Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
whahahaha
![]() ach me ouders roepen wel es wat...over de telefoonrekening(jah zíj willen geen kabel ![]() ![]() en als ze es zeuren dan ga ik paar daagjes niet internetten en 'gezellig'de hele avond thee drinken met me moeder en dan is zij ook weer blij ![]() |
![]() |
|
Bla bla bla verslaafd bla bla bla dom apparaat bla bla bla leg ons eens uit hoe we e-mail moeten versturen.
![]() ect. ect. ect.
|
" hou ns op met dat gerammel op dat toetsenbord"
"Wat is die gele site toch altijd?" " Ik vind het echt niet normaal dat je er nu al zo lang achter zit" " Je hebt m net nog gezien en nu zit je weer te chatten" " Je geeft toch geen persoonlijke gegevens aan vreemde he?" " Laat mij er nou ns achter, ik ben al kei lang aan het wachten" " Dat ding is niet van jou" " En nu opzouten! anders mag je dr helemaal niet meer op" |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bijna net als wij, de wortels van vreemdelingenhaat Verwijderd | 17 | 09-09-2006 14:56 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |