![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en verder denk ik dat veel jongens een verkeerd idee hebben over hoe een bos schaamhaar er uit ziet bij een meisje. Dat ziet er dus níét zo uit: maar zo: Laatst gewijzigd op 20-03-2003 om 09:57. |
![]() |
||
Citaat:
Het schaamhaar houdt vooral veel vuil tegen vanuit de vagina naar de buitenwereld, naar mijn idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en uit de vagina komt geen vuil, tenzij je een soa hebt... er komt alleen steriel lichamelijk vocht uit dat in het lichaam is geproduceerd, zelfs als ze ongesteld is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tjee, wat een originaliteit zeg, misschien begin ik hier wel een hele nieuwe trend mee!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, Unexplained - vuil UIT de vagina? Wat voor vriendin heb jij? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Poll: wat vind je 't mooist qua schaamhaar?[*]kaal[*]streepje[*]bijgewerkt bosje[*]wilde volle bos[*]figuurtje[*]anders, nml...
Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier ik heb er een poll over gemaakt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
sarahbressers schreef op 20-03-2003 @ 10:37:
hee weetje... als je vriendin geen schaamhaar meer heeft, dan komt al het vuil dat haar schaamhaar zo 'uber ranzig' maakt in haar vagina terecht, en als jij haar beft dan lik je al dat vuil lekker op... dat slaat nergens op. schaamhaar zit rond de vagina, niet erin. en welk vuil van buiten? vanuit de vagina komt vocht dat na verloop van tijd kan gaan ruiken. daar veranderd schaamhaar niks aan. gewoon wassen en elke dag schoon ondergoed. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En tis een vrij land, klagen mag... ![]() Ennuh, meestal zoen je mond op mond....maar als jij wang op wang fijner vind mag dat natuurlijk ook! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik doe er zelf nix aan, maar mn vriendin die heeft t altijd van onder kaal, en van boven nog zo'n plukje haar, op die manier heb je er geen "last" van bij het beffen, en is het niet zon lelijk kaal kinderkutje (=misselijkmakend en pedofiel-voelend-makend).
kaal van onder, harig (met mate natuurlijk) van boven rules!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |