Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hij is vandaag op vakantie gegaan, en ik voel me heel raar, ik hoop niet dat dat gevoel ook 3 weken blijft... Maar ook hij zou bellen, smsen en internet café zoeken... Meestal als ik hem zie ben ik hartstikke blij etc, word ik nog verliefder, maar als ik dan weer weg ga, mis ik hem heel erg. Dat duurt dan 2 of 3 dagen en dan wordt het mis-gevoel weer iets minder, en als ik dan weer bijna naar hem toe ga, dan komt dat mis-gevoel ook weer terug... Dat vin ik vervelend.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb precies hetzelfde als de topic starter. Wonen uurtje/anderhalf uurtje reizen van elkaar vandaan (met openbaar vervoer) en zien elkaar vaak zat. Bijna elk weekend wel en als we vakanties hebben vaker. Maar zoals black rose 264 al zei: "Dan zit je meteen zo vast aan die weekenden en vakanties, je kan niet spontaan even langslopen als je je vriend/(in) graag wil zien" Daar ben ik het helemaal mee eens en dat is best weleens lastig. Als je elkaar ziet weet je dat van te voren en meestal meteen al hoelang. Het is niet zo dat je tussendoor ff naar je eigen huis loopt of naar je vriendin/vriend loopt en dat is soms best klote. Aan de andere kant kun je ook zeggen: Hoe minder dicht je bij elkaar woont hoe minder je elkaar ziet (bijv. alleen in het weekend) des te leuker het is om elkaar weer te zien.
Verder bellen, sms'en, msn'en ik en me vriendin ook erg veel en hebben van de lange-afstand relatie weinig last alhoewel het soms zoals ik al zei best jammer is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In de praktijk zou ik terwille van een verliefdheid wel 'toegeven', zeg maar, waarschijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
ik wordt ook heel de tijd steeds verliefder, en dat missen is ook heel erg..afentoe kan ik er gewoon niet van slapen..das wel kut ![]()
||
Citaat:
Ik hoop dat dit gevoel ook snel over gaat, morgen heb ik geen afleiding, maar ik moet woensdag tot en met zaterdag werken, afleiding ![]() En ik hoop dat ik vannacht kan slapen, ik ga gewoon vroeg op bed.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
heb nu langer dan een half jaar een lat-relatie
![]() het gaat supergoed. Tuurlijk mis je elkaar heel erg en zijn sommige dingen heel lastig. Maar dat weet je van te voren. zoals ruzies: niet verstandig om via msn, mail, sms of telefoon te doen. Dan komen er veel misverstanden en loopt t alleen nog maar slechter. Het is moeilijk soms (voor mij) om het dan te laten voor het weekend, maar als het dan eenmaal aan bod komt is t ook meteen over. Voor ons is t half uur met de auto, maar met openbaar vervoer zeker toch een uur tot anderhalf. Vaak heb ik van die momenten dan wil ik bij m zijn. Of gewoon een knuffel, maar er voor hem zijn en soms op momenten (zoals nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog 19 dagen, *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
gelukkig zie ik m elk weekend. is 1 weekend geweest dak zonder m was en toen was ie op vakantie.. it was like hell.. en ja, t missen.. is erg kut.. en t afscheid ook telkens.. probeer altijd op een of andere manier langer bij elkaar te blijven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Naja als ie terug komt van vakantie, ga ik meteen naar hem toe.. Nog even geduld hebben. (en helaas heb ik dat niet..) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik mag daar altijd komen en hij mag altijd bij mij thuis komen. het liefst zou mijn moeder hem hier laten wonen. ze is zo gek op m! (tis dan ook in mn moeders woorden: een lekker joch ![]() volgende week ben ik op vakantie, maar ga van zondag tot zaterdag dus hij brengt me weg en haalt me ook weer op en dan blijft ie nadat ie me opgehaald heeft een hele week en dan dat weekend ga ik weer een heel weekend daarheen.. ![]() zo'n zin in! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik kon deze 3 weken met hem mee op vakantie. Zijn moeder had me uitgenodigd enzo. En ik heb nee gezegd, misschien dat iedereen dat dom vind. Maar aan de ene kant vind ik toch dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Want ik ben al een week met hem op vakantie geweest, en 3 weken met hem en zijn ouders vond ik toch een beetje lang. Ook omdat hij helemaal gek is van kitesurfen en waar hij heen gaat ook perfect kan surfen, had ik zoiets van, laat hem daar maar lekker surfen dan zie ik hem daarna wel. Omdat surfen daar toch iets belangrijker is dan mij, wat ik helemaal niet erg vind, heeft hij minder aandacht voor andere meiden
![]() |
![]() |
|
ja haar moeder zei ook al dat ik wel mee mocht op vakantie..maar zo ontzettend gesetteld is onze relatie nog niet..en ik ben bang dat je dan ruzie kan krijgen enzo(ik kan et me niet voorstellen maar goed)
overigens hebben wij ontdekt dat we heel goed samen kunnen leven, zonder heel de trijd bij elkaar te zijn (wordt ik wakker zit ze al beneden voor de tv met een boterham ![]()
||
Citaat:
Maar als ik mee ging op vakantie, dan is dat voor 3 hele weken, stel dat we ruzie krijgen, dan kun je ook niet echt naar huis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dit jaar 1 week volgend jaar 2 weken enzovoorts ![]() iig gaan mijn vriendin en ik een lang weekend naar londen (pas als we weer geld hebben ghehehe) ook erg leuk
|
Ik heb 2 jaar lang geloof ik een 'lange afstand relatie' gehad. We woonden 2,5 uur reizen van elkaar vandaan. Inderdaad komt het missen me heel bekend voor. En dat je echt gebonden bent aan dat weekend en als je elkaar dus een weekend niet ziet, dat je elkaar dan vreselijk mist. Ik ken het allemaal. Het heeft z'n leuke en niet-leuke kanten.
Nu woon ik met 'm samen. Is dus de meest korte afstand relatie die je je kan verzinnen geloof ik. Het verschil is groot. Ik heb nu veel meer tijd voor mezelf en ook voor mijn vriend. Ik vind het heerlijk zo en als ik nu een paar daagjes weg ben, is het veel minder erg dan een jaar ofzo geleden. Ik vind het wel leuk dat ik het beide heb leren kennen. Ik waardeer onze relatie daardoor nu des te meer en dat is erg tof!
|
ohja en ik ben eigenlijk al direct met 'm op vakantie gegaan. ging heel goed, lekker relaxed, niks mis gegaan, was gewoon ok
![]()
||
Citaat:
![]() ik wil ook samenwonen met mijn meisje(ja nu al ![]()
||
Citaat:
![]() niet alles gaat altijd supergoed, hoor. maar je mag me altijd mailen/pm'en ![]() samenwonen rulez!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lange afstand relatie E2001 | 8 | 11-02-2016 12:52 | |
Liefde & Relatie |
LANGE afstand relatie?? mr.kakoii | 18 | 05-09-2009 06:45 | |
Liefde & Relatie |
afstand in een relatie dwight88 | 17 | 07-11-2006 12:48 | |
Liefde & Relatie |
Lange (afstands)relatie en nieuw studentenleven Abercrombie | 60 | 22-10-2005 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Lange-afstands relatie, wat doe je als het uit gaat? Poor twisted me | 44 | 23-11-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
lange-afstands relatie, werkelijk mogelijk? whizzer | 23 | 27-08-2002 11:54 |