Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2005, 00:03
master84
master84 is offline
Ik als jongen zal dan mijn verhaal dan maar is doen.

Ik ben 20 en mn vriendin is 16. Ik voel me soms net het vrouwtje in onze 2 jarige relatie. Waarom omdat ik altijd maar zorg dat ze het naar der zin heeft. Zelfs mn moeder zegt dat ik onderdanig gedrag vertoon

Heeft mevrouw iets om te zeuren dan probeer ik dit op te lossen, en afgezeikt worden is soms ook wel normaal. Maarja....

Dit is zoals het 4 weken geleden al maanden lang ging. Sinds kort proberen we het weer goed te maken door elkaar minder te zien zodat we elkaar weer missen. Dit werkt zeer goed, maar zometeen komt de clue.....

Het moment dat ik haar leerde kennen was het echt zn lekker 14 jarig schatje, maar nu is het gewoon soms een bitch. Haar vader en zus zeggen het beide en zij zelf ook.

Verder leeft ze in een wereld waarin ze altijd maar moet weten dat jongens haar leuk vinden....

Ze heeft zelfs ongeveer een maandje geleden gezegd dat ze mij eigenlijk te vroeg heeft leren kennen en dat ze wel is met een andere jongen naar bed zou willen gaan. Komt waarschijnlijk omdat ze haar wilde jeugd nooit heeft gehad, terwijl ze wel al een aantal vriendjes en wat dingen had uitgespookt.

Haar zus heeft dit een maand geleden gedaan dus misschien komt dit idee ook door haar zus.

Ze zegt nu dat ze haar gevoel moet onderdrukken en dat haar dit wel lukt op het moment en richting de toekomst. Maar dat ze mij geen zekerheid kan geven.

Nu kan ik al een aantal dagen niet leven met de gedachte om door te gaan met deze relatie wetende dat er een gevoel van vreemdgaan in haar zit en dat ze dit onderdrukt.

Nu heb ik haar voor de keuze gesteld, namelijke:

A= Een leven met mij zonder al deze onderdrukte gevoelens, waarin een goede toekomst zit qua gevoel op dit moment. Waarin het een soort huisje boompje beestje verhaal wordt.

OF

B= Het uit elkaar gaan zodat ze haar onderdrukte gevoel niet meer hoeft in te houden en dat we wel zien of ik kan leven met de gedachte dat dit belangrijker was dan 2 jaar een relatie met mij.

Nu wilt ze ook niet met mij op vakantie komende zomer omdat ze dan het gevoel heeft dat ze misbruik maakt van mijn verwennerij.

Nu heeft ze vanaf afgelopen zaterdag de bedenktijd gekregen om het komend weekend tot een 1 op 1 gesprek te laten komen.

Ik gedraag me de afgelopen 3 dagen wat meer afzijdig omdat ik nu wel eens wil dat zij voor mij vecht.

Hoe denken jullie hierover en wat denken jullie dat hieruit zal gaan komen?

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 00:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 00:09
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Een 16-jarig meisje dat de bitch uithangt tegenover haar 20-jarige vriendje en hem afzeikt (terwijl hij alles doet om het haar naar de zin te maken), die na 2 jaar relatie vertelt dat ze de behoefte heeft een andere kerel te neuken...

Laten gaan, jongen, laten gaan! Er is vast wat beters te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:11
Verwijderd
Ben eerder benieuwd naar wat jij hoopt dat eruit komt...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:13
master84
master84 is offline
Ik wil gewoon graag met haar door leven. Kindjes krijgen een mooi huisje kopen.

Gewoon een heel normaal leven zonder een gevoel te hebben dat ze ontspoord.

Ze zegt wel dat ze het nooit zou kunnen, maar toch Het idee doet mij vreselijk veel pijn.

Toen ze zei over dat ze wel is met een ander wilt neuken, zei ik vervolgens weet je wel wat je zegt. Zegt ze heel droog JA........
Oud 05-04-2005, 00:16
Lorelei
Lorelei is offline
Dit heet nou de puberteit. En geloof me, je kan er niets aan doen. Als zij graag nog de vrijheid wil om rond te sletten dan gaat het vroeg of laat een keertje fout.
En als ze een bitch is, bitch je toch lekker terug. Kom nou, je bent 20..
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
De gedachtengangen en onderdrukte gevoelens van je vriendin zijn wat mij betreft niet echt een goede, rustige en betrouwbare basis van een goede relatie....en dat is wat jij zoekt I believe

En is het niet zo dat je vriendin je al een tijd heel erg subtiel duidelijk probeert te maken dat er voor jullie 2 geen huisje, boompje, beestje in zit? + het feit dat ze overduidelijk aangeeft met een ander naar bed te willen....

Kijk je uit dat je jezelf niet aan het lijntje houdt, ook al ben je nog zo gek op dr?

Laat gaan dat kreng
Met citaat reageren
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:13 :
Ik wil gewoon graag met haar door leven. Kindjes krijgen een mooi huisje kopen.

Gewoon een heel normaal leven zonder een gevoel te hebben dat ze ontspoord.

Ze zegt wel dat ze het nooit zou kunnen, maar toch Het idee doet mij vreselijk veel pijn.

Toen ze zei over dat ze wel is met een ander wilt neuken, zei ik vervolgens weet je wel wat je zegt. Zegt ze heel droog JA........
Dat bedoel ik dus. Dumpen. Dat ze eraan denkt is al erg. Een teken dat er iets niet goed zit in je relatie. Maar dat ze dat ook nog zegt, is wel zó kwetsend en respectloos... In combinatie met haar gedrag zoals beschreven in je post zeg ik: laten vallen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:17
master84
master84 is offline
Daarom heb ik ook die A of B keuze uitgelokt.

Uiteraard gaf zij ook weer aan om er een C in te gooien maarja
Oud 05-04-2005, 00:18
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:17 :

Hoe ziet zij een C voor zich dan? Effe een andere kerel neuken en dan weer terug bij jou om huisje, boompje, beestje te doen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:19
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Ik had haar uberhaupt niet tot een keuze gesteld...ik had allang zelf de knoop doorgehakt.....als ik de ballen had althans
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:19
master84
master84 is offline
Het doet te veel pijn. Ik hou gewoon meer van die meid dan zij van mij.

Het erge eraan is dat die gevoelens nog even werden bevestigd door der vader dat ze der jeugd vergooid, terwijk ik ontzettend met die man kan opschieten.

Maarja mijn vraag en hoop ligt in het feit dat het goed komt ......
Oud 05-04-2005, 00:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:17 :

Dat moet je dan niet toestaan. Als je haar voor zo'n keuze stelt, moet je ook de ballen hebben om te zeggen: als jij niet voor mij kan kiezen dan zit het er voor ons niet meer in.

Ik vind het seieus rot voor je hoor, maar je kan er echt niets mee. Als je haar dwingt bij je te blijven, gaat het vanzelf fout door ruzie of door vreemdgaan. Dus als zij dat niet wil, kan je het beter laten. Echt waar.
Oud 05-04-2005, 00:20
Verwijderd
Niet leuk om te horen voor je inderdaad. Maar ja, aan de andere kant wel een hele logische angst. Ik begrijp namelijk uit je verhaal dat je haar leerde kennen toen ze 14 was. Tsja, dan heb je vaak ook nog niet zo veel relaties achter de rug. Het kan ook best wel zijn dat het gevoel wat ze nu heeft heel tweestrijdig is. Want de gedachte om nooit meer met een ander naar bed te gaan kan voor sommige mensen heel beangstigend zijn. Misschien is ze nu ook wel lekker aan het puberen, wie weet? Maar aan de andere kant, je hebt op zo'n jonge leeftijd iets met haar gekregen, dus is het aan de andere kant ook wel logisch dat ze benieuwd is hoe het in andere relaties werkt. Misschien dat ze daar niet eens echt voor wil kiezen, maar gewoon omdat ze daar nog geen kans voor heeft gekregen....
Ik denk dat dat ook wel iets is waar je rekening mee moet houden.

Maar zoals je zegt: ze mag ook wel eens voor jou aan de slag gaan, beseffen wat ze eigenlijk in handen heeft. Ben benieuwd wat ze kiest...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:21
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
grl schreef op 05-04-2005 @ 01:20 :
Dat moet je dan niet toestaan. Als je haar voor zo'n keuze stelt, moet je ook de ballen hebben om te zeggen: als jij niet voor mij kan kiezen dan zit het er voor ons niet meer in.

Ik vind het seieus rot voor je hoor, maar je kan er echt niets mee. Als je haar dwingt bij je te blijven, gaat het vanzelf fout door ruzie of door vreemdgaan. Dus als zij dat niet wil, kan je het beter laten. Echt waar.
Juist
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:23
master84
master84 is offline
Hoe kan zn meisje nou even wild worden belangrijker vinden dan een relatie van 2 jaar ......... Ik snap dat dus ook echt niet.

Ik heb wel is uit een msn gesprek gelezen, dat ze wel eens vreemd zou willen gaan in een discotheek ofzo. Hier had ik haar die nacht mee geconfronteerd en wat bleek, tjahh uhhhh ( weet niet echt het antwoord) maar wat ik me nog kan herrineren is dat het soms wel is bij der op kwam.

Ook nog iets bij uitgaan wilt ze niet alleen met mij maar er moeten vrienden bij zijn, anders heeft ze zn gevoel van ik moet bij hem blijven

Als ik dan uit ga met vrienden en zij is erbij zegt ze na 5/8 minuten ga lekker zelf dansen, vervolgens gaat ze dan zelf dansen en jahooor daar komen de jongens. Als ik daar iets van zeg, zegt mevrouw(naief) joh ik mag toch wel praten.....

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 00:51.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:26
master84
master84 is offline
Dat zegt ze dus ook '' de gedachte nooit meer met een ander ....''

Tevens zei ze laatst ook nog (er vliegt echt van alles boven nu) dat als ze misschien door zou gaan op der 30ste wel zou willen scheiden..... EN nog wil ik door met haar ongelovelijk he.

Maar ik zal me groot houden en eisen van haar dat ze Voor keuze A of B gaat,

Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 01:20 :
Niet leuk om te horen voor je inderdaad. Maar ja, aan de andere kant wel een hele logische angst. Ik begrijp namelijk uit je verhaal dat je haar leerde kennen toen ze 14 was. Tsja, dan heb je vaak ook nog niet zo veel relaties achter de rug. Het kan ook best wel zijn dat het gevoel wat ze nu heeft heel tweestrijdig is. Want de gedachte om nooit meer met een ander naar bed te gaan kan voor sommige mensen heel beangstigend zijn. Misschien is ze nu ook wel lekker aan het puberen, wie weet? Maar aan de andere kant, je hebt op zo'n jonge leeftijd iets met haar gekregen, dus is het aan de andere kant ook wel logisch dat ze benieuwd is hoe het in andere relaties werkt. Misschien dat ze daar niet eens echt voor wil kiezen, maar gewoon omdat ze daar nog geen kans voor heeft gekregen....
Ik denk dat dat ook wel iets is waar je rekening mee moet houden.

Maar zoals je zegt: ze mag ook wel eens voor jou aan de slag gaan, beseffen wat ze eigenlijk in handen heeft. Ben benieuwd wat ze kiest...
Oud 05-04-2005, 00:27
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:23 :
Hoe kan zn meisje nou even wild worden belangrijker vinden dan een relatie van 2 jaar ......... Ik snap dat dus ook echt niet.

Ik heb wel is uit een msn gesprek gelezen, dat ze wel eens vreemd zou willen gaan in een discotheek ofzo. Hier had ik haar die nacht mee geconfronteerd en wat bleek, tjahh uhhhh ( weet niet echt het antwoord) maar wat ik me nog kan herrineren is dat het soms wel is bij der op kwam.

Ook nog iets bij uitgaan wilt ze niet alleen met mij maar er moeten vrienden bij zijn, anders heeft ze zn gevoel van ik moet bij hem blijven

