Advertentie | |
|
![]() |
|
ik wil als ik 21 ben een Zelf ontworpen tattoo!
een steigerende eenhoorn (rechts) en een steigerende pegasus (links)Zodat de poten elkaar raken! daaronder het oog van horus met daaronder "APOMES" Boven de pegaus en eenhoorn de staven van Osiris! dat allemaal komt tss mijn schouderblaren ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien staat er wel 'fuck' ofzo. 'Foek'. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want dat is zo'n egyptisch ding . Geloof ik . Ten minste , je ziet het veel in Egypte . Maar volgens mij is het niet het teken van vrouwlijkheid ofzo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ankh = Egyptische teken voor vrouwelijkheid... ![]() En nee het is niet het westerse teken voor vrouwelijkheid, maar ja.. Je kan niet altijd en eeuwig universeel zijn he ![]() En voor de geďnteresseerden; ben een tattoo aan het ontwerpen met óf het chinese teken voor "inner strength" of "trust" ![]()
||
Citaat:
B: Je hebt de halve kleerwinkel gekocht C: je wou je vol laten tattoeren ![]() Een normale tattoo kost ongeveer 100 a 250 € ![]()
||
Citaat:
5 bij 4cm ongeveer
|
Ik heb een draak op mijn rechter boven arm, een Nijntje op mijn linker pols, 3 zessen op mijn rechter pols, een spin op mijn rechter schouderblad, een kikker op mijn rechter enkel ( en dat deed tering zeer ) en een handje met het duivelsteken op mijn linker kuit en een grote op mijn onderbuik waar 2 handen uit de hel omhoog komen ( deed ook redelijk zeer)
Een heel belangrijke tip, zorg dat je eerst wat voorbeelden te zien krijgt van wat zo'n gast aflevert sommige maken er namelijk een zooitje van. Kijk naar hoe de lijnen zijn, niet de dik en te onregelmatig en of de details mooi zijn uitgevoerd. Een verziekte tattoo is namelijk moeilijk op te leuken.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou er nooit één laten zetten omdat ik weet dat wát ik nu ook leuk vind, ik over vijf jaar altijd weer anders denk...op een paar uitzonderingen na. Maar om nou een tekst uit het Burgerlijk Wetboek op m'n bil te laten zetten, vind ik een beetje te ver gaan.
Overigens vind ik een klein beschaafd plaatje zoals wat rodina post nog wel leuk, tenminste, onder omstandigheden zou ik het leuk kúnnen vinden. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En anders wordt een foto van Femke op m'n buik ofzo ![]()
||
Citaat:
![]() Maar vind je het nou niet zonde van je lichaam? Al die tattoo's waar je toch spijt van gaat hebben...
|
Hoe weet jij nou dat ik daar spijt van ga krijgen????
Ben je helderziende of alwetend??? Je gaat er namelijk wel vanuit dat ik niet weet waar ik meebezig ben, wat een beetje jammer is aangezien je me helemaal niet kent. En volgens mij heeft die Noé alle hulp nodig die hij/zij maar krijgen kan aangezien hij/zij in de veronderstelling verkeert te kunnen oordelen wat een "verziekt lichaam is en wat niet. Dat is duidelijk een geval van grootheidswaanzin of vergaande arrogantie. ![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 14:17. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat voor de een een verziekt lichaam is dat voor de ander niet... Ik zie al iemand bij de psych binnenstappen: "Meneer/mevrouw, ik heb een probleem.. Ik vind bepaalde tattoo's een verzieking van het lichaam" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |