Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar er zaten echt goede dingen in, zoals in het riool toen zo'n kwajongen in zo'n kleine pijp/buis werd getrokken ![]() Ik kan me er niet echt veel meer van herinneren en had het eerste deel ook voor een stuk gemist, maar het zal niet lang meer duren voordat ik de film weer kan kijken ![]() Zal mn zus ook blij mee zijn, die vond em dood eng ![]()
||
Citaat:
![]() nee ik vind het wel een leuke film, maar niet eng!
|
Verwijderd
|
Ik weet niet meer precies hoe ik de film vond... nogal een teleurstelling, na het boek, geloof ik. Die clown heeft me wel bang gemaakt toen de reclame's ervoor op tv waren en ik nog erg klein was. Toen ik de film zelf zag, vond ik het helemaal niet echt eng meer.
Nee, dan het boek. Dat is wél eng, en goed ook. Dat hele mystieke gedeelte aan het eind is helemaal weggelaten in de film, wát It precies is (behalve dan een ruimtewezen) en hoe ze hem kunnen verslaan (vastbijten in zijn tong en raadsels vertellen) is helemaal weg... *schudt hoofd* Ik hou niet zo van verfilmingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moest na het zien van de volledige film in een keer ontzettend nodig plassen (echt zo nodig dat het zeer deed), maar ik durfde niet naar de wc te gaan
![]() PS: ben uiteindelijk wel geweest, de wc en de wasbak angstvallig in de gaten houdend... |
![]() |
||
Citaat:
Het eerste gedeelte met die kinderen was zeker goed ![]() ![]()
|
![]() |
Nou ken ik zo'n beetje alle Stephen King boeken, en vooral het oudere werk is echt eng, dan durf je je bedlampje dus niet uit te doen...Maar It vond ik zo gekunsteld en zo ongeloofwaardig, dat de film ook alleen maar slecht kan zijn.
Wel goed: Salem's Lot, Pet Cemetary, firestarter, dead zone, shining etc.Cujo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ohhhh, ik vind Stephen King zo geweldig ! De boeken zijn echt gruwelijk eng, en ook 'it' vond ik (sommige stukjes nog steeds) ontzettend eng. Ik vond het ook een meesterlijke film, maar waar de film mij zo ongeloofelijk teleurstelde, is wanneer bij het einde die domme spin komt. Ik had, of iets anders gehad, wat er een beetje realistisch uitzag en niet zo'n 'power rangers achtig - bad guy figuur'. Of gewoon een open einde. Dat het lekker mysterieus bleef. Dan had je zeker als klein kind nog kunnnen denken van; NEeehh, hij leeft dus nog. Misschien komt ie nu wel naar mijn huis?!?!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En er IS ook een film. Ik heb iig een film gezien en geen mini-serie. |
![]() |
|
ik vind het zelf één van de beste enge films die ik ooit heb gezien, laatst in de vakantie heb ik m weer gekeken nadat ik m 5 jaar niet had gezien, want we hebben m laatst op VHS gekocht.
Het blijft een enge film, maar ook zitten er stukje in waar ik wel om kan lachen en er zitten ook voldoende 'ontroerende' momenten in. Ik vind het een echte topfilm, eentje die heel moeilijk is te overtreffen in zijn genre.
|
op zich vind ik het wel een goede film maar als je het boek gelezen hebt voldoet hij niet gouw aan je verwachtingen.. (teminste bij mij niet!!)
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Zie je daarin wel het Adrian Melon stuk en de melaatse?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Wat is nou echt een goeie horrorfilm? Kazanka | 77 | 23-12-2003 21:55 | |
Films, TV & Radio |
enge film m€isje | 49 | 27-08-2002 14:06 | |
Films, TV & Radio |
beste horror top 3 Buzzzfuzzz.vs | 57 | 17-08-2002 17:47 | |
Films, TV & Radio |