Als ik dan uit ga met vrienden en zij is erbij zegt ze na 5/8 minuten ga ik lekker zelf dansen, vervolgens gaat ze dan zelf dansen en jahooor daar komen de jongens. Als ik daar iets van zeg, zegt mevrouw(naief) joh ik mag toch wel praten.....
Haal even dat bord voor je kop weg; ze wil geen vaste relatie meer. Hou de eer aan jezelf. Kap ermee.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:27
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
De verlangens en behoeften van jou en je vriendin liggen veel te ver uiteen....wat mij betreft heeft het niet echt veel qua leeftijd of pubertijd te maken...wat ook geen hol uitmaakt, maar jullie staan op het moment wel heel verschillend in het leven! En zolang geen van beiden zich wil aanpassen aan de ander of weet ik het...tsjah, dan moet je er een punt achter zetten
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:28
Verwijderd
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:23 :
Ik heb wel is uit een msn gesprek gelezen, dat ze wel eens vreemd zou willen gaan in een discotheek ofzo.
Maar ze heeft het dus nooit gedaan... Pleit wel voor d'r
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:29
Verwijderd
hmmz, het wordt steeds intressanter... Wanneer gaat ze antwoord geven?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:29
master84
master84 is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 01:28 :
Dat heeft ze niet. Ze zegt zelf dat ze dit nooit zou kunnen. Haar zus zegt ook zelfs dat ze in discotheken, als ze er komt mannen heeeeeeel dichtbij laat komen
Oud 05-04-2005, 00:32
master84
master84 is offline
Dit weekend gaan we er weer over praten.

Nu ik alles aan het opsommen ben weet mijn vroegere IK precies wat die moet doen, maar mijn hartje zegt ( doe alles voor der)

Wekelijks shoppen om haar een goed gevoel te geven is ook 1 van de dingen. Ik vind het heerlijk om haar van alles te geven, maarja of dit wel goed is. Ik weet het niet
Oud 05-04-2005, 00:35
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Liefde is niet te koop...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 00:38
master84
master84 is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 05-04-2005 @ 01:35 :
Liefde is niet te koop...
Zo is het ook niet bedoeld, maarja het zijn altijd heerlijke weekenden wanneer we dit doen.
Oud 05-04-2005, 00:39
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:38 :
Zo is het ook niet bedoeld, maarja het zijn altijd heerlijke weekenden wanneer we dit doen.
Jah maar wat is voor haar dat heerlijke gevoel? De bezigheden etc ZELF of juist dat dit met JOU gebeurd?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2005, 00:41
master84
master84 is offline
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 05-04-2005 @ 01:39 :
Jah maar wat is voor haar dat heerlijke gevoel? De bezigheden etc ZELF of juist dat dit met JOU gebeurd?
Met mij, zo erg is het nou ook weer niet al som ik even 1 jaar relatie op
Oud 05-04-2005, 00:55
Verwijderd
En wat zijn dan alle leuke dingen met haar? Kun je die ook net zo hard opsommen? (Zegt vaak ook heel wat over je relatie...)
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 01:00
master84
master84 is offline
Alle leuke dingen:

- Bij haar zijn.
- Langs het strand in Scheveningen staan om een visje te eten.
- Rennen over het strand.
- Varen.
- Lekker filmpjes kijken ( sex and the city, friends)
- Shoppen.
- Fantaseren over hoe het later zou kunnen zijn.
- Praten over kinderen.
- Haar ophalen van school.
- Weten dat ik bijna elk weekend lekker uit kan rusten na veel stress op school en mn bedrijf.
- Rondrijden met haar.
- Denken aan haar. ( beetje tegenstrijdig)

Zo zijn er nog veel meer dingen.
Oud 05-04-2005, 01:22
Verwijderd
Ik zou het nog even proberen, maar ja, dat is een keuze die je zelf moet maken. Ik streef altijd naar het volgende: dat je s'ochtends op kunt staan en in de spiegel kijkt en kunt zeggen: "Er was echt niets meer wat ik kon doen, ik heb echt alles geprobeert en gegeven..."
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 02:07
master84
master84 is offline
Wat ik er ook misschien bij moet zeggen is dat met flirten niks aan de hand is, want wie doet dit niet.

Ik ben vaak ook de regelneef die zorgt dat meisjes waar contact mee is ontstaan naar mn vrienden schuif. Dit is al vaker voorgekomen en dit kan mn vriendin eigenlijk wel jaloers maken denk ik. (Ze zei een hele tijd terug je moet wel weten dat ik eigenlijk ook best veel van jou pik.) Of toen we nog niet zo super lang hadden flirten met meisjes, waarbij ze altijd zei ga je gang.
Gewoon voor de lol om teener meisjes op hol te zien slaan

Misschien zijn nu de rollen omgedraaid ofzo, maar goed ik heb nog nooit de behoefte gehad aan meer dan flirten. Ik ben zelfs met mn beste vriend naar Marmaris geweest waardoor ik na een aantal dagen vreselijk mn vriendin ging missen. Het idee van mn hartje ligt thuis bij haar.

