Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tis trouwens maar precies de vraag wat je verstaat onder 'het kan werken'.
Natuurlijk kan een 'relatie' tussen iemand in Nederland en iemand in Spanje werken, als je elkaar eenmaal per drie maanden ziet omdat dan pas één van de twee voldoende gespaard heeft om een vliegticket te betalen. Als je daarmee tevreden bent, drie maanden zonder lichamelijk contact met alleen SMSen, mailen en/of bellen: be my guest. Maar ik verwacht van een relatie toch iets meer dan dat. Ik hoef haar niet élke dag te zien, maar áls ik haar wil zien, of zij mij, dan moet het ook mogelijk zijn binnen redelijke tijd zonder al te veel afspraken te maken vantevoren. Al het geld wat het kost, al de tijd die er in gaat zitten...mij niet gezien, maar als iemand anders dat relatie noemt en er tevreden mee is...why not? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar overigens zijn hier 2 partijen bij betrokken, het meisje van 16 waar je de verklaring van hebt gehoord... maar ook die Spaanse gast die misschien al wel geld heeft. En de afstan dis inderdaad wel duidelijk, maar de vraag is dus nog maar net of dat uberhaupt wel uitmaakt. Ik heb een vriendin in Italië, geef ik zeer veel om en we zijn nu alweer 8 maanden samen... ik zie gewoon dat het werkt... heb jij bewijs dat het niet werkt?
||
![]() |
Citaat:
Het lichamelijke moet je inderdaad wel aardig lang missen... mocht een relatie dus volhouden, dan heb je in ieder geval de zekerheid dat jullie bij elkaar passen, al was het maar, omdat jullie ook zonder de lichamelijkheid voor elkaar lijken te vallen. (dus vallen op elkaars innerlijk en verliefd blijven op dit innerlijk ondanks de afstand)
||
Citaat:
Nee, ik heb geen bewijs dat het niet werk. Maar toch is er wel een grote kans dat het niet werkt. Er zijn echter altijd uitzonderingen.
Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 17:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En liefde overwint wel degelijk alles, mits het wel liefde is dat je voelt... en hier ligt dan ook gelijk de clue van het verhaal. Veel afstands relaties gaan volgens mijn mening kapot, omdat er geen echte liefde in het spel is... teveel mensen denken te snel verliefd te zijn... als jij denkt, dat liefde niet alles overwint, vraag ik me af of jij weet wat liefde is.
||
Citaat:
Ik beoordeel niet of er bij dat meisje 'echte liefde' in het spel is. En misschien weet ik ook wel niet wat liefde is; maar je moet wel realistisch blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #97 Verwijderd | 500 | 26-04-2009 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Liefde & Relatie |
egt klote kweenie23 | 11 | 25-02-2009 09:18 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie?? Sorcha-Solar | 33 | 28-07-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
LATrelatie @Moon | 12 | 09-01-2003 14:28 |