemd doet, en je vindt hem alleen maar lekker, dan zou ik meteen voor die Alex kiezen, want je zegt zelf dat je hem lief vindt... ik heb nog niet gehoord dat je Victor lief vindt... dus....
||
Citaat:
Maar aan de andere kant heb ik ook zoiets van hij doet de hele tijd dom dus hem interreseerd het niet wat er gebeurd. Hij heeft tijd zat gehad.. Hebben jullie dat nooit gehad dat je gewoon weet dat je als het uit gaat hem/haar niet kan vergeten en je spijt gaat krijgen?? Ik heb dat nu. Ik wil het aan de ene kant wel uitmaken en met alex verder maar ik weet dat ik wel spijt ga krijgen als ik het uitmaak. Ookal doet hij sow stom. Maar aan de andere kant...hij heeft zijn kans gehad en alex is weer gewoon helemaal nieuw voor me... Moeilijk moeilijk moeilijk ![]()
||
![]() Citaat:
![]()
|
Ik denk dat je datgene wat je stoort aan die victor en datgene wat je mist in hem, je van die Alex krijgt. Ik zal t als ik jou was dr gewoon ffies over hebben met die Victor, gewoon zeggeh dat je t nie leuk vind dat hij zo doet enzow. Desnoods zeg je ook gewoon eerlijk dat die Alex het tenminste vraagt, mayb word hij dan wel n ietsie pietsie jalours, kan nooit veel kwaad, iz af en toe wel handy
![]() Nou, suc6 dr mee
|
Maareh, je moet het iig zeker niet aanhouden, omdat jullie al een half jaar niet hebben. Dat moet je nooit als excuus gebruiken. En tuurlijk heb je het moeilijk als je na zo'n tijdje uit elkaar gaat, ook als JIJ degene bent die het uitgemaakt heeft. Ik bedoel, sommige relaties die meer dan 6 jaar geduurd hebben gaan ook over...
Iig, veel succes ermee. Praat met die Victor, zeg hem wat je dwars zit, als hij niet verandert, zou ik het wel weten!!!
|||
Citaat:
[QUOTE] Citaat:
Alex die vind mij leuk want dat had hij tegen mij gezegd....niet meer als 1x ![]() En victor kan je het herhadelijk blijven vertellen maar er veranderd nooit veel. ![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2003 om 10:08. |
![]() |
|
Ik heb Alex gezien dinsdag
![]() We hebben goed gepraat en het komt er dus op neer dat hij me egt trug wil ![]() Maja en nu ![]() Me vriend doet opeens SUPER lief tegen mij (ik snap niet waarom) Iedereen zegt tegen mij dat het fake is maar al kijk ik naar hem zie ik dat ut niet zo is. Alleen hij heeft me wel verteld waarom hij deels zo dom deed...(vanwege sex ![]() Hij wil ut...en ik nog niej en dat snapt ie niet ![]() Ik krijg alex nu steeds maar niet uit mijn hoofd. MAAR morgen ben ik jarig en nou komt me vriend en hij heeft iets heel duurs gekocht....nou vind ik het dus lullig dat als hij het geeft om het volgende week zeg maar uit te maken want dat lijkt het net of ik het om het cadeautje deed allemaal ![]() Ik weet het niet meer... *Schreeuwt om hulp* HULP!! xxxxiez
||
Citaat:
Het is idd best lullig om het na zo'n cadeau uit te maken maar met dure cadeaus zou die jou liefde niet mogen kopen. En zeg anders in ieder geval dat je dat cadeau niet kan aannemen. Denk je niet dat het nu allemaal lang genoeg geduurt heeft. Hak de knoop door en ga niet langer met hem door. Er wacht een beter leven op je! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en 3 jongens. Illumnia | 17 | 28-05-2012 09:53 | |
Liefde & Relatie |
tussen 2 jongens keuze gemaakt.. kusj | 25 | 21-10-2005 16:35 | |
Liefde & Relatie |
Keuze A of keuze B? master84 | 208 | 11-04-2005 21:13 | |
Muziek |