Hier is dus ook duidelijk niks gebeurd. Ik ben blij dat ze mij die vrijheid dan ook wel gunt.

Mannen hebben opzich in hun gedachte ook wel zin om een andere vrouw te .... als ze die zien lopen of eraan denken, maar het doen is een 2de.

Gelukkig zegt ze ook dat ze dit niet zou kunnen. Misschien stel ik mezelf eigenlijk ook wel aan ,......

Het directe wat zij is opeens doet juist zo pijn. Zijn de gedachten gangen van jullie nu opeens anders?
Oud 05-04-2005, 03:13
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 05-04-2005 @ 01:28 :
Ja, en d'r vriend leest wat ze bespreekt op MSN, gezellige boel.
Oud 05-04-2005, 05:55
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
persoonlijk snap ik haar reactie wel..

je hebt haar leren kennen toen ze 14 was, weet je wel hoe jong dat is, dat betekend dat ze idd een puber periode mist van gewoon beetje flirten en het vrijgezellenleven met vriendinnen etc.. en dan denk jij dat je het recht hebt om maar even te bepalen dat ze rest van haar leven in deze relatie moet gaan zitten, vind ik niet echt gepast..

ik bedoel ze moet zich nog ontwikkelen enzo, niet aanvallend bedoeld, maar zo kijk ik er tegen aan...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:11
Verwijderd
hallo zeg, zij is 16, jij bent 20.

ik kan me voorstellen dat iemand die 16 is niet heel direct kan en wil zeggen dat ze kindertjes wil.jullie zitten neem ik aan beide in totaal verschillende levenfasen, en zij zal zoals je merkt meer en ingrijper nog veranderen dan jij.

Laat haar gaan.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:16
Kathelijn
Kathelijn is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 01:03 :

Ze heeft zelfs ongeveer een maandje geleden gezegd dat ze mij eigenlijk te vroeg heeft leren kennen en dat ze wel is met een andere jongen naar bed zou willen gaan. Komt waarschijnlijk omdat ze haar wilde jeugd nooit heeft gehad, terwijl ze wel al een aantal vriendjes en wat dingen had uitgespookt.
Volgens mij zegt dit al genoeg. Waarom wil je bij iemand blijven die liever iets anders wil? En dat terwijl je verliefd bent op het meisje dat ze was, en niet wie ze is (geworden). En de meeste mensen veranderen in de pubertijd nog veel meer, als je nog de hoop hebt dat ze wordt zoals eerst, dan moet je bij haar blijven, zo niet, dan zie ik geen reden om nog bij haar te blijven eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 07:36
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Je kunt veel beter krijgen, geloof me
Oud 05-04-2005, 08:13
Verwijderd
Ik herken mezelf wel in je vriendinnetje. Het gevoel hebben nooit iets met anderen geprobeerd te hebben. Ik heb nu zelf 4,5 jaar een relatie en begon dus ook al vroeg. Het gevoel knaagde op mijn 17e ook best wel, maar dat is nu minder geworden.

ik denk dat je je vooral ook moet beseffen dat je zelf al zegt in je eerste post dat je altijd voor haar zorgt enzo. Je moet niet de vader uithangen, maar gewoon een echte vent zijn. Af en toe keihard zijn voor d'r, wordt ze echt niet minder van hoor! Misschien gaat ze je zelfs wel leuker vinden. Stel je dus niet zo afhankelijk op, anders wordt het sowieso niets.

Ik kon het gevoel met een ander sex te willen hebben, goed bespreken met mijn vriend en dat was wel fijn. Nu schelen wij maar een jaar en zaten we dus allebei wel in zo'n fase. Ik iets meer dan hij.

Het is goed dat je haar voor een keuze hebt gesteld, maar ik vind alleen de opties wat naief. Namelijk optie A:
A= Een leven met mij zonder al deze onderdrukte gevoelens, waarin een goede toekomst zit qua gevoel op dit moment. Waarin het een soort huisje boompje beestje verhaal wordt.
Hoe naief kun je zijn door van je vriendin te verwachten bij optie A zonder die onderdrukte gevoelens verder te leven? De gevoelens kun je niet zomaar uitschakelen! Ze zijn er nou eenmaal of zowel zij en jij het leuk vinden of niet.

Ik denk dat je hier beter gewoon over kunt praten. Maak het onderwerp gewoon bespreekbaar. Misschien vind je het niet leuk om te horen, maar zij kan dan wel haar hart luchten, wat voor haar waarschijnlijk ook fijn is.

Ik begrijp namelijk heel goed dat twijfelen van haar. Ik heb zeker wel een jaar getwijfeld. Het feit dat ze de knoop niet doorhakt, maar toch ook niet vreemd gaat, pleit idd voor d'r. Ik denk dat ze echt wel genoeg voor je voelt, maar gewoon worstelt met haar gevoelens.

Tja, als jij daar niet tegen kunt, moet je zelf de knoop doorhakken en het uitmaken. Maar haar voor keuze A of B stellen vind ik echt ontzettend naief. Keuze A valt namelijk niet te realiseren, aangezien ze toch echt met die gevoelens zit.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 05-04-2005 @ 01:09 :
Een 16-jarig meisje dat de bitch uithangt tegenover haar 20-jarige vriendje en hem afzeikt (terwijl hij alles doet om het haar naar de zin te maken), die na 2 jaar relatie vertelt dat ze de behoefte heeft een andere kerel te neuken...

Laten gaan, jongen, laten gaan! Er is vast wat beters te krijgen.
*eens is*
Heel gauw optie B kiezen. Misschien eerst een maandje break-uppen, kijken wat ze dan zegt? Zegt ze nee --> Laat haar toch verrekken. Ze kan inderdaad wel genoeg voor je voelen, maar ze waardeert je niet genoeg!

Of ze is zo'n type dat kijkt hoe ver je in haar gedachten meegaat, om je vervolgens te dumpen. ("Ja, want je ging nooit tegen me in". ) Hou op met meespelen van haar spelletje, het is ook jouw spelletje.

Een vriendin met "vreemdgaan" gevoelens is zo verschrikkelijk slecht voor je eigenwaarde en zelfvertrouwen! Daarom: wees reeel en laat haar lekker stikken.

Een relatie dient door jullie beiden bepaald te worden, niet door haar alleen. In ieder geval good luck...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:04
Verwijderd
Ze wil de slet uithangen, dus dat zal ze ook doen, met of zonder jouw toestemming.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-04-2005 @ 10:04 :
Ze wil de slet uithangen, dus dat zal ze ook doen, met of zonder jouw toestemming.
Jep, daarom optyfen met dat kind.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:09
WolterB
WolterB is offline
je laat ontzettend over jezelf heen lopen.
Jij doet alles voor haar, en wat krijg je er voor terug? Bitcherig gedrag, een meisje wat zegt ook weleens wat te willen doen met een andere jongen etc.

Jij verschilt ws ook wel te veel van haar in belevingswereld.
Jij denkt al aan de toekomst, aan een huisje, kinderen etc, terwijl zij nog lang niet daaraan toe lijkt te zijn. Zelf moet ik trouwens ook nog lang niet aan het eerste denken, toekomstplannen is natuurlijk wel leuk, maar geneiten van het moment en leven met een korte termijnplanning heeft veel meer vind ik en ik denk dat zij nu ongeveer op die manier denkt en dus botst het ontzettend tussen jullie. Het geeft haar ws een beklemmend gevoel. Een gevoel van een toekomst die al vast lijkt te staan en dat kan iemand heel angstig maken.

Maar hoe zij tegen jou doet, kan natuurlijk niet. Zij weet precies hoe ze jou dingen kan laten doen en hoe ze het voor elkaar moet krijgen om haar zin te krijgen van jou. Dat jij het doet geeft haar de bevestiging dat je over je heen laat lopen en zorgt ervoor dat dit steeds weer gebeurt. Je bijt niet genoeg van je af en geeft haar te vaak haar zin.
Dat moet sowieso stoppen, want er lijkt mij geen sprake van een evenwichtige verhouding, wat toch wel noodzakelijk is in een goede relatie. Dat jullie elkaar aankunnen en niet alleen zij jou in dit geval.

Natuurlijk zijn er mooie punten die je net opgesomt heb, maar maak ook een keer een lisjtje met positieve punten links en negatieve rechts en kijk welke zwaarder wegen als je ze rationeel bekijkt en niet als je ze alleen op haar spiegelt, want dan lijken de postieve dingen natuurlijk mooier dan de negatieve.

Ik denk dat je de eer aan jezelf meot houden wanneer je inziet dat jij totaal geen invloed hebt op de gang van zake en dat zij ws toch wel dr gang gaat.
Oud 05-04-2005, 09:18
Muzzle
Muzzle is offline
Open relatie beginnen.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:38
master84
master84 is offline
Thanks allemaal voor de reacties.

Ik ben gisterennacht tot wat conclusies gekomen over de problemen.
Ik ga de keuze A iets bijstellen het is inderdaad best naief!

Dit gevoel past er meer bij denk ik:

A= Een leven met mij zonder al deze onderdrukte gevoelens, uiteraard mag je wel fantasie hebben waarin dingen gebeuren, want he welke jongen denkt niet zo. ( Dat ik dat niet heb of heb gehad zegt natuurlijk niet dat zij dat gelijk niet mag. Verder een relatie waarin een goede toekomst zit qua gevoel op dit moment, dus geen toekomst praat maar wel een oogpunt erop, want je weet nooit wat er dan gebeurd. Verder een soort huisje boompje beestje idee.

B= Is duidelijk.

Verder heb ik gisteren deze problemen tegen elkaar weggestreept:

- Haar gedrag: komt meestal doordat we telang bij elkaar zijn,(Langer dan een weekend) oplossing is dan elkaar minder zien, zodat het niet op die manier hoeft. Dus ook geen bitch of zulk soort dingen.

- Vreemdgaan gevoel: Ze zegt dat ze het niet kan en dat weet ik ook van haar. Ik heb haar zelfs een trio aangeboden, maar dit heeft ze afgewezen dusss...... Zolang dat onderdrukte gevoel maar weg gaat of puur bij een fantasie blijft.

-Flirten ach ze heeft het nodig blijkbaar voor der zelfvertrouwen. Ik deed het ook en eigenlijk erger dan zij, dat ik dit sinds een aantal maanden niet meer doe komt doordat zij toen zei dat ze veel pikte en ik gaf haar gelijk. Ik zag het toen ook pas in(naief) Van flirten maakte ik meestal direct contact, alleen als er vrienden bij waren en die probeerde ik dan altijd ervoor te lokken.
Ik denk dat ik dit dan ook gewoon maar door de vingers moet zien.
Vertrouwen toch Tevens heb ik altijd wel direct gezegd wat er weer is gebeurd. Ik heb nog nooit iets verborgen gehouden voor haar. Gewoon omdat ik het leuk vond om weer te vertellen wat er was gebeurd.

Ik denk dat ze in een lange fase zit waarin ik harder ga worden voor der. Ik moet ook zeker stoppen met allemaal leuke dingen organiseren. IK had voor dit weekend een kampvuur op scheveningen zowat geregeld, maar ik denk niet dat dit slim is toch?
Oud 05-04-2005, 09:50
bindmiddel
bindmiddel is offline
Zelfde gehad zij was 15 ik was 17 en op haar 14e wat begonnen. na 15 maand vond ze dat ik haar in de weg zat en ze wou lekker rondsletten en op jongens die haar probeerden te versieren ingaan. En van dat soort gedoe. Ik was alleen maar lastig bla bla bla

Zo'n meid is jou onvoorwaardelijke liefde niet waard. Ik hou ook nog steeds van haar en als ze terug zou willen komen Uitgefeest /gezopen/ gezoent is dan zou ik haar vergeven (sorry blupp) maar dat komt omdat ik zo verdomde zwak ben voor haar.
Maar ik weet dat het niet goed is. Ze heeft me gebruikt om haarzelf gelukkig te voelen en toen het haar even niet meer pastte en ze wat "leukers" gevonden had kon ik optiefen. Wat later een jongen bleek die met elk meisje ging marja zij was er ingetrapt................en toen ze laatst iets rots meegemaakt had was ik weer even goed toch even proberen of ik er nog was enzo. en ze mist me maar nu is ze te koppig om er voor uit te komen dat staat niet stoer. En het komt nooit meer goed en dat wil ik ook helemaal niet.

Als ik jou was zou ik haar laten vallen, ze is jou niet waard en het gaat toch mis. Jij bent wanhopig, vast je eerste liefde of niet? Ik ken dit het komt niet goed, je bent beter af zonder haar! Puberende meisjes zeggen wat ze denken, en ze heeft zelf gezegd dat het niet kan dude luister en dram je zin niet zo door................

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 09:55
master84
master84 is offline
Eerste echte liefde wel ja.

Ik heb ook veel gescharreld in mn jeugd jaren.

Ik ken dat meisje zo goed en ik weet gewoon dat ze nooit vreemd zou gaan. Ze zou het eerst uitmaken en dan vervolgens vreemdgaan.

Maar ik heb echt nu zn gevoel dat het allemaal wel meevalt en dat het een fase is, alleen als ik dit overwin met haar moet het niet terugkomen als we getrouwd zijn ofzo.....

Jaja ik weet het toekomst toekomst
Oud 05-04-2005, 09:56
bindmiddel
bindmiddel is offline
Als ik je posts lees dude dan zie ik steeds "ik wil" "ik denk" en maar een paar keer "zij denkt" en "zij wil" volgens mij is het duidelijk wat zij wil maar ze wil je niet kwetsen......
Liefde maakt blind, open je ogen...........je weet het wel maar je verdringt het, deed ik ook, moet je niet doen.

Ga je straks onderdoor...ik verzeker het je...jij leeft voor haar maar zij leeft om te leven.
Oud 05-04-2005, 10:03
master84
master84 is offline
Ik laat een keer alles eruit komen. Normaal pas ik me voornamelijk aan op haar idee.
Oud 05-04-2005, 10:07
bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
master84 schreef op 05-04-2005 @ 11:03 :
Ik laat een keer alles eruit komen. Normaal pas ik me voornamelijk aan op haar idee.
Jou idee is haar gelukkig maken, jij denkt dat jij de aangewezen persoon daarvoor bent. Zij heeft aangegeven dat er anderen zijn waar ze denkt dat ook te kunnen krijgen...

Ik hou me stil ik dring toch niet tot je door, je lijkt mij wel, destijds

roept "blupp" !!!!!
Oud 05-04-2005, 10:08
Rieno
Rieno is offline
ik vind haar niet zo lief geloof ik ..

ik zou het op deze manier niet pikken iig...als het echt al een tijdje zo zou gaan, zou ik het nog wel proberen op te lossen door er eens goed over te praten, maar dat heb je al wel gedaan geloof ik ..

ik had dr inmiddels allang laten gaan iig ..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:59
horny_devil
horny_devil is offline
t misschien niet goed ofzo, maar heb precies t zelfde gevoel gehad.. dat je toch eerst meer wil zien omdat je nog hardstikke jong bent.. en ehmmm heb er eerlijk gezegd geen spijt van klinkt raar misschien maar ik denk dat het leven toch wel zal lopen zoals het loopt, met alle top dingen maar ook met alle mindere dingen.. kijk alles gewoon ff aan en neem een beetje afstand van dr.. hebben meisjes wel s nodig om achter hun vent je aan te lopen en dat ie een beetje onbereikbaar blijft.. suc-6! groetjes lauw
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 11:02
Verwijderd
master84
moeilijk moeilijk!dat je haar nu voor je laat vechten vind ik wel goed, dat weet je of het nou allemaal wel 'echt' is, maar zo'n keuze, nee dat vind ik niet helemaal kunnen
heb je ook aan jezelf gedacht?je stelt haar wel een keuze, maar wat wil jij?zie jij echt toekomst in jullie 2?Daar moet je even doorheenkijken ja tuurlijk je bent gek op der en eigenlijk wil je der niet kwijt, maar als je er alleen maar ongelukkig van word is dit ook niet goed!
En zij is nog maar 16, een echt puber, op die leefdtijd ondek je zoveel dingen en ben je(mijn persoonelijke mening) nog niet helemaal klaar voor een vaste relatie in de zin van huisje boompje beestje. Ze is op deze leefdtijd nog zo bezig met haar zelf, dat je haar zeker nu niet voor zo'n keuze kan stellen, ze wil nog wat vrijheid, ze is nog maar 16!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten