| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
whahahaha
![]() ach me ouders roepen wel es wat...over de telefoonrekening(jah zíj willen geen kabel )...ach ze zijn best relaxed daarin eigenlijk![]() en als ze es zeuren dan ga ik paar daagjes niet internetten en 'gezellig'de hele avond thee drinken met me moeder en dan is zij ook weer blij
|
|
|
|
|
|
Bla bla bla verslaafd bla bla bla dom apparaat bla bla bla leg ons eens uit hoe we e-mail moeten versturen.
bla bla bla Wat is het password blablabla 2 computers gelijktijdig, gaat dat wel.. blabla brand even deze cd voor me.. blabla blabla.. hoe werkt dat blabla het chatten gaat niet.. blabla.. als ik dit hier uittyp kan ik het dan op de andere computer printen.. blabla.. print eens uit blablabla hoe moet dat ect. ect. ect.
|
|
|
|
" hou ns op met dat gerammel op dat toetsenbord"
"Wat is die gele site toch altijd?" " Ik vind het echt niet normaal dat je er nu al zo lang achter zit" " Je hebt m net nog gezien en nu zit je weer te chatten" " Je geeft toch geen persoonlijke gegevens aan vreemde he?" " Laat mij er nou ns achter, ik ben al kei lang aan het wachten" " Dat ding is niet van jou" " En nu opzouten! anders mag je dr helemaal niet meer op" |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 19:25 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 22:34 | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 15:56 | |
| Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 20:08 | |
| ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 15:58 | |