Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 15:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-03-2003 @ 21:21:
Dat herinner ik me niet meer....
Beter lezen...

SPOILERS voor het boek

Na het eerste hoofdstuk (waarin George dus wordt vermoord) zit dat hoofstuk met die twee homo's waarvan er één door homohaters in elkaar wordt geslagen en in de gracht gegooid, dan komt Pennywise en die vreet hem op en er verschijnen duizenden balonnen met 'I love Derry' erop.
En ipv de douche scene met Eddie uit de film, verteld Eddie hier aan zijn vrienden dat Bob Gray als melaatse onder de veranda vandaan kwam en aanbood hem te pijpen. Daar denkt ie dan altijd als ie dat teken ziet weer aan terug.
En wat zat er nog meer niet in de serie... de mummy... de grote vogel... Tom Rogan die Beverly achtervolgt... Patrick Hocksetter die Henry Bowers wou rukken... al die insecten... Henry die zijn naam in Ben kerft... het lange verhaal van Eddie... de 'in de leegte' stukken... de schildpad...
Oud 12-03-2003, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 12-03-2003 @ 16:37:
Beter lezen...

SPOILERS voor het boek

Na het eerste hoofdstuk (waarin George dus wordt vermoord) zit dat hoofstuk met die twee homo's waarvan er één door homohaters in elkaar wordt geslagen en in de gracht gegooid, dan komt Pennywise en die vreet hem op en er verschijnen duizenden balonnen met 'I love Derry' erop.
En ipv de douche scene met Eddie uit de film, verteld Eddie hier aan zijn vrienden dat Bob Gray als melaatse onder de veranda vandaan kwam en aanbood hem te pijpen. Daar denkt ie dan altijd als ie dat teken ziet weer aan terug.
En wat zat er nog meer niet in de serie... de mummy... de grote vogel... Tom Rogan die Beverly achtervolgt... Patrick Hocksetter die Henry Bowers wou rukken... al die insecten... Henry die zijn naam in Ben kerft... het lange verhaal van Eddie... de 'in de leegte' stukken... de schildpad...
Ik bedoel dat ik me niet herinner of het in de film zat of niet Ik weet het wel in het boek
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:10
Miss Helena
Miss Helena is offline
goeie film; boek beter
Oud 12-03-2003, 16:28
Sven
Sven is offline
Citaat:
Juice schreef op 12-03-2003 @ 16:37:
Beter lezen...

SPOILERS voor het boek

De mummy komt wel in de film voor, als stan vogels gaat bestuderen gaat ie ineens een huisje in en gaat valt de deur in het slot.. en toen kwam er een mummy van de trap af

En Henry kerft idd niet zijn naam in Ben, maar zat al wel met zn mes op zijn buik.. dus het is niet helemaal afwezig in de film..

Laatst gewijzigd op 12-03-2003 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:32
Verwijderd
Damn, dat lijkt me toch een ranzig boek. Komende zomer ga ik op vakantie naar Bosnië voor 3 weken en ik wilde zowiezo een stapel boeken meenemen. Ik denk dat ik deze ook wel meeneem.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 16:35
Sven
Sven is offline
Citaat:
Juice schreef op 11-03-2003 @ 21:05:
[B]Dat was een typfout!

De minserie is ook op één video verkrijgbaar. Volgens mij is er nooit een echte film geweest.
Zie je daarin wel het Adrian Melon stuk en de melaatse?
Ik dacht dat het gewoon een (hele lange) film was.. die soms werd uitgezonden in 2 en soms in 4 delen.. heb in meerder vormen voorbij zien komen, en was telkens dezelfde film verdeeld in steeds een andere hoeveelheid afleveringen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:20
G.T.C.
G.T.C. is offline
hebben jullie eigenlijk de engelse gelezen of de nederlandse??
Normaal lees ik zulke boeken altijd in het engels omdat sommige uitdrukking nu eenmaal niet vertaald kunnen worden in het nederlands.

Maar ja......it heb ik ook in het nederlands gelezen
Oud 12-03-2003, 17:20
gladiatorgirl
gladiatorgirl is offline
Citaat:
Black Dragon schreef op 10-03-2003 @ 20:14:
Hey,

Kennen jullie deze film?
Hij schijnt op 19 maart uit te komen op dvd (als het niet alweer is uitgesteld).

Ik heb deze film ooit al eens gezien, toen was het als miniserie op veronica/yorin.

Wie kent hem, wat vonden jullie ervan en gaan jullie em ook kopen?

Ik zeker wel! Het was 1 van de engste films die ik ooit gezien heb, maar tevens ook een lachwekkende, met die clown, maar nu ik van die clown weer een foto heb gezien, ziet ie er gemener uit dan in mn herinneringen voorkwam
ik vond hem eerst kei eng maar daarna lag ik dubbel om de clown. enne die henri bowers (jonge versie) zag er in eerste inzicht ook errug leuk uit :-)
Oud 12-03-2003, 19:01
Sven
Sven is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 12-03-2003 @ 18:20:
hebben jullie eigenlijk de engelse gelezen of de nederlandse??
Normaal lees ik zulke boeken altijd in het engels omdat sommige uitdrukking nu eenmaal niet vertaald kunnen worden in het nederlands.

Maar ja......it heb ik ook in het nederlands gelezen
Ik heb 'Het' gelezen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 19:23
Black Dragon
Black Dragon is offline
Citaat:
Sven schreef op 12-03-2003 @ 17:35:
Ik dacht dat het gewoon een (hele lange) film was.. die soms werd uitgezonden in 2 en soms in 4 delen.. heb in meerder vormen voorbij zien komen, en was telkens dezelfde film verdeeld in steeds een andere hoeveelheid afleveringen
Hij duurt iets van 3 uur ofzo? 2 dvd's zijn het geloof ik, weet iemand dat?

Nouja, nog een weekje en dan komtie eindelijk op dvd uit Hij zou eerst in januari uitkomen ofzo, maar dat was alweer uitgesteld nu gebeurt dat volgens de winkel waarschijnlijk weer, maarja... eens moettie toch komen...
Oud 12-03-2003, 21:04
3rd Rock
3rd Rock is offline
brute film! hebbe hebbe hebbe

langoliers is ook ok btw!
Oud 12-03-2003, 21:41
Verwijderd
Nederlands. Hallo, ik was 10 of 11 en wij hebben vrijwel geen Engelse literatuur in onze bibliotheek
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 13:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sven schreef op 12-03-2003 @ 17:35:
Das gewoon de miniserie.
Maar de mummy zit daar idd wel in, maar behoorlijk foute scene geloof ik... in het boek zag Ben de mummy ipv dat maffe skelet en Stan de enorme vogel.
Oud 19-03-2003, 22:13
Yamyam
Yamyam is offline
Oh verschriiiiiikkkelijk was dat toen ik die ben gaan kijken.
Op mijn 12e met vriendinnetje 's avonds, tot de helft toen was ik echt te bang.
De enige horror waar ik echt nare dromen van heb gekregen. (van anderen kon ik alleen maar niet in slaap komen)
Ik ben sindsdien jaren lang bang voor clowns geweest, althans dat ik ze associeerde met die engerd 'it' en nog steeds griezel ik als ik m op een plaatje zie. Getverdemme wat was dat erg. Nog erger dan Nightmare on Elmstreet. heej, daar ga ik een topic over starten.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:14
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Black Dragon schreef op 10-03-2003 @ 20:38:
Ja, het eind vond ik ook een stuk minder, dat was toch met een grote spin ofzo?

Maar er zaten echt goede dingen in, zoals in het riool toen zo'n kwajongen in zo'n kleine pijp/buis werd getrokken

Ik kan me er niet echt veel meer van herinneren en had het eerste deel ook voor een stuk gemist, maar het zal niet lang meer duren voordat ik de film weer kan kijken

Zal mn zus ook blij mee zijn, die vond em dood eng
O God ja dat riool waar zijn arm eraf getrokken werd toch? (ik ben bang dat ik van t idee straks al niet meer slaap)
Met citaat reageren
Oud 19-03-2003, 22:18
Yamyam
Yamyam is offline
He bah.. die foto's... snel naar een ander topic.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten