Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus veel succes en 'plezier' ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind t erg triest voor de opzich goede Islam dat er misbruik van wordt gemaakt of dat het verkeerd opgevat wordt... |
![]() |
||
Citaat:
offtopic: ik ben er trouwens achter dat Nare Man de linkse bal op dit forum is; iedere keer als ik dus Atje zei bedoelde ik dus eigenlijk Nare Man. Blijkbaar ben jij dus toch een Turk en heb ik me vergist in de naam. Mijn excuses hiervoor. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lache geblaze met jou dude! (met andere woorden: bezoek is een psychiater)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anywayz, ik wil geen ban dus ik zal maar niet meer ingaan op je domme geklets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik volg je logica niet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het ook gelezen, iedere moslim daar doet het volgens mij, ze zijn dus allemaal gek. JE GAAT TOCH IET JE ZOON SNIJDEN MET EEN MES? Of heb ik het nu bij het verkeerde eind?! |
![]() |
||||||||
![]() |
Citaat:
HELEMAAL MEE EENS ![]() ![]() ![]() Ooit (over 20 jaar ofzo) zullen ze dit ook zeker proberen! Citaat:
Helemaal mee eens! ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Alweer mee eens! Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Gelukkig zijn er, zo te zien, ook nog normale mensen in Nederland. Citaat:
Ja hoor, bedreigen bedreigen bedreigen.............. |
![]() |
|
Alle heilige boeken (bijbel/koran) zijn op diverse manieren te interpreteren. als je de boeken van paulus leest kan je de vrouw ook ondergeschikt zien aan de man. (celibaat komt ook uit dat boek voort). op de zelfde manier kan je de koran ook 'verkeerd' interpreteren, maar het blijft hetzelfde boek. er staan nu eenmaal tegenstrijdige dingen in die boeken, en daarom zijn er ook zoveel verschillende stromingen binnen de geloven.
hadden de schrijvers van die boeken niet eerst met elkaar kunnen overleggen over wat ze nu wel en niet wilden dat mensen later deden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zal het dan net gaan als de christenen die 100 miljoen indianen vermoord hebben in de naam van de christendom? op de rest ga ik niet eens reageren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het zit em écht in die naam. Im telling ya. ![]()
||
Citaat:
In jouw geval Atje denk ik dat je ergens "in between" bent. Je praat links, je doet links, maar zodra er in de plaatselijke moskee een imam opstaat die oproept tot een Jihad ren jij er zo achteraan. Want de moslimbroeders moet je steunen, de algemene redenatie in de Islamitische wereld. Net zoals een moslim meisje nooit met een niet Islamitische man zal trouwen, ook al is ze smoorverliefd op hem. Doet ze dat toch, dan wordt ze verstoten door haar familie, en in dat geval kiest ze altijd voor die familie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|